כלה מתוקתקת: מניקור מהפנט ליום החתונה

שמלת כלה, איפור, שיער ונעליים - אבל רגע, צריך לדאוג גם לציפורניים | שלוש אופציות למניקור חגיגי במיוחד עבור הכלה הפאשניסטה | מקושטת, מקושטת, מקושטת

מאת  | ‏ 29 יולי 2014

קצות האצבעות מקבלות תשומת לב רצינית ביום החתונה, זו בדיוק הסיבה מדוע ציפורניים מטופחות ומדויקות הן לחלוטין לא עניין שולי. בדיוק כמו השמלה הלבנה והאקססוריז שסביבה, המניקור צריך להיראות כמו מיליון דולר והחדשות הטובות הן שזה ממש לא חייב לעלות כך.

הנה שלוש אופציות למניקור ביתי מיוחד וחגיגי, לכלה הפאשניסטה שלא מתפשרת על ציפורניים של יום חול.

| מניקור 1: יהלומים הם לנצח |

חומרי עבודה:

שלב 1: Base Coat – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע כסף בוהק. אני השתמשתי בלק כסף Sally Hansen – Celeb City. נמתין לייבוש מלא של צבע הלק.

שלב 3: יהלומים – להענקת המראה היוקרתי והמלכותי, קשטי את הקמיצה ביהלומים. כמובן שניתן לקשט גם את הציפורניים כולן. התחילי במריחת לק בסיס ומיד התחילי לעבוד – באמצעות מנקד הציפורניים, הרימי יהלום אחד בכל פעם והניחי אותו על משטח הציפורן בצפיפות האחד לשני. את היהלומים האקריליים ניתן להשיג במגוון חנויות היצירה ומוצרי הציפורניים.

טיפ: רצוי להתחיל מאמצע בסיס הציפורן ולהמשיך לצדדים בהתאמה, כפי שמופיע בתמונה.

שלב 4: מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק SecheVite Dry Fast Top Coat.

| מניקור 2: עולם שכולו זהב |

חומרי עבודה:

שלב 1: Base Coat – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע בז'/ניוד. אני השתמשתי בלק בגוון בז' ניודי OPI – Don't Pretzel My Buttons. נמתין לייבוש מלא של צבע הלק.

שלב 3: פרנץ' – לקבל דיוק מירבי של פס הפרנץ', נניח רצועת סלוטייפ דק לקראת סוף הציפורן, כך שישאר לנו מלבן של כ-3 מ"מ בקצה.

שלב 4: מילוי הפרנץ' – מרחי שכבת צבע לק לבן בחלק החיצוני של הציפורן. אני השתמשתי בלק לבן Essie – Blanc. כעת הסירי את רצועת הסלוטייפ.

שלב 5: פס זהב – לשדרוג מראה הפרנץ' הקלאסי, הוסיפי מעל הפרנץ' הלבן, פס בצבע זהב מנצנץ שידגיש את המראה החגיגי. הניחי רצועת סלוטייפ דק אחת מעל לפס הלבן שיצרת ואת השנייה הניחי במרחב של כ-3 מ"מ.

שלב 6: מילוי בזהב – צבעי את השטח שתחמת באמצעות רצועות הסלוטייפ, בלק בצבע זהב בוהק ומנצנץ. אני השתמשתי בלק זהב Anny – Angel Of My Heart. כעת הסירי את רצועת הסלוטייפ.

שלב 7: טוויסט מוזהב – תוכלי לשדרג את מראה הפרנץ' היוקרתי באמצעות תוספת "אצבע סוררת" המקושטת בלק עם פתיתי זהב מעל צבע הבסיס הניודי. אני השתמשתי בטופ עלי זהב NYX – Gilded Gold.

שלב 8: מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק SecheVite Dry Fast Top Coat.

| מניקור 3: בטבעת זו |

חומרי עבודה:

שלב 1: Base Coat – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע ורוד בהיר. אני השתמשתי בלק ורדרד חצי שקוף Essie – Ballet Slippers. נמתין לייבוש מלא של צבע הלק.

שלב 3: תבנית לטבעת – הניחי במרכז הציפורן שתי רצועות של סלוטייפ דק והשאירי ביניהן מרווח של כ-3 מ"מ.

שלב 4: מילוי הטבעת – מרחי את החלק שבין שתי רצועות הסלוטייפ בלק בצבע כסף. אני השתמשתי בלק הכסוף של רבלון Revlon – Sterling. כעת הסירי את רצועות הסלוטייפ.

שלב 5: יהלום – לסיום המראה, הוסיפי יהלום אחד במרכזו של הפס הכסוף. את היהלומים האקריליים ניתן להשיג במגוון חנויות היצירה והתחביב.

שלב 6: מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק SecheVite Dry Fast Top Coat.

לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה