מחווה לפירמידות: מניקור ברוח החג

חג הפסח הוא הזמן להתקשט, עם תסרוקת מוצלחת, בגד יפה וכמובן - ציפורניים מיוחדות | והפעם: מייבאים את הפירמידות, ממצרים עד לקצות האצבעות. מניקור מיוחד לפסח, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 13 אפריל 2014


"בְּכָל דּוֹר וָדוֹר חַיָּב אָדָם לִרְאוֹת אֶת עַצְמוֹ כְּאִלוּ הוּא יָצָא מִמִּצְרַיִם", מצווה עלינו. וכך, אחת לשנה כולנו נאספים עם בני המשפחה וחוגגים את יציאתם של בני ישראל ממצרים, מעבדות לחירות.

על פי האמונה הרווחת, בני ישראל הם אלו שבנו את הפירמידות במצרים תחת שלטון העבדות של פרעה. הפירמידות הם אחד משבעת פלאי תבל והן המונומנט המובהק ביותר המזוהה עם מצרים. לכבוד חג הפסח והחגיגות על יציאתנו משם, נדגים כיצד ניתן להביא את הפירמידות הענקיות אל קצות האצבעות.

חומרי עבודה:


שלב 1 (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2 – צבע בסיס: נמרח על הציפורניים שתי שכבות לק בצבע זהב מטאלי. אני השתמשתי בלק זהב בטקסטורה גרגירית עדינה של רבלון: Revlon – Gold Coin.
נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3 – יצירת פירמידות מצריות: תחילה באמצעות שתי רצועות סלוטייפ דק, ניצור משולש, שבסיסו בקצה החיצוני של הציפורן.
כעת נניח בין שלוש או ארבע רצועות סלוטייפ דק באופן אנכי למשולש, בהתאם לגודל הציפורן ולשטח המשולש.
טיפ: התחילי בהנחת הרצועה האמצעית ואחר-כך עברי להנחת הרצועה התחתונה והעליונה.

שלב 4 – מילוי הפירמידות: נמלא את תחום המשולש בלבד באמצעות מריחת שתי שכבות של לק בצבע שחור. אני השתמשתי בלק שחור מבריק של רבלון–Revlon – Black Lingerie.

שלב 5 – הסרת הרצועות: נסיר את רצועות הסלוטייפ בעדינות ובזהירות.
שימי לב: התחילי בהסרת רצועות הסלוטייפ המאונכות (העליונות) ואחריהן הסירי את הרצועות איתן יצרת את המשולש (התחתונות) בניגוד לכיוון המריחה.
נמתין כדקה לייבוש הפירמידה.

שלב 6 – מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

 


לבלוג
של גולדי פורמן.

השאירו תגובה