לאכול אותן: ציפורניים בהשראת עוגיפלצת

מכורות לעוגיות? מתות על עוגיפלצת? הכנו מניקור כובש ומתוק במיוחד שחוגג את יום ההולדת של הבובה הכי חמודה ברחוב סומסום. אז שלפו ציפורניים, אנחנו מתחילים

מאת  | ‏ 2 נובמבר 2015
יאמי. מניקור עוגיפלצת מתוק נורא (צילום: גולדי פורמן)

יאמי. מניקור עוגיפלצת מתוק נורא (צילום: גולדי פורמן)

הבובה הכחולה ומכורת העוגיות מרחוב סומסום היא ללא ספק אחת הדמויות הכי אהובות ואהודות בטלוויזיה. מאל.איי ועד אילת, ילדי העולם מצאו בעוגיפלצת דמות מתוקה וחביבה עם בעיית התמכרות שהפכה אותה לאנושית להפליא.

מסתבר שהיום, ה-2 לנובמבר, הוא יום הולדתה הרשמי של עוגיפלצת. הספר Happy Birthday, Cookie Monster שיצא אי שם בשנת 1986, מספר את חגיגת יום ההולדת הטרגית של עוגיפלצת. כמכורה למתוקים, היא חיסלה את כל עוגת ההולדת עוד לפני שהאורחים הגיעו, ונכנסה לדיכאון אחרי בולמוס אכילה קשה. אך כיאה לספר ילדים עם סוף טוב, אורחי המסיבה הביאו עמם עוגה חדשה, ועוגיפלצת זכתה לשוגר-ראש מחודש.

לכבוד המאורע, החלטנו לחזור למחוזות ילדותנו, ולחגוג עם עוגיפלצת את יום הולדתה מלא הסוכר וההתרגשות. אולי לא הכנו עוגיות, אבל כן יצרנו מניקור חגיגי ומפתה, שקשה לעמוד בפניו. המתכון לפניכן:

מרימים לעוגיפלצת (צילום: גטי אימג'ס)

מרימים לעוגיפלצת (צילום: גטי אימג'ס)

חומרי עבודה:

החומרים שתזדקוו להם (צילום: גולדי פורמן)

החומרים שתזדקוו להם (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 2: עוגיפלצת:
א. צבע בסיס : נמרח על הציפורניים שתי שכבות של לק בגוון כחול רויאל (אני השתמשתי בלק כחול של OPI – Dating A Royal). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.
ב. נצייר בעזרת מכחול ולק בצבע שחור, חצי אליפסה בקצה החיצוני של הציפורן(אני השתמשתי בלק שחור של OPI – Black Onyx).
ג. נסגור את חצי האליפסה באמצעות העברת קו ישר מקצה לקצה ונמלא את השטח הריק, כפי שמופיע באיור.
ד. נוסיף קוצים קטנטנים בחלק העליון של הפה בעזרת מכחול, כפי שמופיע באיור
ה. לאחר מכןנוסיף שתי נקודות לבנות גדולות, שעולות מעט אחת על השנייה, בחלק העליון הפנימי של הציפורן (אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow).
ו. לבסוף, נוסיף שני אישונים שחורים קטנים בתוך העיגולים הלבנים. שימו לב למיקום האישונים הא-סימטריים, שיעניקו לעוגיפלצת את המראה המשובב שלה

ציפורני עוגיפלצת (צילום: גולדי פורמן)

ציפורני עוגיפלצת (צילום: גולדי פורמן)

שלב 3: העוגיות של עוגיפלצת:
א. צבע בסיס: נמרח שתי שכבות של לק בצבע בז' קרמי בהיר (אני השתמשתי בלק בצבע וניל של OPI – You're So Vain-illa). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.
ב. בעזרת מנקד לציפורניים, ניצור נקודות בגדלים שונים על שטח הציפורן עם לק בצבע בז' בעל תת גוון חום (אני השתמשתי בלק בז' של OPI – Don't Pretzel my Buttons)
ג. בעזרת קיסם שיניים או מנקד ציפורניים בעל ראש קטן מאוד, נוסיף נקודות קטנטנות על גבי העיגולים שיצרנו, בעזרת לק בצבע חום שוקולד (אני השתמשתי בלק חום שוקולד של OPI – Suzi Loves Cowboys)

 שלב 4: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

ציפורני העוגיות (צילום: גולדי פורמן)

ציפורני העוגיות (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה