היי ביונסה, לא יכולת למצוא שמלה יותר מכוערת?

וגם: ג'סיקה אלבה בעליונית מושלמת מטופשופ, אמאל קלוני זורחת בשמלת-וילון, דמי לובאטו נופלת קורבן לאחד הטרנדים החמים של העונה וסלינה גומז בשני אאוטפיטים שלא יכולים להיות יותר שונים זה מזה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 24 אוגוסט 2017

ביונסה, סלינה ובלאק צ'יינה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: beyonce.com, Splash News, Getty Images)

ביונסה, סלינה ובלאק צ'יינה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: beyonce.com, Splash News, Getty Images)

המתלבשות הטובות:

ג'סיקה אלבה, ערב הפתיחה של "המילטון", אל.איי
קימונו של טופשופ

צילום: Splash News

צילום: Splash News

ג'סיקה אלבה פיצחה את קוד הלבוש להריוניות קיץ 2017, ולמזלן של כל אלו שהדבר נוגע להן, מדובר בהפתעה – לא פריט מעצבים יקר ובלתי נגיש, אלא עליוניות קימונו יפה וענוגה מבית טופשופ, שמצליחה ללטף ולהחמיא לגוף המתרחב מבלי להכביד ולחנוק. עכשיו רק שתגלה לנו איך היא הולכת על הפלטפורמות האלו מבלי למעוד.

מנדי מור, אירוע עיתונאים לכבוד העונה השנייה של "החיים עצמם", אל.איי
טופ וחצאית של
ויקה גזינסקאיה

עוד שבוע, עוד לוק של מנדי מור שיש להוקיר ולכבד. כוכבת "החיים עצמם" נמצאת כרגע בשיא צילומי העונה השנייה ומסע היח"צ לכבודה, ומצליחה, כמו בת דמותה בסדרה, להיראות על-זמנית בלוק מוקפד, נשי והכי חלומי שיש.  

ריס וית'רספון, הקרנת הסרט "
Home Again", איסט המפטון
שמלה של איזבל מארנט

 

A post shared by Marqeeux (@marqeeuxmag) on

 אמנם ריס וית'רספון היא לא בדיוק נערת איזבל מארנט הסטריאוטיפית, אבל השמלה הא-סימטרית שלבשה השבוע בהמפטונס מתאימה לה כמו כפפה פריזאית על זוכת אוסקר כל-אמריקאית. הווייב האייטיזי של השמלה מתאזן עם השיער והאיפור המינימליסטיים, ויחד הם יוצרים מראה מודרני וסופר מתוחכם.

ברוקלין דקר, טקס היכל התהילה של הטניס, ניופורט
שמלה של
The Vampire's Wife

צילום: Adam Glanzman; Getty Images

צילום: Adam Glanzman; Getty Images

לא צריך מבט פרונטלי כדי לדעת ששמלת הגינגהאם התכולה שלבשה השבוע ברוקלין דקר היא הצלחה סרטוריאלית. הדוגמנית (ואשתו של הטניסאי אנדי רודיק) השכילה לשלב את שמלת האסופית היפה הזו עם סרט שיער רומנטי ולצוות נעלי עקב לא צפויות המעלות את האאוטפיט לדרגות חדשות ומרגשות.

סלינה גומז, בדרך למסעדה, אל.איי
בגד גוף וחצאית של
Khaite, תיק של Coach, נעליים של The Row

צילום: Splash News

צילום: Splash News

מחיטוט באינסטגרם התגלה כי סלינה גומז החליפה את הסטייליסטית הנאמנה שלה, קייט יאנג, במישהו חדש ומעניין שבינתיים עושה רושם לא רע בכלל. אי אפשר שלא להעריך את האנסמבל המינימליסטי הזה שהרכיב מכמה מהלייבלים השווים בתעשייה, ולכן נאחל לחייל בהצלחה והמשך דרך גומזית פורייה. 

המתלבשות הרעות:

ביונסה, בחופשת לידה, אל.איי
שמלה של
House of CB, ז'קט של BOUGUESSA, סנדלים של סאן לורן

צילום: beyonce.com

צילום: beyonce.com

קווין בי נמצאת כעת בעיצומה של חופשת הלידה, אבל נדמה כי משהו השתבש לאחרונה בשיקול הדעת האופנתי שלה וההוכחה לכך מגיעה היישר מחשבון האינסטוש שלה. שמלת הכיווצים האדומה-לבנה-רשתית הזו היא מהנוראיות שנתקלנו בהן, וגורמת לביונסה להיראות כמו בובת גרב ניילון דחוסה ומגוחכת. להוסיף חטא על פשע, היא כיסתה את עצמה בז'קט קטיפה מיושן, aעושה רושם כאילו גנבה אותו מהארון של יוסף המספר. רק המצנפת חסרה.

אמאל קלוני, בדייט רומנטי עם ג'ורג', אגם קומו
שמלה של סטלה מקרטני

עוד אם טרייה לתאומים שמצאה את עצמה בצד הלא טוב של רשימת המתלבשות היא אמאל קלוני, שאולי זורחת מכל הסיבות הנכונות, אבל לגמרי פספסה את המטרה עם השמלה הירוקה והבוהקת הזו מבית סטלה מקרטני, שנראית כמו וילון חרוזים משנות השבעים. העיקר שהזוג המלכותי שמח ומאושר.

דמי לובאטו, בהקלטות לתכנית רדיו של SiriusXM, ניו יורק
חליפה של
Baja East

צילום: Cindy Ord/Getty Images for SiriusXM

צילום: Cindy Ord/Getty Images for SiriusXM

טרנד חליפות הפיג'מה הוא חרב פיפיות – כשמבוצע כהלכה, הוא יכול להיראות מעולה על הלובשת אותו, אבל במקרה ומשהו מתפספס, זה הופך להיות מקרה עצוב של קורבן אופנה מהמעלה הראשונה. כך המצב עם דמי לובאטו, שאולי חשבה שהצליחה להתקבל למועדון הפאשניסטות הסגור, רק כדי לגלות שנזרקה ממנו עוד לפני הכניסה, והכל בגלל חייטות גרועה, מחשוף שאינו מתאים למעמד וצבע משמים שעדיף היה אם נשאר בין כתלי חדר השינה.

סלינה גומז, מסתובבת עם דה וויקנד, אל.איי
חולצה של רודארטה

 

A post shared by RODARTE (@rodarte) on

אז נכון שלפני רגע היללנו את הסטייליסט החדש של סלינה, אבל כנראה שבזמן שהוא לא מייעץ לה מה ללבוש היא חוזרת לסורה. אמנם מדובר פה בחולצה של בית האופנה הנחשב רודארטה, אבל עדיין מדובר בלוק של ילדת גן ששכחה את המכנסיים בבית, ועל זה – לא נסלח ולא נשכח.

בלאק צ'יינה, השקת ליין הבובות בהשראתה, אל.איי
שמלה של שיין ג'סטין

צילום: Matt Winkelmeyer; Getty Images

צילום: Matt Winkelmeyer; Getty Images

אם יש מישהי שמרימה את שבוע המתלבשות המשעמם הזה לגבהים חדשים וקצת יותר מרגשים היא בלאק צ'יינה, שאולי עושה זאת באופן מופרך ומחריד כאחד, אבל לפחות מספקת לנו קצת עניין ויזואלי ומשהו לבהות בו. שיהיה לכם סופ"ש נעים כמעט כמו חזיית הקטיפה שלה.  

קו המשווה:
נעמי קמפבל Vs. ניקול ריצ'י
שמלה של פילוסופי

נעמי מול ניקול. מי לוקחת? (צילום: אינסטגרם philosophyofficial@)

נעמי מול ניקול. מי לוקחת? (צילום: אינסטגרם philosophyofficial@)

ללבוש שמלה לבנה אוורירית וקלילה בקיץ זה לא הדבר הכי מקורי בעולם, אבל אין ספק שזו האופציה היפה והשפויה ביותר. לכן זה לא מפתיע שהן נעמי קמפבל והן ניקול ריצ'י בחרו באותה השמלה מבית פילוסופי די לורנצו סרפיני. קמפבל לקחה אותה לסיבוב בעת חופשה פסטורלית, בעוד שריצ'י התקשטה איתה לכבוד צילומים לתכנית של אלן דג'נרס. אז מי נראית יותר כמו אלה יוונייה? אתם מחליטים.

 

השאירו תגובה