בשמלה שחורה קטנה: גל גדות כובשת את השטיח האדום

וגם: אמה סטון מוכיחה שהיא הפרזנטורית המושלמת ללואי ויטון, פנלופה קרוז עושה ג'יי לו, דקוטה ג'ונסון נכנעת לתכתיבים וריהאנה בלוק אוקראיני מפתיע. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 12 אוקטובר 2017

פנלופה, גל ורירי. מתלבשות השבוע (צילום: Dia Dipasupil; Carlos Alvarez; Eduardo Parra/Getty Images)

פנלופה, גל ורירי. מתלבשות השבוע (צילום: Dia Dipasupil; Carlos Alvarez; Eduardo Parra/Getty Images)

המתלבשות הטובות:

אמה סטון, פרמיירת "קרב המינים", לונדון
שמלה של לואי ויטון

צילום: Tim P. Whitby/Tim P. Whitby/Getty Images for BFI

צילום: Tim P. Whitby/Tim P. Whitby/Getty Images for BFI

בסוף השבוע הקודם חשף ניקולה גסקייה כי אמה סטון היא השגרירה החדשה של בית לואי ויטון, והנה היישר מהאינסטוש לחיים האמיתיים – הוא שלח אותה אל השטיח האדום לבושה בשמלה עוצרת נשימה מהקולקציה האחרונה בעיצובו. אם לשפוט על פי הממצאים הראשוניים, מדובר בשידוך משמיים, בעיקר כזה המשדרג את סטון אל מחוזות חבורת הקול-גירלז של ויטון, אבל עדיין משמר את המראה המלאכי-הוליוודי שלה. יש בהחלט למה לצפות.

אליסיה ויקנדר, פרמיירת "Submergence", סאן סבסטיאן
שמלה של לואי ויטון

צילום: Carlos Alvarez/Getty Images

צילום: Carlos Alvarez/Getty Images

מי שיכולה להוכיח לאמה סטון שהחברות הקרובה עם ניקולה גסקייה היא דבר מוצלח ביותר היא כמובן אליסיה ויקנדר, שמתוקף היותה הפרזנטורית של לואי ויטון יכולה (וצריכה) ללבוש את כל מה שלבית האופנה הצרפתי יש להציע. בתבונה עשתה כשבחרה בשמלה המורכבת הזו, שלוקחת צללית נסיכותית והופכת אותה על פניה עם פרינט בהשראה יפנית ומחשוף מדויק. נקודות זכות נוספות היא מקבלת על הצמות הכובשות והאיפור העדין שמוכיחים, שוב, כי מדובר באחת הנשים היפות והמוכשרות בהוליווד.     

מנדי מור, פרמיירת העונה השנייה של "החיים עצמם", אל.איי
שמלה של רוזי אסולין

צילום: Jordan Strauss/Invision/AP

צילום: Jordan Strauss/Invision/AP

לא הרבה יכולות ללבוש שמלה בצבע כתום וכחול עם טקסטורה המזכירה בד ריפוד ולצאת מזה בשלום, אבל מנדי מור היא יוצאת דופן. מי שמג'נגלת באופן קבוע בין בגדי אייטיז, ניינטיז ושנות האלפיים ב"חיים עצמם" מוכיחה שהיא זיקית אופנתית שלא מפחדת להתנסות במרקמים וצבעים לא שגרתיים. התוצאה לא פחות ממרהיבה.

מרגו רובי, פרמיירת "Goodbye Christopher Robin", לונדון
שמלה של
Brock Collection

צילום: John Phillips/John Phillips/Getty Images

צילום: John Phillips/John Phillips/Getty Images

אנחנו מודים, לא קל לאהוב את הלוק הזה של מרגו רובי, לפחות לא מהרגע הראשון. קו החזה קצת בעייתי והשיער הרטוב אוונגרדי מדי עבור השמלה הכפרית, אבל איכשהו, רובי בכל זאת צלחה את המשוכה והגיעה למעמד המתלבשות הטובות. הכיצד, אתם שואלים? ובכן, הכניסו למשוואה את הבד הרומנטי, השרוולים התפוחים והגזרה הנדיבה, וקיבלתם שמלה שכאילו נלקחה מהמאה ה-19 אבל קיבלה בדרך טוויסט מודרני חלומי.

גל גדות, אירוע 92Y, ניו יורק
שמלה של סטלה מקרטני

צילום:  Dia Dipasupil/Getty Images

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

רגע לפני שהנחתה את SNL, גל גדות ניצלה את זמנה בניו יורק כדי להשתתף בפאנל נשי מעצים, אליו הגיעה בשמלה של מעצבת נשית מעצימה אחרת, הלא היא סטלה מקרטני. הא-סימטריות המובהקת והלא שגרתית הפכה את השמלה מעוד שחורה וקטנה לפיסולית ומרתקת, כזו שמצריכה מבט שני ואף שלישי – משהו שתמיד נשמח לעשות כשמדובר בגל גדות.  

המתלבשות הרעות:

פנלופה קרוז, פרמיירת "Loving Pablo", סאן סבסטיאן
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: Carlos Alvarez/Getty Images

צילום: Carlos Alvarez/Getty Images

מזמן לא ראינו את פנלופה קרוז על השטיח האדום, אבל אם זה הקאמבק שלה, אולי היה עדיף להישאר עדיין בבית ולחפש משהו אחר ללבוש. אז סבבה, הבנו שהיא אוהבת את השמלות של ורסאצ'ה (עד כדי כך שהיא שיחקה את דונטלה בביוגרפיה החדשה על ג'יאני), אבל זה עדיין לא אומר שצריך להגיע לפרמיירה בדמות בובת שעווה של ג'יי לו. השסע המוגזם, השרוול הא-סימטרי הלא נגמר והפוני הבעייתי – כל המרכיבים המובילים ישירות למצעד המתלבשות הרעות.

פריאנקה צ'ופרה, פסטיבל Global Citizen, ניו יורק
שמלה ומגפיים של
פאוסטו פוגליסי

צילום: Noam Galai/Getty Images for Global Citizen

צילום: Noam Galai/Getty Images for Global Citizen

קשה להישאר אדישים כלפי האנסמבל המקושקש הזה שמיס הודו לשעבר, פריאנקה צ'ופרה, לבשה לאחרונה לשטיח האדום. הרי היא שברה פה את אחד הכללים הגדולים של עולם האופנה – לעולם לא להתאים יתר על מידה את האאוטפיט. גם ככה השמלה מלאת הדיטיילים עושה בלגן בעיניים, אז להוסיף למיקס גם מגפיים תואמים? לא, לא, אלף פעמים לא.

סולאנג' נואלס, טקס פרסי Surface Travel, ניו יורק
שמלה של
Helmut Lang Seen By Shayne Oliver

צילום: Andrew Toth/Getty Images for Surface Media

צילום: Andrew Toth/Getty Images for Surface Media

בעיני רבים, סולאנג' היא האחות הבאמת מגניבה במשפחת נואלס, לעולם לא מפחדת ללכת על הקצה ולבחון את הגבולות. הפעם, היא כבר עברה אותם בקילומטרים, בטוטאל-לוק שאולי היה מתאים למרתון של "מבוכים ודרקונים" אבל פחות לאירוע שגרתי בניו יורק. אאוטפיט הנחושת הזה, יחד עם שיער הפלטינה שסידרה לעצמה מקנים לה מראה מתאמץ מדי, ההפך מהפרסונה שסיגלה לעצמה בשנים האחרונות. בקיצור, לא התרשמנו.

דקוטה ג'ונסון, טקס פרסי השטיח הירוק, מילאנו
שמלה של גוצ'י

יש הרבה יתרונות בלהיות מוזה של מעצב אופנה, כפי שדקוטה ג'ונסון לאלסנדרו מיקלה. היא הפנים של הבושם החדש של גוצ'י, יש לה מלאי אינסופי של תיקי מונוגרמה וסליפרס פרוותיות, ובעלת גישה בלתי אמצעית לכל לוק מהקולקציה. אבל לפעמים, כך מתגלה כעת, מדובר בחרב פיפיות, במיוחד כאשר היא נתונה לחסדיו של מיקלה ומצבי רוחו המשתנים. האם הם בדיוק רבו כשהיא נאלצה להתלבש לטקס פרסי האופנה הירוקה שהתקיים במילאנו? על מה היא בדיוק נענשה כשנאלצה לצאת לרחוב עם שני עיטורים מוזהבים על החזה במקום בד? אנחנו במקומה היינו מנתקים קשר, ומיד.

ריהאנה, השקת Fenty Beauty בספורה ספרד, מדריד
אאוטפיט של
Marianna Senchina

צילום: Eduardo Parra/Getty Images

צילום: Eduardo Parra/Getty Images

זה בהחליט מגניב כשריהאנה מנסה לפרגן למעצבים עולמיים עולים, כמו במקרה הנ"ל עם המעצבת האוקראינית מריאנה סנצ'ינה, אבל זה פחות מגניב כשהלוק שנוצר בסוף נראה כאלו אזמרלדה מ"הגיבן בנוטרדאם" לא החליפה בגדים במשך שבועיים. הטופ עמוס מדי בשביל פריט לבוש כל כך קטנטן, החצאית זקוקה לבטנה והייתה יכולה לעבור עוד גיהוץ, ובאשר לרירי עצמה – היה רצוי לוותר על השכבה החמישית של ההיילייטר על החזה. זה כבר לא נראה כמו הברקה, אלא כמו זיעה. סורי נוט סורי.  

קו המשווה:
קירנן שיפקה .Vs אלכסה צ'אנג
שמלה של ולנטינו

קירנן מול אלכסה. מי לבשה את ולנטינו טוב יותר? (צילום: Pascal Le Segretain; Frederick M. Brown; Getty Images)

קירנן מול אלכסה. מי לבשה את ולנטינו טוב יותר? (צילום: Pascal Le Segretain; Frederick M. Brown; Getty Images)

קירנן שיפקה (לעד סאלי מ"מד מן") ואלכסה צ'אנג (לעד האיט גירל הבריטית האולטימטיבית), מדגימות איך שמלה אחת יכולה לקבל חיים חדשים בזכות שינוי סטיילינג קטן אך משמעותי. על שיפקה, עם סנדלי הניוד והשיער הגלי, שמלת ולנטינו הצהובה הזו נראית כמו התגלמות הקיץ – רעננה, צעירה ומתקתקה. על צ'אנג, לעומת זאת, השמלה מקבלת משמעות חדשה בשילוב ז'קט סתווי ארוך ומגפונים מחודדים, ומוסיפה לה נקודות אדג' לא צפויות. אז איזה לוק אתם יותר אוהבים?  

 

השאירו תגובה

 

  • גל גדות מתלבשת פשוט מידיי לכוכבת במעמדה ועם הנתונתים שלה יכולה להיראות הרבה יותר זוהרת

    מאת: נאוה |‏ 14 באוקטובר 2017 | 19:36