אל האינסוף ומעבר לו: מניקור גלקטי נוצץ

אחרי שטרנד הנצנצים הגיע כבר לזקנים של היפסטרים ושורשים של טינאייג'ריות, הגיע הזמן להחזיר את הגליטר אל מחוזות הטעם הטוב עם מניקור בין-כוכבים זוהר, יפה ובעיקר מעודן. ככה עושים את זה, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2015
ציפורניים גלקטיות. זה פשוט יותר ממה שזה נראה (צילום: גולדי פורמן)

ציפורניים גלקטיות. זה פשוט יותר ממה שזה נראה (צילום: גולדי פורמן)

מה יש בחלל שכל כך מרתק אותנו? האם זו הסקרנות האנושית בגילוי עולמות חדשים, התהייה האם ישנם חיים במקומות אחרים, או שמא זו המשיכה לכל מה שהוא חשוך, אפלולי, מסתורי ונוצץ באמצעות מיליארדי כוכבים?

זה מספר שנים שפרינטים גלקטיים מלאי עוצמה הפכו לשגורים בעולם האופנה – מבגדים, אקססוריז ועד לקצות האצבעות שלנו. אבל נדמה כי הייתה זו שנת 2015 שלקחה את הגליטר הבין-כוכבי הזה והעלתה אותו הילוך. גברים צבעו את הזקנים שלהם בנצנצים, בנות העלו לאינסטגרם סלפיז עם שורשי גליטר, ויותר ויותר חברות לקים הוציאו צבעים נוצצים, לכל אלו שרוצות להכניס קצת זוהר לחייהן, אבל מעדיפות להשאיר את זה בגבול הטעם הטוב.

כעת, מכשדצמבר החל, האוויר קריר וצונן, הלילה יורד מוקדם ואווירת כרימסמס נושבת בעורפנו מכל אתר ותמונה בפיד, זה הזמן להכניס גם את הציפורניים שלנו לאווירה החורפית הכמעט-קוסמוסית הזו שמסביבנו. אז קבלו מניקור כחול עמוק ונוצץ שהוא גם יפה נורא, וגם פשוט לעשייה.

חומרי עבודה:

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות של לק בצבע כחול עמוק עם נצנצים(אני השתמשתי בלק כחול מנצנץ מקולקציית החורף לשנת 2015 של :OPIStarLightOPI- Give Me Space). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: כוכבים בגלקסיה: כדי להקנות לציפורניים מראה גלקטי, נצייר על הציפורניים כוכבים:
א. נטפטף מספר טיפות של לק בצבע לבן על משטח עבודה (רצוי נייר אלומיניום או פלסטיק)
ב. באמצעות מנקד בעל ראש בינוני, נעביר קו מאונך באופן חופשי על שטח הציפורן, כפי שמופיע באיור
ג. נוסיף קו מאוזן, במרכז הקו המאונך שציירנו, כפי שמופיע באיור
ד. לבסוף, נוסיף נקודה לבנה קטנה, בחיבור שבין שני הקווים, כפי שמופיע באיור
ה. יש להמשיך לפזר "צלבים" נוספים על שטח הציפורן באופן חופשי
ו. לסיום, נוסיף מספר נקודות לבנות בין ה"צלבים", כפי שמופיע באיורים משמאל לימין. נמתין כדקה לייבוש הכוכבים.

שלב 4: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

 >> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה