משהו ללחוץ: קניון האפליקציות לפאשניסטה 2.0

קניות מהאייפון, אפליקציה שעושה לכן סדר בארון הבגדים וסטייליסט אישי שמייעץ אונליין | הטרנדים הדיגיטליים בתחום הסטייל – קולקציית 2012

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2011
אפליקציות אופנה

האקססוריז שחובה להצטייד בהם: אפליקציות | צילום: גטי אימג'ס

"The Cut on the Runway"
מה זה?
תצוגות אופנה בלייב וידאו באפליקציה חינמית לאייפד
פאשניסטה אמיתית חולמת לדלג בין בירות האופנה הגדולות, רצוי עם מקום של כבוד בשורה הראשונה בפאשן וויק. אבל עד שנהיה אנה וינטור, האפליקציה הזו היא הדרך הטובה ביותר לראות את כל תצוגות האופנה בלייב, במקום אחד. אפשר גם לשוטט בין תצלומים מתצוגות קודמות ולדרג את הפריטים שהכי אהבתן בכל תצוגה.

אפליקציות אופנתיות

להתעדכן בלייב מהמסלולים. The Cut on the runway | צילום מסך

 

הקניון הוירטואלי של מגזין הגברים"Valet"
מה זה?
מנוע חיפוש ענק לשופינג ברשת
חווית הקניות המקוונות משתפרת ללא הרף. הפיצ'ר החדש של אתר הלייף סטייל הגברי "Valet" הוא אגריגציה של כל אתרי הקניות הקיימים ברשת. מנוע החיפוש מאפשר להיחשף לאלפי פריטי אופנה חדשים, להשוות מחירים בין האתרים שונים, ולקנות בגדים בצורה חכמה לאחר שעשיתם בדיקה צרכנית מעמיקה.

אפליקציות אופנה

קניון גברים וירטואלי. Valet | צילום מסך

 

"Netrobe" אפליקציה לניהול הארון
מה זה?
אפליקציית אייפד לניהול ארון הבגדים
כמה פעמיים קרה לכם שגילתם פתאום פריט לבוש ששכחתם לחלוטין מקיומו? "Netrobe" היא אפליקציית אייפד שמאפשרת לכל פאשניסטה לנהל את ארון הבגדים הפרטי שלה: לקטלג אותו על פי נושאים, לייצר רישום של הבגדים שלבשה למשרד ואפילו לתכנן מה לקחת איתה לחופשה הקרובה.

אפליקציות אופנה

כל הארון במרחק לחיצה. Netrobe | צילום מסך

 

"Trunk Club" קניין אישי ברשת
מה זה?
שירותי סטיילינג אישיים אונליין
תארו לכם שהייתם יכולים לשכור את שירותיו של סטייליסט אישי שמכיר אתכם היטב, רוכש עבורכם את פריטי הלבוש המעודכנים ביותר וכל זה בלי שתצטרכו לצאת מהבית? אפילו לפאשניסטות כמונו כל זה נשמע כמו פינוק קיצוני, אבל זה בדיוק מה ש "Trunk Club" מציעים לכל אחד!
נרשמים לאתר ומקבלים קניין אישי שאפשר לשוחח איתו בטלפון או להתכתב איתו במיילים לגבי העדפות הלבוש שלכם. כל תקופה מסוימת תקבלו חבילה במשלוח חינם, עם בגדים שהקניין שלכם חושב שתאהבו, מה שתאהבו תשמרו ותשלמו עליו ומה שלא, תשלחו בחזרה במשלוח חינמי. למרבה הצער השירות מוצע בינתיים רק בתחומי ארצות הברית.

אפליקציות אופנה

סטיילינג בשלט רחוק. Trunk Club | צילום מסך

 

חולצה ותקליט "badDETT"
מה זה?
חולצות עם ברקוד שאפשר לסרוק ולקבל שיר במתנה
"badDETT" היא חברה המתמקדת בקידום אמנים באמצעות טי שירטס מעוטרות בעטיפות אלבומים, שמכילות קישור לשיר מהאלבום. בכל חודש מודפסת חולצה מקורית אחת שעל התווית שלה מוטבע ה- QRCode הכל כך טרנדי, שהוא למעשה ברקוד שכל סמארטפון יכול לסרוק בקלות באמצעות אפליקציה ייעודית ובאמצעותו לקבל שיר מהאלבום.

אפליקציות אופנה

החיבור האולטימטיבי בין מוזיקה ואופנה. badDETT | צילום מסך

 

החנות הוירטואלית של "Zegna"
מה זה?
אפליקציית אייפד המדמה חנות בתלת מימד
כל מי שנכנס לאפליקציה של מותג היוקרה האיטלקי לגברים "Zegna" נתקל בשחקנית הידועה מילה יובוביץ', שמובילה את הגולש ברחבי חנות וירטואלית ומציגה בגדים ודוגמנים. במאי האפקטים המיוחדים מהוליווד ג'ימס לימה, הכניס לאפליקציה אלמנטים אסתטיים ואבק של כוכבים. כל משתמש יכול לנווט בחנות באמצעות האפליקציה או לקבל מידע נוסף על כל פריט, אבל עד שיתאפשר גם לקנות, היא בעיקר משתייכת לקטגוריית הבידור ופחות לאופנה.

 

Zara Shop Online
מה זה?
אפליקציה חינמית של החנות המקוונות של "זארה", שמתעדכנת יחד עם הקולקציות שמגיעות לחנויות
הודות למסך המגע של האייפד, הקנייה באפליקציה הופכת לחוויה חדשה שלא הכרנו בנקודות המכירה או בחנויות המקוונות באינטרנט. כרגע האפליקציה זמינה רק בבריטניה. גם לאתר הקניות המפורסם Net-A-Porter יש אפליקציית אייפד מעולה שמאפשרת לחובבות האופנה והסטייל להרכיב wish list, להתעדכן בטרנדים, וכמובן לקנות – הרי בשביל זה התכנסנו.

אפליקציות אופנה

לא רק בקניון הקרוב למקום מגורייך. ZARA | צילום מסך

 

פרויקט "IOU" בגדים בעבודת יד ותיעוד היסטורי מלא
מה זה?
מעקב אונליין אחרי מסלול הייצור של הבגד שקנית
כל פריט לבוש בפרויקט "IOU" נעשה בעבודת יד מרגע שזירת הבד בהודו ועד להרכבת הפריט באירופה. החברה שעומדת מאחורי הפרויקט מקפידה על אי-שימוש במכונות ואף יוצאת בקמפיין כנגד התעשייתיות הקרה והמשעממת של ייצור המוני. לכל פריט שהחברה מייצרת מוצמד QRCode שמאפשר הצצה לכל המסלול שעבר הפריט הייחודי, עם תמונות של התופר ההודי ששזרה את הבד עד לרגע שהפריט מגיע לצרכן הסופי. הפרויקט שהושק במאי השנה, זכה להצלחה רבה.

אפליקציות אופנה

למי שרוצה לראות איך תופרים לה אישית את השמלה. IOU | צילום מסך

להזמנת כרטיסים לשבוע האופנה חולון היכנסו לאתר המוזיאון או התקשרו 03-5021552

השאירו תגובה