מרקש אקספרס: מניקור מרוקאי קל במיוחד

כדי להכניס קצת צבע לחורף האפרורי שבחוץ, קבלו מדריך מניקור אוריינטליסטי ומופלא בהשראת הסטייל הייחודי של מרוקו. ואל דאגה, זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה

מאת  | ‏ 10 פברואר 2016
מניקור מרוקאי יפה ופשוט במיוחד (צילום: גולדי פורמן)

מניקור מרוקאי יפה ופשוט במיוחד (צילום: גולדי פורמן)

יש משהו במרוקו שגורם לכל הפנטזיות שלנו לעבוד שעות נוספות. המדבריות האינסופיות, עצי הדקל המוריקים, החצרות הפנימיות וכמובן, הסגנון האוריינטליסטי העשיר שמלא בצבע, צורה וייחוד. לא פלא שאיב סן לורן התאהב במדינה המופלאה הזו ובנה שם את ביתו שהפך עבורו למקור השראה בלתי נדלה.

כיוון שקשה שלא להתאהב בעיצוב המרוקאי המורכב והיפה, זה שגורם לנו לחוש נוסטלגיה בכל פעם מחדש, קבלו מדריך מניקור שיהפוך את הציפורניים שלכן למרגשות במיוחד.

חומרי העבודה:

מה שתצטרכו עבור המניקור (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו עבור המניקור (צילום: גולדי פורמן)

שלבי העבודה:

כמה פשוט (צילום: גולדי פורמן)

כמה פשוט (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי בבסיס לק של סש ויט – Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות של לק בצבע תכלת שמיים (אני השתמשתי בלק תכלת של קולור קלאב – Color Club – Factory Girl)
נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 3: מרקש:  נניח על הציפורן מדבקת שבלונה לציפורניים בעיצוב "מרקש": יש לגזור את אזור המדבקה העודף שיצא מהחלק החיצוני של הציפורן
את מדבקות השבלונה ניתן לרכוש בחנות המקוונת לאומנות ציפורניים של GOLDNAILS

שלב 4: מילוי התבנית: נמרח לק בצבע כחול סרולין בוהק, מעל מדבקת השבלונה שהנחנו (אני השתמשתי בלק כחול של קיקו – Kiko No. 385

שלב 5: הסרת התבנית: נסיר את מדבקת השבלונה בזהירות
נמתין כדקה לייבוש צבע הלק הכחול

שלב 6: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סש ויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

פשוט, לא? (צילום: גולדי פורמן)

פשוט, לא? (צילום: גולדי פורמן)

 >> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה