דרדסית אנושית: ג'יג'י חדיד מגזימה עם הכחול

וגם: קים קרדשיאן הולכת לסופר עם חזייה של גוצ'י, אנג'לינה ג'ולי לא נפרדת משמיכת הטלוויזיה שלה, ריהאנה נראית כמו ניצבת בקליפ ישן של ג'יי לו ואירינה שייק בקרב אופנתי צמוד מול קארה דלווין. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2017

רירי, ג'יג'י ואנג'י. מתלבשות השבוע (צילום: Dimitrios Kambouris, Kevin Winter, Getty Images, Splash News)

רירי, ג'יג'י ואנג'י. מתלבשות השבוע (צילום: Dimitrios Kambouris, Kevin Winter, Getty Images, Splash News)

המתלבשות הטובות:

ניקול קידמן, פרמיירת "Killing of a Sacred Deer", לונדון
שמלה של פראדה

צילום: John Phillips/Getty Images for BFI

צילום: John Phillips/Getty Images for BFI

ניקול קידמן ממשיכה לחגוג את הקריירה המשגשגת שלה בשנים האחרונות, והפעם, בפרמיירה חגיגית בלונדון עם שמלת פאייטים כסופה מבית פראדה. למזלה הטוב, קידמן הצליחה שלא ליפול לקלישאת מראה כדור הדיסקו, אלא נותרה אצילית ואלגנטית כמנהגה בגולה. אנא, למדי אותנו את דרכייך.  

רנה זלוויגר, פרמיירת "Same Kind Of Different As Me", אל.איי
שמלה של קרולינה הררה

צילום: ohn Sciulli/Getty Images for Pure Flix/Paramount

צילום: ohn Sciulli/Getty Images for Pure Flix/Paramount

בשנים האחרונות רנה זלוויגר כמעט ולא נוהגת להתייצב על השטיח האדום (אפשר להאשים את המנתח הפלסטי הגרוע), אבל לפחות בפעמים שהיא כן, היא משקיעה את כל כולה. השמלה הפיסולית הזו מבית קרולינה הררה מזכירה לנו את ימי ההצלחה הגדולים של זלוויגר אי שם בתחילת שנות האלפיים ואת הבחירות האופנתיות המרשימות שעשתה אז. לפחות יש דברים שלא משתנים. 

נינה דוברוב, ערב Women in Hollywood של מגזין ELLE, אל.איי
שמלה של פראבל גורונג

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

לא לגמרי ברור מה נינה דוברוב עושה בימים אלו, אבל לפחות משהו אחד טוב היא כן עשתה, וזו הבחירה שלה בשמלה הרומנטית והיפה הזו מבית פראבל גורונג. הפרינט הפרחוני האפלולי הולם את הצללית הא-סימטרית ומראה השכבות של השמלה, והשילוב עם קארה הבוב הקצר והקופצני ממסגר את המראה כולו לכדי הופעה מרשימה שתיזכר לעוד זמן רב.  

קייט בוסוורת', תצוגת ארדם ל-H&M, אל.איי
שמלה של ארדם ל-
H&M

צילום:  Kevin Winter/Getty Images

צילום: Kevin Winter/Getty Images

ביום רביעי האחרון הושקה באל.איי קולקציית הקפסולה שעיצב ארדם ל-H&M, וכיאה למעצב אהוב הסלבס, כל הכוכבות הגיעו להרים, לבושות בפריטים החדשים והיפהפיים. אבל מי שזכתה ללבוש את שיאה של הקולקציה, שמלת נשף מטריפה בשחור עם פרינט פרחים כסוף, היא קייט בוסוורת', שנראתה עמה כמו נסיכה מעידן אחר. אגב – השמלה תהיה בחנות בגינדי ב-2 לנובמבר, אז ניפגש בקופות.

מרגו רובי, בדרך לצילומי Good Morning America, ניו יורק
טוטאלוק ורסאצ'ה

 

A post shared by VERSACE (@versace_official) on

קשה להישאר אדישים כלפי הטוטאל-לוק האדום והעוצמתי הזה שמרגו רובי בחרה ללבוש השבוע לכבוד צילומי תכנית הבוקר הפופולרית Good Morning America. הכל פה כל כך מדויק – הרווח בין חולצת הבטן לחצאית העיפרון, האופן בו מונח הז'קט הקצרצר, נעלי הזהב המינימליסטיות וגולת הכותרת – האיפור הנקי והשיער העשוי לעילא. אנחנו עדיין לא מתאוששים מכל היופי הזה. 

המתלבשות הרעות:

קים קרדשיאן, קונה סוכריות גומי באמצע הלילה, אל.איי
חזייה של גוצ'י, נעליים של ייזי

קים נורא רוצה להוכיח שהיא אנושית, כמו כולם. לא רק שהיא יוצאת בשעת לילה מאוחרת לרכוש לעצמה שקית סוכריות גומי של הריבו, על הדרך היא ממחזרת בגדים, כמו את חזיית הגוצ'י השקופה הזו שנראתה בה כבר בעבר. אבל קים, בואי נודה בזה – גם היא מישהי יורדת לאמפם לקנות מאנצ'יז עם בגדי בית או הלבשה תחתונה, היא מקסימום תעשה את זה עם חולצת סוף מסלול קרועה, ממנה תבצבץ גוזייה ישנה של דלתא. ברגע שאת מוסיפה למיקס ז'קט עור ארוך, חצאית עיפרון צמודה ונעלי עקב שקופות, זה כבר ממש לא התארגנות של רגע. עלינו הטריק הזה לא יעבוד.  

אנג'לינה ג'ולי, פרמיירת "Faces Places", אל.איי

צילום: Kevin Winter/Getty Images

צילום: Kevin Winter/Getty Images

אנג'לינה ג'ולי עוברת הרבה קשיים לאחרונה, אז קשה לשפוט אותה כשהיא מגיעה לשטיח האדום עם מה שנראה כמו שמיכת טלוויזיה – הדבר היציב היחיד בחיים שלה כרגע. ועדיין, אנחנו פה כדי לתת ביקורת בונה. אז אנג'י, בפעם הבאה שאת יוצאת מהבית, ותרי על השמיכי הנאמנה ודווקא תדפקי הופעה – את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי זה. באחריות.

ריהאנה, פאנל Forces of Fashion של ווג, ניו יורק
טוטאלוק של טום פורד

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

רירי היא הדוגמה החיה לזה שגם אם את לובשת טום פורד, את עדיין לא מחוסנת מפני טעם רע. קחו לדוגמא את אנסמבל הדנים הזה שלבשה השבוע, שגורם לה להיראות כמו ניצבת בקליפ של ג'יי לו משנת 2001. שימו לב גם להתאמה המטורפת בין המניקור לקצה המחודד של המגפיים, כאילו טבלה את עצמה בבריכת אקונומיקה. האמת? עליה אפשר להאמין להכל.   

קריסטן סטיוארט, ערב Women in Hollywood של מגזין ELLE, אל.איי
חליפה של אנטוניו בררדי

צילום: Neilson Barnard/Getty Images  for ELLE

צילום: Neilson Barnard/Getty Images for ELLE

קריסטן סטיוארט כבר מזמן הבהירה לעולם כי היא מיוחדג'ת, תמיד צריכה להיות שונה ומקורית על השטיח האדום. אבל פה היא כבר ממש הגזימה. במקום ללכת על אאוטפיט של שאנל, בית האופנה לו היא משמשת פרזנטורית כבר שנים, היא הלכה על מערכת לבוש מבית אנטוניו בררדי, שנראית כאילו יצאה מהמגרסה. אז לא, המראה המפורק לא מגניב, ובשילוב הפרינט הכתום המזעזע נוצר מראה שפשוט כואב בעיניים.

ג'יג'י חדיד, בדרך למסיבת יום ההולדת של בלה, ניו יורק
חליפה של פמלה רולאן, נעליים של סטיוארט וייצמן

צילום: Splash News

צילום: Splash News

את המדור חותמת השבוע האחת והיחידה, ג'יג'י חדיד, בחליפת תכלת מאתגרת המקנה לה מראה של דרדסית בעיר הגדולה. אמנם צבע התכלת הולם את גוון העור, השיער והעיניים של ג'יג'י, אבל כשזה מגיע בכמות כזו גדולה, זה כבר טו מאצ'. אבל בל נאשים רק את הבחירה בצבע. החליפה עצמה פשוט לא יפה, ונראית כמו משהו שהילרי קלינטון לובשת בחדר המיטות. זה אולי עובד על ביל, אבל זאיין מאליק בטח פחות מתלהב מהעניין.

קו המשווה:
אירינה שייק .
Vs קארה דלווין
שמלה של אלכסנדר וותייה

פינת קו המשווה השבוע היא מאתגרת מהרגיל. ככה זה ששתי נשים, שתפקידן בעולם הזה הוא לגרום לבגדים להיראות עליהן מדהים, בוחרות באותה השמלה – השוני לא יכול להיות גדול מדי. אז איך נעמוד בכל זאת על כמה הבדלים? ובכן, אם להיות קטנוניים, אז אירינה שייק בחרה בגרסה המעט יותר ירוקה של שמלת הפאייטים הזו מבית אלכסנדר וותייה, בעוד שקארה (שלבשה את השמלה קודם), הלכה על הגוון הכסוף. אגב, גם סלינה גומז נראתה בעבר בשמלת המחשוף הזו, אבל לא ריצינו לסבך אתכם עם יותר מדי אפשרויות בחירה. אז מי בכל זאת לבשה את זה טוב יותר? אירינה או קארה? אתם מחליטים. 

 

השאירו תגובה

 

  • סליחה?? החליפה של ג'יג'י מדהימממממההההה!!!
    הייתי לובשת את זה עם נעלי ניוד אבל זה כבר עניין של טעם אישי,
    לעניות דעתי היא שיחקה אותה בגדול, הכל יושב בול

    מאת: מיצי המלמדת |‏ 13 בנובמבר 2017 | 20:29
  • קים חסכה בחולצה..למה לטרוח??

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 באוקטובר 2017 | 12:50
  • אירינה הכי מושלמת בעולם!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 20 באוקטובר 2017 | 17:24