מגשימה חלום: ריהאנה מנסה להפוך לברבי אנושית

וגם: קנדל ג'נר מפתיעה לטובה, קארה דלווין מאתגרת את השטיח האדום, שרליז ת'רון קופצת על טרנד החזיות, מנדי מור קיצית ושמחה ומישל אובמה חוזרת ובענק. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 20 יולי 2017

קנדל, רירי וקארה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Neilson Barnard/Getty Images)

קנדל, רירי וקארה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Neilson Barnard/Getty Images)

המתלבשות הטובות:

מנדי מור, מסיבת עיתונאים של דיסני, אל.איי
שמלה של קרולינה הררה

מנדי מור מצאה את הגביע הקדוש של בגדי הקיץ: שמלה נשית ואוורירית בצבעוניות ימית ואווירת פיפיטיז מתקתקה. אפשר ללכת איתה לעבודה, לדייט, או במקרה של מנדי – לאירוע יח"צ ענק של דיסני, היא פשוט מתאימה לכל סיטואציה ושעה ביום. מה שכן, היה רצוי לשדך לה זוג סנדלים בצבעוניות טבעית ולא את נעלי הסירה השחורות והאוונגרדיות שבחרה. אבל מה לעשות, לא כולן יכולות להיות מושלמות.

מישל אובמה, טקס פרסי הספורט האמריקאים, אל.איי
שמלה של
Cushnie et Ochs

צילום: Kevin Winter/Getty Images

צילום: Kevin Winter/Getty Images

אפרופו נשים מושלמות – מישל אובמה הגיחה בשבוע שעבר להופעת אורח מיוחדת בטקס פרסי הספורט האמריקאים והזכירה לכולם כמה מדהימה היא – בשמלה שחורה קטנה ואדג'ית במיוחד, נראה כי החופש הגדול שלה עושה לה רק טוב. היא כבר לא חייבת להתלבש על פי קודים ממלכתיים נוקשים, אלא ללכת עם הלב שלה. והלב שלה, הרי, הוא אישה שחורה חזקה ומהממת.

אליסון ויליאמס, בדרך לצילומי תכנית בוקר, ניו יורק
שמלה של רוזטה גטי

 

A post shared by Rosetta Getty (@rosettagetty) on

נדמה כי הניתוק של אליסון ויליאמס מבת דמותה מרני ב"בנות" הושלם סופית. כעת היא יכולה לשוב להיות אותה בחורה חיננית ומוצלחת עם חיים מסודרים וסגורים על עצמם ומלתחה תואמת. זו כנראה הסיבה שהיא נראית כל כך טוב בשמלת המיני היפה הזו מבית רוזטה גטי, שעל אף השרוולים הארוכים והדרמטיים, ויליאמס מצליחה להיראות קיצית, קלילה וקלאסית להפליא. אפילו הבלונד נראה טוב מאי פעם.

קנדל ג'נר, פרמיירת "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", אל.איי
שמלה של כרמן מארץ'

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

בואו נודה בזה, קנדל ג'נר כמעט לעולם לא רואה את הצד הזה של מדור המתלבשות. אבל אלו ימים קשים, בלי הרבה שטיחים אדומים ובלי הרבה מצטיינות. אבל הנה, גם אנחנו יכולים לפרגן למישהי ממשפחת קרדשיאן-ג'נר, ולא פלא שזה קורה עם הבת היותר מוצלחת בחבורה. אמנם השמלה יכולה הייתה להימשך עוד כמה סנטימטרים דרומה, אבל השרוולים הארוכים והמחשוף הפיסולי עשו את שלהם – קנדל נראית מתוחכמת ונכונה מאי פעם וזה פשוט מרהיב.

קארה דלווין, פרמיירת "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", אל.איי
שמלה של איריס ואן הרפן, נעליים של ג'ימי צ'ו, תכשיטים של רפוסי

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

את רשימת המתלבשות הטובות השבוע חותמת קארה דלווין בלוק שרק היא יכולה טו-פול-אוף. כוכבת הסרט החדש "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" הגיעה לשטיח האדום בשמלה שתואמת את עלילת המד"ב, מבית היוצר של המעצבת החדשנית איריס ואן הרפן. אז נכון, הלוק משונה, מאתגר ולא קל לצפייה, אבל דלווין נראית בו כמו חייזרית מרהיבה שאי אפשר להפסיק לבהות בה. אותנו היא כבשה.

המתלבשות הרעות:

פופי דלווין, פרמיירת "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", אל.איי
חליפה של זוהיר מוראד, תיק וינטג' של שאנל

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

פופי דלווין היא אחות גדולה חמודה במיוחד, וכיאה לכזו, היא טסה מלונדון לאל.איי כדי לפרגן לאחותה הקטנה בסרטה החדש. אבל בעוד קארה יצאה מגדרה כדי להביא לשטיח האדום לוק שעוד לא ראינו, פופי נראתה כאילו הגיחה מקליפ רע של אוליביה ניוטון ג'ון מהאייטיז. גם אוברול, גם בצבע שחור, גם בעיטור פאייטים וגם כתפיים מודגשות? יש פה יותר מדי אלמנטים תחפושתיים שצריכים לחכות להאלווין.

סופי טרנר, פרמיירת העונה החדשה של "משחקי הכס", אל.איי
שמלה של לואי ויטון

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

כוכבת נוספת שהגזימה עם הפאייטים השבוע היא סופי טרנר, הלא היא סאנסה מ"משחקי הכס", שהגיעה לפרמיירת העונה השביעית בשמלת מיני מבית לואי ויטון שהיה עדיף להשאיר בחדר המלון עם הסטייליסטית האחראית. הגזרה עצמה דווקא חמודה וקלילה, אבל השילוב של הפאייטים הכסופים עם דמות הסמוראי מעמיס על השמלה וגורע מהיופי הטבעי של טרנר ושיערה האדמוני. לסאנסה זה לא היה קורה.

ריטה אורה, בדרך להקלטות ברדיו, ניו יורק
חליפה של פוצ'י

 

A post shared by Rita Ora (@ritaora) on

האישה ואלפי סגנונות השיער נצפתה השבוע ברחובות ניו יורק בלוק שקשה לפספס ובעיקר קשה למצוא משהו טוב להגיד עליו. חליפת הטרנינג של פוצ'י נראית כמו שריד משנות השישים, בעוד שהשיער והאקססוריז נראים כאילו יצאו מסט סרט תקופתי בסבנטיז. מה שנקרא, פימפ מיי אאוטפיט.

שרליז ת'רון, פרמיירת "Atomic Blonde", ברלין
חזייה וחצאית של דיור

 

A post shared by Charlize Theron (@charlizetheron__) on

בתור הפנים הנצחיות של בושם ז'אדור דיור, שרליז ת'רון מורעפת בפריטים של בית האופנה הצרפתי. אבל זה עדיין לא אומר שהיא צריכה להגיד כן לכל מה שהיא מקבלת, כמו במקרה הנ"ל – "חליפת" שני חלקים המורכבת, בעצם, מחזייה ממותגת וחצאית מיני. זה אולי עובד על בנות כמו בלה חדיד וקיארה פראני שעשו מזה קריירה, אבל לא באמת מוצדק במקרה של שחקנית מוערכת זוכת אוסקר כמו ת'רון.

ריהאנה, פרמיירת "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", אל.איי
שמלה של ג'ימאבטיסטה וואלי, סנדלים של מאנולו בלניק

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

ריהאנה החליטה השבוע לעשות קייט מידלטון ולמחזר את אחד הלוקים הכי זכורים שלה – שמלת הקצפת הוורודה שלבשה לגראמי 2015. אבל בניגוד לדוכסית מקיימברידג' שפשוט מוציאה מהארון את אותה השמלה, רירי הלכה על הגרסה המעודכנת של ג'יאמבטיסטה וואלי, הפעם במראה קצר מקדימה ושובל מלכותי מאחור עם כמויות בד שלא יביישו את מארי אנטואנט. אז נכון, יש כאלו שיחבבו את מראה המרשמלו/שיערות סבתא הזה, אבל לא המדור הזה. החלק הקדמי העליון מקנה לריהאנה מראה של ילדה בטקס תחרות יופי, הרגליים החשופות המציגות סנדלי גלדיאטור נראות כאילו היא מחבורת האמזונות של גל גדות, והדיסונס בין כל הפרטים העמוסים האלו פשוט עושים בלגן בעיניים. אז רירי, עם כל הרצון להיות ברבי אנושית, אותנו זה לא עובר.     

קו המשווה:
אוליביה קולפו
Vs. זנדאיה
שמלה של מריו דייס

צילום: Frazer Harrison; Matt Winkelmeyer; Getty Images

צילום: Frazer Harrison; Matt Winkelmeyer; Getty Images

השחקנית ומיס USA לשעבר, אוליביה קולפו, היא אולי לא שם מוכר בכל בית, אבל אין ספק כי היא ממש מנסה להפוך לכזו. עובדה – את השמלה שלבשה השבוע לטקס פרסי הספורט האמריקאים היא העתיקה מזנדאיה, אחת האיט גירלס הגדולות של ארה"ב בימים אלו. היא אולי חשבה שלא ישימו לב כי הלכה על הגרסה הלבנה של השמלה הזו בעיצוב מריו דייס, אבל משטרת האופנה העולמית מיד זיהתה כי זנדאיה כבר לבשה אותה בשחור. אז מה כן שונה בין השתיים? אפשר להצביע על כיוון סטיילינג אחר – בעוד זנדאיה הלכה על שיער ואיפור התואמים את אווירת שנות השלושים, קולפו בחרה במראה מודרני ומינימליסטי יותר. עכשיו, כמו בכל שבוע, זה הזמן שלכם להכריע – מי לבשה את זה טוב יותר? 

 

השאירו תגובה

 

  • קנדל ג'נר מזוויעה
    סופי טרנר וריהאנה מדהימות, לא הגזימו בשום פאייטים ושום נפח

    מאת: זיו |‏ 27 ביולי 2017 | 13:16
  • אם היא הייתה ככ גאה במוצאה לא הייתה מחליקה את השיער…..

    מאת: SKK |‏ 23 ביולי 2017 | 06:53
  • ברבי אנושית שמנה התכוונת

    מאת: נועם |‏ 22 ביולי 2017 | 18:42