שמונה בערב: עושים טוויסט בסדר

בכל יום, זו השעה שלנו לעצמנו, שעה שמאפשרת לנו להתפנק כמו שפנטזנו כל היום | מחר, בשעה הזו, נהיה מסובים לשולחן ונשאל "מה נשתנה?" | אז למה לא לשנות ולגוון קצת השנה, גם את עיצוב השולחן וגם את מה שנלבש לארוחה?

מאת  | ‏ 5 אפריל 2012
ג'ין קריין בסרט מרג'י

ג'ין קריין בסרט מרג'י

השעה 20:00. זו השעה של הבית, השעה שבה יש לנו קצת זמן לעצמנו לפני שהערב מתחיל באמת. הנעליים הלוחצות כבר מזמן נחות בפינת החדר, משהו מתבשל על האש ולראש כבר מתגנבות להן מחשבות על פינוק, כזה שפנטזנו עליו כל היום.

זו יכולה להיות חבילת הגלידה שמתחבאת במקפיא, או אולי הכתבה המעניינת הזו שראיתם במגזין ולא הספקתם לקרוא. עכשיו זה הזמן.

פינוק אמיתי זה גם אמבט קצף עם שמנים ריחניים ובועות משמחות, כזה שתמיד אהבנו לעשות כשהיינו ילדים. תנו לעצמכם לשקוע בענן ולהחריש לשעה קלה את כל המחשבות, רגע לפני שכל הבועות פוקעות. אחרי שהעור מתרכך מומלץ לקרצף את תלאות השבוע עם ליפה מחוספסת או בפילינג גרגרים, מכף רגל ועד ראש. אל תוותרו על מגבת נקייה, רכה וענקית בסוף, כמובן.

צילום: אימג'בנק / Thinkstock

ואם כבר אמבטיה, אז למה לא ללכת עד הסוף ולהשקיע בפדיקור מפנק לכפות הרגליים העייפות שלכם? גם הבהונות רוצות שעה של תשומת לב, שבסופה הן יחייכו אליכם חזרה, בוהקות וצבועות בשלל צבעים טרנדיים.

צילום: אימג'בנק / Thinkstock

צילום: אימג'בנק / Thinkstock

בזמן שהלק מתייבש על הציפורניים, אפשר לכבות את המוח לשעה ולהדליק את מדורת השבט. זוהי שעת הפריים טיים – וזה אומר שעל מסך הטלוויזיה שלכם משודרת התוכנית שעליה ידברו מחר כולם ליד הקולר במשרד.

אבל טלוויזיה היא לא תמיד מה שאנחנו צריכים בשמונה בערב. אחרי הכל, זו גם השעה לאסוף כוחות מחודשים ולצאת אל העיר, שבדיוק מתעוררת לחיים ומציעה את כל הטוב שבה.

מחר בדיוק באותה השעה, רובנו כבר נהיה מסובים לשולחן החגיגי, אחרי כוסית או שתיים ואולי גם כמה קושיות. איך הסדר שלכם נראה – מסורתי ולבן, או אלטרנטיבי וצבעוני?

אם בחרתם באפשרות השנייה, זה אומר שגיליתם כבר מזמן ששולחן הסדר לא צריך תמיד להיראות אותו דבר בכל שנה. אפשר ורצוי גם לתת טוויסט לסטייל המוכר והצפוי, ולהכניס קצת גוונים של אדום, ורוד, תכלת וזהב לסרוויס. הקניידלך יהיו הרבה יותר טעימים בכלים הללו, אנחנו מבטיחים.

מתוך אתר StyleRiver

מתוך אתר StyleRiver

גם הסטייל שלכם לא חייב להיות משעמם וצפוי. גם אם הנטייה היא להתלבש לסדר כמו מפת שולחן ולעטות על עצמנו לבן וקרושה, זה בדיוק הזמן לעשות סוויץ' למשהו אביבי לא פחות. לטרנד הפרחים העייף מוסיפים טוויסט של צהוב והדפסים אתניים, שני טרנדים חמים-חמים לעונה החמה, ומגלים מהר מאוד עד כמה השתנה הלילה הזה מכל הלילות.

שמלות מתוך אתר אסוס

שמלות מתוך אתר אסוס

אה, כן. ואל תשכחו לצרף לאאוטפיט הזה גם זוג נעלי פיפ טואו סקסיות – אחרת, איך כולם יראו את הפדיקור המהמם שעשיתן?

אנחנו רוצות להזמין אתכן ל-Happy Hour מפנק!

כתבו לנו למייל (בצירוף תמונה) וספרו לנו – מה ה-Happy Hour שלכן? כיצד אתן אוהבות להתפנק? איך אתן מפרגנות לעצמכן שעה שהיא רק שלכן?

שלחו לנו טקסט ותמונה של הפינוק שעושה לכן את היום למייל: happy.hour@fashionforward.co.il.

שימו לב: רק פניות שיגיעו לכתובת האימייל שלנו בצירוף תמונה ישתתפו בתחרות ויוכלו לזכות בפרס!

שלוש ה-Happy Hour המקוריות והמרגשות ביותר יזכו להתפרסם במדור שלנו בתאריך 11.6.12 ובפרס מפנק.

במקום הראשון – מנוי חצי שנתי למניקור מפנק ומשדרג.

במקום השני – טיפול פנים: טיפול מחדש, מאזן ומרענן לכל סוגי העור.

במקום השלישי – ערכת בסיס ומייבש לק של חברת OPI.

בשליחת המייל את מאשרת שקראת את התקנון והסכמת לדבריו.

השאירו תגובה

 

  •  אני פשוט מזדעזעת ממה שנהיה פה אני עוד זוכרת את ההתחלה כשהייתם עושים כל חודש גליון עם כתבות מעניינות ומושקעות. כשהכתבות לא היו בחסות או איך לומר כשהכתבות פה לא נקנו בכסף והיו שוות ערך למדור פרסומי . תתביישו בעצמכם הגיע הזמן שבחג החירות תצאו מהעבדות הזאת.

    מאת: אילה |‏ 6 באפריל 2012 | 15:24
  •  לנסוע לצימר ולעשות סקס פרוע כל הלילה זה כמה שעות של happy hour!!!!!!!!!!!!

    מאת: גילי בבייב |‏ 5 באפריל 2012 | 19:21
  •  כשאתם גונבים למישהו מהוול בפייסבוק לפחות תתנו קרדיט להשראה שלכם!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 באפריל 2012 | 12:54