וונדר וומן במיני: גל גדות שוב מנצחת את השטיח האדום

וגם: ג'יג'י חדיד נראית כמו בל מ"היפה והחיה", קייט וינסלט דודתית כמו תמיד, פנלופה קרוז נוטשת את ורסאצ'ה ודקוטה ג'ונסון ומלאני גריפית' מציגות לוק זוגי מושלם. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 9 נובמבר 2017

ג'יג'י, גל, דקוטה ומלאני. מתלבשות השבוע (צילום: Getty Images)

ג'יג'י, גל, דקוטה ומלאני. מתלבשות השבוע (צילום: Getty Images)

המתלבשות הטובות:

גל גדות, מסיבת עיתונאים לכבוד "ליגת הצדק", לונדון
שמלה של ז'יבנשי, סנדלים של סטיוארט וייצמן, שרשרת של ה.שטרן

צילום:  P. Whitby/Getty Images

צילום: P. Whitby/Getty Images

גל גדות לא יכולה לטעות מבחינתנו. היא והסטייליסטית שלה, אליזבת סטיוארט, הבינו שזה לא באמת קשה לגרום לוונדר וומן להיראות מדהים על השטיח האדום, ולכן מנפקות, בזה אחר זה, לוקים כובשים כמו זה הנ"ל מבית ז'יבנשי. הרי ברור שרק מישהי עם נתונים כמו של גדות יכולה ללבוש את השמלה הקטנטנה הזו, אבל לא רק מבחינת מידות, אלא מבחינת אטיטיוד כללי – מוטיב השפתיים בקלות יכול היה להיראות ילדותי ומקושקש, אבל על גדות הוא כובש, לא מתיילד ובעיקר, מאוד מודע לעצמו.  

פנלופה קרוז, פרמיירת "רצח על האוריינט אקספרס", לונדון
שמלה של טמרפלי לונדון

צילום:  P. Whitby/Getty Images/for 21st Century Fox

צילום: P. Whitby/Getty Images/for 21st Century Fox

פנלופה קרוז ממשיכה להגיח אל השטיח האדום עם שמלות פאייטים, אבל לעומת אלו שלבשה בתקופה האחרונה, זו סוף סוף מוצלחת. האם היא הבינה שהיא צריכה לזנוח את ורסאצ'ה ולעבור למעצבים אחרים, או שהיא פשוט בחרה אחת מוצלחת שלא גורמת לה להיראות כאילו יצאה מהבת מצווה של הבת שלה? כנראה שכל התשובות נכונות.  

קייט בוסוורת', במסע יח"צ לסרט "The Long Road Home", ניו יורק
שמלה של ויקטוריה בקהאם

קייט בוסוורת' שוב מוכיחה לעולם כמה טעמה האופנתי הוא משובח ונדיר באקלים ההוליוודי, והשמלה האדומה הזו היא לא יוצאת דופן. טוב, ככה זה כשאת לובשת משהו שוויקטוריה בקהאם עיצבה, פוש ספייס פשוט יודעת את העבודה.

ג'יג'י חדיד, השקת קו הביוטי שלה למייבלין, לונדון
שמלה ומעיל של ראלף לורן

צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images

צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images

אם יש מישהי בעולם הזה שיכולה טו-פול-אוף שמלת מיני בצהוב מנצנץ ועוד להוסיף מעליה מעיל צמר עד הרצפה בצבע תואם זו רק ג'יג'י חדיד. עם קוקו עגבנייה פרוע ולא מעט איפור (בכל זאת, זה מה שהיא באה למכור), ג'יג'י נראית כמו הגרסה הכי מודרנית ורעננה שראינו לבל מ"היפה והחיה".

דקוטה ג'ונסון ומלאני גריפית', גאלת LACMA Art + Film, אל.איי
שמלות של גוצ'י

צילום: Charley Gallay/Getty Images for LACMA

צילום: Charley Gallay/Getty Images for LACMA

האימא והבת הכי יפות בהוליווד הגיעו יד ביד לגאלה של המוזיאון לאמנות מודרנית באל.איי כשהן מצוידות בנשק האולטימטיבי – שמלות זוהרות של גוצ'י המדגישות את הגנים המופלאים שהשתיים זכו להם. עם ווייב "שושלת" שעושה כבוד לתקופת הזוהר האייטיזית של אמא מלאני, הן נראות קורנות, דרמטיות ועל גג העולם.

המתלבשות הרעות:

זואי סלדנה, גאלת LACMA Art + Film, אל.איי
שמלה של גוצ'י

צילום: Charley Gallay/Getty Images for LACMA

צילום: Charley Gallay/Getty Images for LACMA

לעומת דקוטה ומלאני שקיבלו את השמלות היפות של גוצ'י, זואי סלדנה נאלצה להסתפק באחת מגחמות העיצוב המופרעות של אלסנדרו מיקלה, שכאילו זרק עליה תרגיל בבית ספר לעיצוב שנה א', מהתלמיד עם הכי פחות פוטנציאל בכיתה.

זנדאיה, אירוע Forevermark, ניו יורק
אוברול של ג'וזפה די מוראביטו

צילום: Jennifer Graylock/Getty Images for Forevermark

צילום: Jennifer Graylock/Getty Images for Forevermark

השילוב בין המחוך ההדוק והמייסר למכנסיים הפלאפיים והמפנקים הוא אחד המוזרים שראינו לאחרונה. לא רק שהקונטרסט בין הטקסטורות והסגנונות הוא כמו שמיים וארץ, אלא הוא בעיקר מקנה לזנדאיה החמודה מראה של ווישר אנושי בשטיפת רכבים, כולל הסבון והבועות.

קייט הדסון, אירוע Goldie's Love In For Kids, אל.איי
שמלה של פמלה רולאנד

צילום: Frazer Harrison/Getty Images

צילום: Frazer Harrison/Getty Images

האם קייט הדסון הגיעה לשטיח האדום מה"אפסייד דאון" של "סטריינג'ר טינגס"? לפחות ככה זה נראה עם השמלה הכסופה והכמעט דביקה הזו, שעושה רושם כאילו יצאה מתוך בריכת אסיד רעילה. אמנם הגזרה יפה ומחמיאה להדסון, אבל הצבע והמרקם כל כך בעייתיים שזה כמעט כואב בעיניים.  

קייט וינסלט, טקס פרסי הקולנוע של הוליווד, אל.איי
אוברול של אלי סאאב

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

מה יהיה עם קייט וינסלט, שתמיד לובשת את הבגדים הכי דודתיים שיש? הרי היא כל כך יפה ומרשימה, כוכבת שכל מעצב קופץ על ההזדמנות להלביש אותה, ובכל זאת, היא איכשהו תמיד משעממת על השטיח האדום. קחו לדוגמה את האוברול הזה מבית אלי סאאב, מעצב-על עם שמלות יפהפיות שיכלו להיראות הרבה יותר טוב מאשר השעמום הטוטאלי הזה. קייט, מישהו צריך לעשות לך התערבות, ומהר.

ניקי מינאז', טקס פרסי ווג וה-CFDA, ניו יורק
אאוטפיט של אלכסנדר וונג

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

לקינוח המדור השבוע, קבלו את אחת הנשים העשויות ביותר בתעשיית המוזיקה, הלא היא ניקי מינאז', באאוטפיט שאפשר לתהות על קנקנו במשך דקות ארוכות. מה בעצם קורה פה – האם זו שמלה? אוברול? או חליפת שני חלקים? ואיפה הקוסם שהיא אמורה ללוות את המופע שלו?

קו המשווה:
מילי בובי בראון .Vs מינדי קלינג
שמלה של רוקסנדה אילינצ'יץ

מילי מול מינדי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם)

מילי מול מינדי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם)

עם 25 שנים המפרידות ביניהן, מילי בובי בראון ומינדי קלינג, אולי שתיים מהבחורות היותר חמודות על המסך הקטן, חלקו לאחרונה חיבה משותפת לשמלת מיני כחולה ומתקתקה מבית המעצבת רוקסנדה אילינצ'יץ. לשם הגילוי הנאות, נספר שמינדי לבשה אותה קודם, אי שם בחודש אוגוסט האחרון, בעוד שבובי לבשה אותה לאחרונה, לפני מספר שבועות במסגרת קידום העונה החדשה של "סטריינג'ר טינג'ס". אז מי לדעתכם לבשה את זה טוב יותר?

 

השאירו תגובה

 

  • גל גדות לבושה מחרוד על חלל. תפסיקו להיות צבועים אפילו לא שיחקה אותה פעם אחת

    מאת: נטע |‏ 27 בנובמבר 2017 | 03:05
  • מישהו שם לב לוריד הבולט והארוך כמו נצח ברגל של גל גדול
    מקווה שזה לא מרוב הליכה עם עקבים..

    מאת: גאגא |‏ 19 בנובמבר 2017 | 21:57
  • המחשוף העמוק קצ. מיצה את עצמו ולא מאוד מחמיא לגל. הוא נראה מתאמץ. דווקא פנלופה קרוז לבושה יפה. גל בהחלט יכולה כבר להתלבש יותר בקלאסיקה ופחות בסגנון צעירה בת 22 שזקוקה לאישור. פחות מתאים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 19 בנובמבר 2017 | 00:39