כל איט גירל בא יומה: לוח השנה שגרם לג'יג'י וקנדל לחשוף הכל

למגזין האופנה הבריטי Love יש מסורת חג לוהטת במיוחד – בכל יום בחודש דצמבר עולה סרטון קצרצר עם איט גירל מוכרת הבוחן את הגבולות שבין אמנות, אופנה ופורנו. בין המשתתפות השנה אפשר למצוא את קנדל ג'נר בפוזות מדיטטיביות, ג'יג'י משתעשעת עם הפלאשים ואירינה שייק יוצרת קרמיקה. את כל זה הן עושות, כמובן, בלבוש מינימלי ומאוד לא חורפי

מאת  | ‏ 27 דצמבר 2016
ג'יג'י למגזין LOVE. מדובר במסורת חג (צילום מסך)

ג'יג'י למגזין LOVE. מדובר במסורת חג (צילום מסך)

קשה לחדש בימנו. כולם מנסים לשבור ולהרים את הרף כל הזמן. כך המקרה עם מגזין האופנה הבריטי Love, ששם לעצמו למטרה להיות בחוד החנית ולבדוק את הגבולות בין אמנות, אופנה ופורנו.

בשנת 2014 עשה זאת כבר מגזין PAPER, כשניסה לשבור את האינטרנט בסשן תמונות העירום והשמפניה המפורסמות עם קים קרדשיאן. מיד לאחר מכן קים קפצה על ההזדמנות לחשוף שוב, הפעם כבר למגזין Love. מאז, נדמה כי כבר אין דוגמנית או איט גירל שלא מוכנה לרקוד אל  מול מצלמות המגזין, והכל למען רוח חג המולד.

קנדל באווירת אייל של כריסמס (צילום מסך)

קנדל באווירת אייל של כריסמס (צילום מסך)

המגזין מוציא בכל דצמבר "ספיישל" סרטונים כמספר ימות החודש, לו מצפים ומחכים כל מביני הדבר במשך חודשים, אך נראה שהפעם הוא הצליח להפתיע את כולם כשהלך רחוק במיוחד. עם אסופה של הדוגמניות הכי חמות, הצלמים והסטייליסטים המובילים והנשכניים ביותר, המגזין ייצר השנה סרטונים מדהימים ומעוררי מחלוקת, ללוח שנה אינטרנטי חדשני ומפתיע שמבטיח שנה בלתי צפויה.

״שתיתי יותר מדי יין ברכבת בנובמבר, והתחלתי לכתוב הודעות לכל האנשים המפורסמים שאני מכירה״ סיפרה העורכת קייטי גראנד לאתר Fashionista על השתלשלות העניינים שהובילה לכל העניין הזה מלכתחילה. ״ביקשתי מכולם שישלחו לי את עשר הדברים האהובים עליהם בכל מיני נושאים. ככה יצרתי רשימה לכל יום. ואז החלטתי שניצור סרטונים חגיגיים, עם אנשים יפים, כלבים וארנבונים״.

קים קרדשיאן עושה את אור הזוהר הצפוני (צילום מסך)

קים קרדשיאן עושה את אור הזוהר הצפוני (צילום מסך)

זוהי השנה החמישית שגראנד מייצרת את הסרטונים הקצרים והמצופים. ״ב-2011 זה היה קל כי לא היו מאיתנו ציפיות, וגם לא היו צפיות של מיליונים. זה היה בסדר להראות את הכלב של מארק ג׳ייקובס מקפץ עם קרניים של אייל. התקציב היה מצומצם״. גראנד מצטנעת, אבל מההתחלה הופיעו בין הכלבים לארנבונים גם קארה דלווין על סקייטים וג׳ואן סמולס מזמרת. ״התגובות היו מדהימות. אנשים מאוד טובים אלינו״ היא מסכמת.

כיום מדובר באירוע אופנתי אינטרנטי מצופה, וכל הדוגמניות, שאת חלקן גילתה גראנד (שהיא גם סטייליסטית ומלהקת חשובה, ולכן הן חייבות לה לא מעט), באות לקחת חלק פעיל. הסרטונים זוכים לעשרות מיליוני צפיות, כך שמדובר בחשיפה משתלמת.

כריסי טיגן. הגבול בין אמנות לפורנו דק במיוחד (צילום מסך)

כריסי טיגן. הגבול בין אמנות לפורנו דק במיוחד (צילום מסך)

כמו בכל שנה, הסרטונים מתפקעים ממלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט כמו אלסנדרה אמברוזיו, החדידיות וסטלה מקסוול, וכן דוגמניות על כמו אשלי גרהאם ושאר איט גירלס כדוגמת כריסי טיגן ואמילי רטאייקאוסקי.

״אלה הבנות שאנחנו אוהבים״ אומרת גראנד. ״האווירה אצלנו תמיד מצחיקה, פרועה ויצירתית. יש לנו צוות נהדר וככה אנחנו מראים צד אחר של תעשיית האופנה שהוא יותר מופרע וכיפי״.

אירינה שייק במחווה לדמי מור (צילום מסך)

אירינה שייק במחווה לדמי מור (צילום מסך)

רוב הסרטונים מיניים ביותר, אבל יש גם כאלה שההומור מנחה אותם. כך אנו נחשפים לכריסי טיגן עושה אימון כושר אייטיזי וחושפני מול צלחת צ׳יפס ונקניקייה בלחמנייה, לאירינה שייק מתלכלכת על האובניים בסגנון דמי מור ב"רוח רפאים" וריטה אורה שרה בשלושה קולות בסגנון שנות הארבעים ובתלבושות סופר חושפניות.

מהעבר היותר מיני וקיצוני אפשר למצוא את איירלנד בולדווין רצה בתחתונים על החוף, ריטה מקסוול משחזרת את הסצנה הסקסית של מרגו רובי מ"הזאב מוול סטריט", ברברה פלאבין בהומאז' לשרון סטון ב"אינסטינקט בסיסי", קים קרדשיאן מפלרטטת עם אורות הזוהר הצפוני, אלכסה צ׳אנג עושה סטריפטיז מאוד לא ביישני, וקרלי קלוס המקסימה מתקשה להיחלץ משמלה ולכן יוצאת מהבית בתחתונים.

אפילו אלכסה צ'אנג פה (צילום מסך)

אפילו אלכסה צ'אנג פה (צילום מסך)

לכבוד ערב הכריסמס עלה הסרטון של ג׳יג׳י, בו היא מקפצת לה בתחתונים בין ספות בגורד שחקים מפואר. ביום החג עצמו עלה סרטון שני של קנדל החודש, בו היא מראה את הצד הרוחני שלה בסדרת פוזות מדיטציה בהשראת הודו.

אתמול (שני) עלה הסרטון בכיכובה של אשלי גרהאם – פילם נואר בו היא מגלמת את ג'סיקה ראביט, כולל מחוך הדוק ויכולות משחק לא רעות בכלל. הבוקר עלה כבר עלה סרטון נוסף, הפעם עם אלזה הוסק, המפזזת לה בין להבות בביגוד מינימלי. כמה חבל שבדצמבר יש רק 31 ימים.

אמילי רטאייקאוסקי מציגה אנדרבוב לתפארת 2016 (צילום מסך)

אמילי רטאייקאוסקי מציגה אנדרבוב לתפארת 2016 (צילום מסך)

טיילור היל חוגגת את דצמבר (צילום מסך)

טיילור היל חוגגת את דצמבר (צילום מסך)

אלסנדרה אמברוזיו אמנותית (צילום מסך)

אלסנדרה אמברוזיו אמנותית (צילום מסך)

לחצו פליי ושימו בפול ווליום:

השאירו תגובה