בלי שריטות: מניקור בהשראת הלו קיטי

בואו נודה בזה - כולנו אוהבות את הלו קיטי. הפפיון האלכסוני, הורוד הנצחי והמתיקות שעוטפת אותה הופכים אותה לאחת הדמויות המצוירות האהובות בעולם. עכשיו שחברות הלקים גם הצטרפו לחגיגות הקיטי, הכנו מניקור חתולי במיוחד. כי קצת אסקפיזם לא יזיק לנו

מאת  | ‏ 3 ינואר 2016
הלו קיטי, גרסת הציפורניים (צילום: גולדי פורמן)

הלו קיטי, גרסת הציפורניים (צילום: גולדי פורמן)

באוגוסט 2014 העולם חווה טלטלה. חברת סנריו היפנית החליטה כי יום הולדתה ה-40 הוא הזמן המושלם לבשר לעולם כי הלו קיטי בכלל לא חתולה, אלא ילדה בריטית המתגוררת בלונדון ולומדת בכיתה ג'. לרגע היה נדמה כאילו כל מה שהכרנו בעולם הזה מוטל בספק. הרי איך הדמות החתולית הכל כך יפנית הזו היא בעצם בעלת מבטא בריטי שתקועה באותה הכיתה כבר יותר מדי שנים?

אבל הזמן עבר ולמדנו להכיר את הלו קיטי החדשה, למרות שכבר מזמן עברנו את גיל 12. משהו באנימציה שלה פשוט כובש אותנו בכל פעם מחדש. בין אם זו הצבעוניות הוורדרדה המתוקה להפליא, הפפיון שלעד יעטר אותה או השפם המתוק מדי. זה הזמן להתוודות – אנחנו סאקריות של קיטי ואנחנו כבר לא מתביישות בזה. כעת שגם חברות הלקים מצטרפות לחגיגה ומוציאות ליינים בהשראתה, אי אפשר שלא לקחת חלק ולרצות לעשות תיכף ומיד ציפורניים ורודות ומתוקות להפליא. בואו נתחיל:

חומרי העבודה (צילום: גולדי פורמן)

חומרי העבודה (צילום: גולדי פורמן)

חומרי עבודה:

שלב 1: לק בסיס (Base Coat):נמרח שכבת לק בסיס שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן(אני השתמשתי ב-Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

לבבות על הציפורניים:
שלב 2: צבע בסיס: נמרח את הציפורניים בצבע ורוד (אני השתמשתי בלק ורוד קלאסי ומתוק מהקולקציה המיוחדת של OPI והלו קיטי לחורף 2016OPI – Look at My Bow!). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: לבבות: נניח על 4 אצבעות מדבקת שבלונה לציפורניים בעיצוב לבבות

שלב 4: צבע סגול: נמרח לק בצבע סגול על גבי המדבקה (אני השתמשתי בלק סגול-ורדרד מהקולקציה המיוחדת של OPI והלו קיטי לחורף 2016  של OPI – Super Cute in Pink)
טיפ: יש להקפיד שלא לשים כמות גדולה מידי, כדי שזה לא יכביד על המדבקה אותה נסיר בשלב הבא

שלב 5: נסיר את המדבקה בעדינות ובניגוד לכיוון הטקסטורה. במקרה הזה: מלמעלה למטה
טיפ: ניתן להיעזר בפינצטה בעלת קצה דק לאומנות ציפורניים
שימו לב: יש להסיר את המדבקה מיד לאחר מריחת צבע הלק, אחרת הלק יתייבש וכשהמדבקה תוסר זה עלול לפגום בעיצוב. נמתין כדקה לייבוש הלק הסגול ונסיים במריחת מייבש לק איכותי 

זיגזג על הציפורניים
אם בא לכן לגוון עם זיגזג על הקמיצה, כמו שאני בחרתי לעשות, חזרו על השלבים הקודמים, רק שהפעם, נשתמש ב-4 מדבקות בעיצוב זיגזג אותן נניח במרווחים שווים על הקמיצה. לאחר מכן, נמרח את הלק הסגול שבו השתמשנו מקודם, נסיר את הזיגזגים, נמתין מספר דקות לייבוש ונמרח מייבש לק איכותי שישמור על אורך חיי היצירה.

המדבקות שיעזרו לכן (צילום: גולדי פורמן)

המדבקות שיעזרו לכן (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים. למעלה- לבבות, למטה - זיגזג (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים. למעלה- לבבות, למטה – זיגזג (צילום: גולדי פורמן)

מיאו! (צילום: גטי אימג'ס)

מיאו! (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה