מניקור בהשראת מעצבי העל

צעיר, נשי ולא שגרתי: קולקציית החורף של המעצבת סוניה ריקל מעניקה לנו השראה למניקור בשחור, ורוד ולבן. ככה עושים את זה, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2014
פסים אישיים. ההשראה: סוניה ריקל. הביצוע: גולדי פורמן

פסים אישיים. ההשראה: סוניה ריקל. הביצוע: גולדי פורמן

בית האופנה של סוניה ריקל, מהמעצבות הצרפתיות המוכרות והמוערכות בתעשייה, הציגה העונה קולקציה בצבעוניות מתקתקה וייחודית של ורוד בהיר עם שחור ולבן, אבל שומרת כמו תמיד על מוטיב חוזר של פסים מלאי שיק שהפכו עם השנים לסימן ההיכר שלה. העברנו את הלוק אל קצות האצבעות, עם מניקור הורס ולא שגרתי. הכינו את החומרים והציפורניים.

| חומרי עבודה | 

חומרי העבודה

חומרי העבודה

שלב 1: (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס – נמרח על הציפורניים שתי שכבות לק בצבע לבן צחור. אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow. נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: תבנית הפסים – נגזור שלוש רצועות סלוטייפ דק עבור כל ציפורן. תחילה נניח רצועה אחת במרכז הציפורן ובאלכסון. כעת הניחו רצועה אחת מעל ואחת מתחת לרצועה המרכזית ובמרווח של כ-3 מילימטרים ממנה.

שלב 4: ורוד מתוק – את החלקים החיצוניים של הציפורן, מרחו בצבע לק ורוד מתקתק. אני השתמשתי בלק ורוד בייבי של OPI – Mod About You.

שלב 5: פסים שחורים – את החלקים שבין רצועות הסלוטייפ מלאו בלק בצבע שחור. אני השתמשתי בלק שחור של OPI – Black Onyx.

שלב 6: הסרת הרצועה – נסיר את רצועות הסלוטייפ שהנחנו על הציפורן.נמתין כדקה לייבוש הפסים.

שלב 7: מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

>> לבלוג של גולדי פורמן

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

ורוד בייבי. לוק נוסף מהקולקציה

ורוד בייבי. לוק נוסף מהקולקציה

פסים איקונים

פסים איקונים

שחור, לבן וורוד

שחור, לבן וורוד

צבעוניות לא שגרתית

צבעוניות לא שגרתית

השאירו תגובה