ציפורניים כלבבנו: מניקור מיוחד לוולנטיינ'ס דיי

לכל אלו שחוגגות את היום הכי רומנטי בשנה, או סתם לכאלו שבא להן לשדרג את הציפורניים האדומות הקלאסיות, הכנו מניקור לבבות אדג'י ולא שגרתי. ככה עושים אותו, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 11 פברואר 2015
וולנטיינ'ס שמח! (צילום: גולדי פורמן)

וולנטיינ'ס שמח! (צילום: גולדי פורמן)

וולנטיינ'ס דיי, חג האוהבים הלועזי שאימצנו בחום אל לוח השנה המקומי הוא קלישאה אחת גדולה. כולנו גדלנו על סרטים וסדרות שלימדנו אותנו כי ב-14 לפברואר העולם נצבע ורוד ואדום, המיטה תהיה מלאה בעלי כותרת, בונבוניירות שוקולדים יחכו על שולחננו והשמפניה תימזג כמים.

לברות המזל מאתנו ייתכן וחלק מהדברים הנ"ל אכן יקרו. אבל גם אם לא, רצוי לזכור שזה בעיקר עוד יום רגיל שמנסים למכור לנו משהו, והפעם מדובר במתנות יקרות לבני הזוג. ובכל זאת, לכל אלו שרוצות להרגיש שזה כן תאריך חגיגי באמצע פברואר הקריר, הכנו מניקור מתקתק ומקורי שיהפוך את וולנטיינ'ס דיי ליום הכי לוהט בשנה.

 חומרי עבודה:

כל מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

כל מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: Base Coat: נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע בז' ניוד. אני השתמשתי בלק בז' מושלם של סטנדל–Stendhal – 338.  נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: לב אדום: ליצירת הלב נשתמש בצבע קלאסי ועוצמתי ונעזר במברשת הלק בלבד. נתחיל את המריחה בשליש המאוזן הראשון, הקרוב יותר לבסיס הציפורן. תחילה נמרח בצורה מעוגלת מחוץ הציפורן פנימה (חץ מספר 1), וכאשר נגיע לאמצע האנכי של הציפורן נמשיך במריחה ישרה (חץ מספר 2).
נחזור על הפעולה באופן מדויק ככל האפשר, עבור החצי המאונך השני של הציפורן. אני השתמשתי בלק אדום בגוון קלאסי ונשי של סטנדל Stendhal – 337.

טיפ: תכננו מראש את נקודות ההתחלה של המריחה – הן מהכיוון המאוזן (להתחיל בשליש הקרוב יותר לבסיס הציפורן) והן מהכיוון המאונך (לסיים את המריחה המעוגלת ולעבור למריחה ישרה, כאשר מגיעים לחצי הציפורן מהכיוון המאונך). נמתין לייבוש מלא של שכבת הצבע האדום.

שלב 4: מייבש לק Top Coat: נמרח על הציפורניים שכבת מייבש לק, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק של סשויטSecheVite Dry Fast Top Coat.

שלב 5: שרשרת פנינים: מיד לאחר מריחת מייבש הלק, נניח באמצעות מנקד ציפורניים את חצאי הפנינים בצורת שרשרת על אחת האצבעות. מייבש הלק במקרה הזה מתפקד גם כדבק והתוספת הקטנה של הפנינים תשדרג את המראה הכללי ותעניק ליצירת הציפורניים נופך ואלגנטיות. את הפנינים לקישוט ציפורניים ניתן לרכוש בחנויות תחביב ויצירה או לחילופין להזמין מאיביי.

טיפ: התחילו בהנחת הפנינה האמצעית ביותר והמשיכו בהנחת הפנינים לכיוון בסיס הציפורן כדי להבטיח שהשרשרת תהיה סימטרית.

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

האהבה באוויר ובציפורניים (צילום: גולדי פורמן)

האהבה באוויר ובציפורניים (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה