רק על הקווים: המניקור שאתן חייבות לעשות הקיץ

תשכחו מכל מה שחשבתן על מניקור ותפתחו את הראש לטרנד החדש בעולם הנייליסטיות: חצי ציפורן צבועה עם קו תוחם ונוצץ. זה יפה, מינימליסטי והכי קיצי שיש. ככה עושים את זה נכון, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 5 יוני 2016
אתן חייבות מניקור כזה (צילום: גולדי פורמן)

אתן חייבות מניקור כזה (צילום: גולדי פורמן)

אם יש משהו שתעשיית האופנה לימדה אותנו זה לא להיות מקובעות במחשבה. לק מורחים על כל האצבע, נכון? ובכן, לא עוד. העונה, הנייליסטיות מצביעות בציפורניים על טרנד חדש ומרענן במיוחד – לק הנמרח על חצי ציפורן ומסתיים בקו מטאלי ונוצץ. זה אולי שובר את כל מה שחשבנו על מניקור קלאסי, אבל זה כל כך יפה, מינימליסטי ומגניב שאי אפשר להישאר אדישים כלפיו.

אז איך עושים את זה נכון מבלי להפוך את הציפורן ליצירה של ג'קסון פולוק? לשם כך יש אביזרי עזר שתמיד אפשר לסמוך עליהם. כמו בצביעת קיר, תוחמים את האזור הרצוי, וכך שומרים על קו מדויק להפליא. אחר כך מוסיפים לו סלוטייפ צבעוני, אפילו קישוטים למטיבות לכת, וכך נוצר המניקור הכי יפה ומקורי שתראו הקיץ. הבטחה שלנו.

חומרי עבודה:

כל מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

כל מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

סלוטייפ דק הוא אחד המוצרים השימושיים ביותר עבור כל נייליסטה, והוא יכול לשמש באומנות הציפורניים בשני אופנים:
שבלונה: יש לגזור רצועות סלוטייפ דק וליצור עמן כל צורה על גבי ציפורן הצבועה בצבע לק. לאחר מכן יש למרוח מעל הצורה שנוצרה לק בצבע אחר ולהסיר מיד. מסיימים במריחת מייבש לק איכותי
קישוט: יש לגזור רצועה/ות סלוטייפ דק, להניח על הציפורן ולמרוח מעל מייבש ל.

בפוסט הבא אדגים שני מראות ציפורניים בהם הסלוטייפ הדק ישמש אותנו הן כשבלונה לתיחום צבע הלק והן כקישוט הציפורן:
שלב 1 : לק בסיס:
יש להתחיל כל אומנות ציפורניים במריחת שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)
שלב 2: סלוטייפ דק כשבלונת תיחום: נניח רצועה של סלוטייפ דק באמצע הציפורן ובמאונך (אפשר להשיג שלישיית סלוטייפ דקים דרך הלינק )

שלב 3: צבע לק: נמרח את החלק החיצוני של הציפורן בצבע לק מועדף (בתמונות: תכלת אמטיסט  OPI – I Am What I Amethyst וניוד בגוון וניל OPI – You're So Vain-illa)
הסלוטייפ שהנחנו בשלב הראשון משמש כקו תיחום ומאפשר לנו מריחת לק באופן סימטרי על חצי הציפורן

שלב 4: הסרת רצועות הסלוטייפ: נסיר את רצועות הסלוטייפ שהנחנו בשלב הראשון
יש למרוח מייבש לק איכותי ולהמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 5: סלוטייפ דק כקישוט: נניח רצועת סלוטייפ דק בצבע כסף או זהב, בהתאם לצבע הלק שנבחר בשלב 2. אני בחרתי לשלב את הלק בצבע תכלת עם סלוטייפ בצבע כסף ואת הלק בצבע ניוד עם סלוטייפ בצבע זהב (ניתן לרכוש סלוטייפ כסף/זהב דרך הלינק)

את רצועת הסלוטייפ יש להקפיד למקם בסמוך לסיום החלק הצבוע בלק. כיוון שהדבק של הסלוטייפ אינו חזק מספיק, מומלץ "לחזק" את ההדבקה בעזרת טיפת דבק ציפורניים מקצועי בכל פינה ו… טה-דאם! את מוכנה!

שימי לב: אפשר להוסיף קישוט של משולשים לשדרוג המראה, כפי שמופיע בתמונת מראה הציפורניים בצבע הניוד

נסיים במריחת מייבש לק (Top Coat)על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סש ויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

טה דה! (צילום: גולדי פורמן)

טה דה! (צילום: גולדי פורמן)

לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה