ללקק את האצבעות: מניקור דונאטס ורוד

המאפה האולטימטיבי הוא ההשראה שלנו למניקור השבוע: ורוד, צבעוני ומלא בטעם. תכינו את הציפורניים למתכון שווה ללא קלוריות מיותרות!

מאת  | ‏ 17 פברואר 2015
יאמי! מניקור דונאטס ורוד (צילום: גולדי פורמן)

יאמי! מניקור דונאטס ורוד (צילום: גולדי פורמן)

אם היו שואלים אותנו מה אפשר ליצור על הציפורניים באמצעות לק, דונאטס לא היו התשובה שהיינו חושבים עליה. אבל, השראה יכולה להגיע מכל מקום, אפילו מסדרות שוטרים אמריקאיות.

המאפה הטעים ומלא הקלוריות הזה הוא כמובן הגרסה האמריקאית לסופגניות. אבל כמו שקורה בדרך כלל, החיקוי מעבר לאוקיינוס יצא יותר צבעוני ודרמטי. כך קיבלנו את הדונאטס, סופגניות מחוררות וססגוניות שעושות כיף בעיניים וטעים בבטן.

לא הרבה יכולים לעמוד בפני הצבעים הבוהקים המעטרים את הדונאטס. ורוד ניאון, שאמור לדמות טעם תות בציפוי סוכריות קטנות, הוא הפייבוריט שלנו. אולי זו הצבעוניות הנאיבית, או הפופיות שמגולמת בו, בכל מקרה, אנחנו תמיד נבחר את הדונאט הוורוד מכל האחרים שעל המדף. בשביל הפאן, יצרנו מניקור בהשראת הפחמימה הדקורטיבית הזו. בון אפטיט!

חומרי עבודה:

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1 (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע ורוד בזוקה. אני השתמשתי בלק "אנג'ל", מס. 58, אותו ניתן לרכוש בחנות "ניילס" שבדיזינגוף סנטר ב-15 שקלים בלבד. נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: שוקולד מטפטף:
א. נתחיל במריחת פס של לק בצבע חום שוקולדעל הקצה החיצוני של הציפורן (בדיוק כמו פרנץ')
ב. באמצעות מנקד לציפורניים, נוסיף 3-4 נקודות בצבע חום שוקולד מעל הפס שציירנו בשלב הקודם ובגבהים שונים.
ג. באמצעות מנקד לציפורניים, נמשוך פס בצבע חום שוקולד מכל נקודה ועד לקו הפרנץ'.
ד. כדי ליצור מראה מושלם של טפטוף שוקולד, נעגל מעט את הפינות בנקודת המפגש. נמתין מספר דקות עד לייבוש מלא של הצבע החום.

שלב 4 : סוכריות צבעוניות: נטפטף מעט טיפות מצבעי לק שונים (כתום, צהוב, לבן, תכלת) על פיסת נייר אלומיניום. באמצעות מנקד לציפורניים, נטבול בצבע הלק ונמשוך בתנועה קצרה על הציפורן, כדי ליצור מראה של סוכריות צבעוניות.

כעת נחזור על שלב 4 עבור שאר האצבעות אותן צבענובצבע ורוד בזוקה.

שלב 5: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן.  אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

תכניסו קצת ורוד לחיים (צילום: גולדי פורמן)

תכניסו קצת ורוד לחיים (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה