אולי די עם העירום? בלה חדיד מאכזבת אותנו

וגם: קנדל ג'נר מנסה להתגבר על החורף האירופאי, פריס ג'קסון מחייה את הניינטיז, קייט מוס בדרך לבית הבראה, קירסטן דאנסט ממחזרת ולינדזי לוהן בעיקר צריכה חיבוק. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 26 ינואר 2017
קנדל, בלה וקייט. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AFP)

קנדל, בלה וקייט. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AFP)

המתלבשות הטובות:

לילי קולינס, טקס פרסי Artios, אל.איי
שמלה של אלברטה פרטי, נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: AP

צילום: AP

לילי קולינס ממשיכה במסע הצלב שלה להוכיח כי היא אודרי הפבורן של המאה ה-21. עם גוף פטיט, עיני איילה חומות, שיער ברונטי שופע ושמלת סטרפלס שחורה וקטנה מבית אלברטה פרטי, קולינס בהחלט מתקרבת לטייטל המיוחל. היא אולי צריכה עוד כמה קלאסיקות קולנועיות ברזומה, אבל היי, יש עוד זמן.

ניקול קידמן, תצוגת הקוטור של ארמני פריבה, פריז
שמלה של ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שניקול קידמן כל כך נהנתה מהמחמאות שהרעפנו עליה בשבוע שעבר, שהיא החליטה שהיא שומרת על הרצף הטוב ומפגיזה בעוד לוק שאי אפשר שלא לאהוב. אז נכון, קשה לטעות בשמלת מידי שחורה של ארמני, אבל משהו בה פשוט הדליק אותנו. אולי זה השיער האסוף ברישול שעושה חסד לקולר השמלה, אולי התכשיטים הבוהקים המעניקים זריקת צבע נעימה, או שמא סנדלי הקשירה היפה. בכל מקרה, מדובר במראה סופר אלגנטי ונשי ולכן נצהיר זאת שוב – ניקול, שיחקת אותה.

קירסטן דאנסט, פרזנטציה של שופארד, פריז
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: אינסטגרם nina.clare, גטי אימג'ס)

צילום: אינסטגרם nina.clare, גטי אימג'ס)

מה עושה שחקנית הוליוודית שנמצאת בתעשייה כבר שני עשורים ואגרה כמויות של קוטור שיכולות להכיל מוזיאון שלם? ובכן, אם שמך הוא קירסטן דאנסט ואת קולית אז-פאק, את ממחזרת שמלה מהעבר, ועושה זאת בהליכה. וזה בדיוק מה שקרה השבוע, כשדאנסט הגיעה לפרזנטציה של תכשיטי שופארד בפריז עם שמלת קוטור של אלכסנדר מקווין, שלבשה לאפטר פארטי של טקס האוסקר 2004. אבל כדי להראות כי היא בכל זאת מעודכנת ל-2017, דאנסט (המאורסת הטרייה) זרקה על השמלה בלייזר שחור מחויט לעילא, מה שייצר מראה מעודכן ומגניב להחריד. כוכבות הוליווד – יש לכן הרבה מה ללמוד מהמעשה החתרני הזה.

קיארה פראני, תצוגת הקוטור של דיור, פריז
טוטאלוק של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות שבדרך כלל הבלוגרית המצליחה קיארה פראני לא קולעת לטעמנו האופנתי, הפעם היא דווקא עשתה את זה ובגדול. בטוטאלוק של דיור על פי משנתה של המעצבת מריה גרציה קיורי, פראני הגיעה לחזות בגן הקוטור הקסום של דיור לאביב/קיץ 2017 במה שנראה כמו המלתחה הפמיניסטית האולטימטיבית. כי כן, נשים חזקות יכולות ללבוש חצאיות שקופות, לנעול עקבים גבוהים, להשאיל את הז'קט מהבויפרנד ולהתהלך עם טי-שירט בעלת מסר עוצמתי בכל יום בשבוע. יו גו גירל.

אוליביה פלרמו, תצוגת הקוטור של ולנטינו, פריז
מעיל של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בדומה לקיארה פראני, אוליביה פלרמו חיה בין שבוע אופנה אחד למשנהו, ללא עבודה קבועה ושעון שצריך להחתים. כך היא יכולה להגיע לתצוגת הקוטור של ולנטינו במעיל צמר בכחול נייבי עוצר נשימה, כשהיא מגשימה את כל חלומות מלתחת החורף שלנו. יחד עם סריג הגולף המבצבץ מתחת ומגפי הבורדו המעניקים צבע לאאוטפיט, פלרמו שוב גורמת לנו לקנא בחיים הפוטוגניים שלה. וזה כמעט כואב.

המתלבשות הרעות:

פריס ג'קסון, תצוגת הקוטור של דיור, פריז
ז'קט, חולצה, חצאית ותיק של דיור, נעליים של דר. מרטינס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שהצטלמה לקמפיין חדש למרגלות מגדל אייפל, התפנתה פריס ג'קסון לתצוגות הקוטור של שבוע האופנה. אבל כמה חבל שהיא הצליחה להרוס את הבגדים היפים ששלחו לה מדיור עם כמה סממנים טינאייג'רים טיפוסיים. צ'וקר חרוזים עם סמל פיס שכאילו נלקח מפסטיבל צמח, צמידי חברות בלויים והכי גרוע – נעלי דר. מרטינס שהיו צריכות להיקבר בשנת 1997. תגידו מה שאתם רוצים, אבל אנחנו מצפים ליותר.

קייט מוס, תצוגת הגברים של לואי ויטון, פריז
סריג של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שקיעתה של מי שהייתה עד לא מזמן הדוגמנית האיקונית המצליחה ביותר בעולם האופנה הוא ללא ספק מחזה שקשה לצפות בו. אנחנו מבינים – גירושים זה דבר קשה, החיים תחת זכוכית מגדלת מאתגרים. אז למה לעשות דווקא ולהגיע לשבוע האופנה כשכל עדשות הפפראצי עליך, מתעדות אותך בשפל אופנתי? קייט, אנחנו היינו ממליצים על בית הבראה מאשר על הסביבה הרעילה של תעשיית האופנה. זה לא עושה לך טוב.

קנדל ג'נר, ביציאה מתצוגת הקוטור של שאנל, פריז
ז'קט של
PORTS 1961

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קנדל ג'נר הגיעה מוכנה לשבוע הקוטור בפריז. מי שגדלה תחת שמשה הקופחת של אל.איי יודעת שמול החורף האירופאי צריך להתגונן עם התותחים הכבדים ביותר. אבל מה לעשות שמעילי פוך גדולים (על אף הטרנדיות שבהם) פשוט לא יפים. לא יעזור גם אם יצבעו אותם בזהב. ובדיוק בגלל זה נפלה קנדל לחלק הרע של המתלבשות. זה כמובן לא עוזר שהיא שידכה למעיל המפוקפק מכנסי עור שחורים מתרחבים ומגפונים מחודדים שהיו צריכים להישאר ברודיאו, אבל לא נהיה קטנוניים.

לינדזי לוהאן, גאלת Firenze4ever, פירנצה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לינדזי לוהאן היא ללא ספק תאונת הרכבת הגדולה ביותר שידעה הוליווד בשנים האחרונות. מי שהייתה ילדה כוכבת עם עתיד מזהיר נראית היום כמו מישהי שצריכה חיבוק וסטייליסט שיידע איך להסתיר את הרגליים הפצועות שלה. שמלת השחור-לבן הזו לא רק שמבגרת אותה, אלא שגם חושפת זוג רגליים אדומות בקטע מחשיד, ועל זה אי אפשר לחזור לסדר היום.

בלה חדיד, נשף מסיכות של דיור, פריז
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס AFP

צילום: גטי אימג'ס AFP

גם עם סטטוס הכוכבות המטורף שלה, בלה חדיד (במהלך אחות קטנה קלאסי) מרגישה שהיא עדיין צריכה להתבלט ולזכות לתשומת לב בכל יום בשבוע. אחרי שהתהלכה ברחובות פריז עם בגד גוף שקוף לגמרי (אבל עם ז'קט שהסתיר את הרוב), היא עברה לאאוטפיט הכי שערורייתי שלה עד כה – שמלת טול של דיור, שחלקה העליון כאילו נשמט ממנה. כן, אתם רואים נכון – החזה שלה חשוף לחלוטין והיא מסתובבת איתו לראווה בנשף מסיכות כאילו הייתה על הסט של "עיניים עצומות לרווחה". בלה, הפעם כבר ממש הגזמת.

קו המשווה:
אליזבת אולסן
Vs. אשלי גרין
שמלה של אלברטה פרטי

צילום: גטי אימג'ס

אליזבת (מימין) מול אשלי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

קצת תמוה בעיננו שאליזבת אולסן, מתוקף היותה האחות הקטנה של אשלי ומרי קייט, לא לובשת אך ורק את הבגדים היפים שהן מעצבות ל-The Row. אבל מסתבר שכל אחות רוצה למרוד קצת במשפחה, ואליזבת היא לא יוצאת מן הכלל. בשבוע שעבר היא הגיעה לשטיח האדום בשמלה מבית האופנה האיטלקי של אלברטה פרטי, שעושה שימוש מעניין (וטיפה מוזר) במוטיבים מעולם הלנז'רי וביטלג'וס. אבל הפלא ופלא, היא לא הראשונה ללבוש אותה. השחקנית המעט נשכחת אשלי גרין כבר לבשה את השמלה הזו בפסטיבל ונציה האחרון, במראה שמאוד מזכיר את זה של אולסן. אבל כמו בכל שבוע, אתם השופטים במשפט שלמה – אז מי תזכה בקרב האופנתי הזה?

השאירו תגובה