ציפורניים מנוקדות בהשראת בובספוג

מה זה צהוב, שחור עם עיניים גדולות? בובספוג מכנסמרובע כמובן. הדמות המצוירת החיה אי שם במעמקי האוקיינוס היא ההשראה שלנו למניקור חמוד ומשעשע שיכניס קצת צבע בימים אפרוריים אלו. ככה עושים את זה

מאת  | ‏ 27 ינואר 2015
מניקור בהשראת בובספוג (צילום: גולדי פורמן)

מניקור בהשראת בובספוג (צילום: גולדי פורמן)

בובספוג מכנסמרובע, כוכב סדרת הילדים המצוירת בעלת אותו השם, הוא אייקון עיצובי. המראה האולטרה גרפי שלו בצהוב ושחור יחד עם הצללית הריבועית והעיניים הגדולות הוא חמוד, בולט וילדותי.

בדיוק בגלל סיבות אלו בחר ג'רמי סקוט, מעצב בית האופנה של מוסקינו והביאפאף של מיילי סיירוס, להפוך את בובספוג לאחת ההשראות העיקריות של תצוגת סתיו חורף 14 של בית האופנה האיטלקי. סקוט יצר טוטאלוקים שלמים על פי בובספוג, משמלות צהובות ומנוקדות ועד נעליים ותיקים בהם מופיע פניו של ספוג הים הזה. המראה שנוצר הוא צוהל, שמח וטיפ-טיפה מופרך, בדיוק כמו שפאשניסטות אוהבות.

אך פרט מסוים הוא שכח. הציפורניים. דווקא איתן אפשר להתפרע עד הסוף ביצירתיות והגזמה. לכן, כהשלמה לתצוגה, הכנו מניקור פשוט וקל ההופך את בובספוג לאמנות טרה-שיק, בלי מאמצים מיותרים ומבלי להוציא הון תועפות על מעיל של מוסקינו.

חומרי עבודה:

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים שתי שכבות של לק בצבע צהוב בוהק. (אני השתמשתי בלק צהוב של לאקה מספר 77). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 3: החורים של בוב הספוג: באמצעות מנקד ציפורניים בעל ראש עגול גדול יחסית ולק בצבע שחור, "נפזר" על הציפורניים עיגולים בגדלים שונים על שטח הציפורן, כפי שמופיע באיור משמאל לימין. (אני השתמשתי בלק שחור של לאקה מספר 52)

טיפ: טפטפו מספר טיפות לק שחור על פיסת נייר אלומיניום. לק שחשוף לחמצן זמן רב נעשה סמיך וקשה לעבודה, אך נייר האלומיניום מעכב את החמצון ובכך מאפשר לנו יותר זמן לעבודה עם הצבע, במיוחד כאשר מדובר במלאכת ניקוד ציפורניים. נמתין כדקה לייבוש הנקודות השחורות.

שלב 4: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).

שלב אחר שלב. קל, לא? (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב. קל, לא? (צילום: גולדי פורמן)

מתוך התצוגה של מוסקינו (צילום: גטי אימג'ס)

מתוך התצוגה של מוסקינו (צילום: גטי אימג'ס)

בובספוג אייקון אופנה (צילום: גטי אימג'ס)

בובספוג אייקון אופנה (צילום: גטי אימג'ס)

הכי מיילי סיירוס (צילום: גטי אימג'ס)

הכי מיילי סיירוס (צילום: גטי אימג'ס)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה