רנה, זו את? ברידג'ט ג'ונס בקאמבק מרהיב על השטיח האדום

וגם: בלה חדיד מוכיחה שהיא נראית מעולה גם עם בגדים, סוקי ווטרהאוס יפה בוורוד, קלואי מורץ מנסה לפנות לליבו האנגלי של האקס ברוקלין בקהאם, איימי אדמס מסובבת ראשים בטום פורד, ומי הכוכבת שנכנסה לרשימת הטובות והרעות של השבוע? המתלבשות

מאת  | ‏ 8 ספטמבר 2016
בלה חדיד, רנה זלוויגר וסוקי ווטרהאוס. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

בלה חדיד, רנה זלוויגר וסוקי ווטרהאוס. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

רנה זלוויגר, פרמיירת "התינוק של ברידג'ט ג'ונס", לונדון
שמלה של
סקיאפרלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי כמה שנים של בוטוקס לא טוב ופרישה זמנית מהוליווד, רנה זלוויגר חוזרת לחיינו עם סרט שלישי בסדרת "ברידג'ט ג'ונס" כשהיא מציגה לוק נהדר שהשתקם פלסטית, ובעיקר, בחירה אופנתית נבונה ומוצלחת למדי. קשה שלא להתלהב מהשמלה הנפלאה הזו מבית סקיאפרלי – צבע הנייבי העמוק, הגזרה הארכיטקטונית המחמיאה והאטיטיוד המתלווה לה שאומר – "חזרתי, ביטצ'ס". רנה, אמנם פנייך השתנו מן הקצה אל הקצה, אבל אל השמלה שלך, הלב יוצא.

נעמי ווטס, מסיבת עיתונאים לסרט "The Bleeder", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של
רוקסנדה אילינצ'יץ

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שלנעמי ווטס קשה לשחרר מהקיץ ולכן מחזיקה חזק חזק בכל מה שמדיף רוח חמימה. לראייה – שמלת התה המקסימה הזו, שעל אף הצללית הלקוחה משנות הארבעים, מצליחה להיראות סופר מעודכנת הודות לשילוב של נעלי הפלטפורמה הנהדרות והקארה הקצר והקופצני. אהבנו מאוד.

איימי אדמס, פרמיירת "Nocturnal Animals", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של טום פורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תתחילו לקנא באיימי אדמס, הכוכבת של סרטו החדש והמדובר של טום פורד, כי מעתה ועד עולם היא תזכה להיות לבושה בבגדיו המפוארים. כך קרה עם ג'וליאן מור וקולין פירת' (כוכבי "סינגל מן) ולכן אפשר לשער כי כך יהיה המקרה גם עם אדמס. שמלת הזהב מסובבת הראשים הזו, בשילוב השיער הגלי והמושלם מקנים לאדמס מראה של אלילה הוליוודית ישנה, וזה בדיוק הלוק שהיא צריכה לכוון אליו כל יום בשנה.

בלה חדיד, טקס פרסי גבר השנה של GQ, לונדון
שמלה של הוגו בוס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם אנחנו רגילים לראות את בלה חדיד ללא בגדים, אבל הנה, היא מדגימה לנו כמה טוב היא יכולה להיראות גם כשהיא לבושה לגמרי. אז אמנם היא בחרה בשמלת ניוד של הוגו בוס, אבל היא יושבת עליה בכזה דיוק וירידה לפרטים שזה לא פחות ממהמם. עוד נקודות זכות היא מקבלת על השיער הארוך ונעלי הזהב המינימליסטיות, ולכן אין ברירה אלא להכתיר את בלה כחדידית המוצלחת של השבוע.

סוקי ווטרהאוס, פרמיירת "The Bad Batch", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת המתלבשות הטובות של השבוע סוגרת סוקי ווטרהאוס, שעוברת לאט, אך בבטחה, לעולם המשחק. אל פרמיירת הסרט The Bad Batch בכיכובה היא הגיעה בשמלת מקסי צמודה עשויה פאייטים ורודים. על פניו זה נשמע רע, אפילו מאוד, אבל במציאות זה לא פחות משמיימי. הוורוד עדין במידה הנכונה, הגזרה חובקת גוף, אבל לא מדי, והגלאם מספיק נוצץ בשביל שטיח אדום איטלקי. בליסימה אמיתית.

המתלבשות הרעות:

קלואי גרייס מורץ, פתיחת פסטיבל הקולנוע האמריקאי, דוויל
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, המעצב האנגלי ארדם הוא אחד החביבים עלינו. השמלות הרומנטיות שלו תמיד נראות כאילו יצאו מספר של ג'יין אוסטין, ומי שזוכה ללבוש אותו בדרך כלל גם מקבלת ציון לשבח. לא הפעם. משהו על מורץ פשוט לא עובד. לפי התמונה, נראה כי היא מרגישה מאוד לא בנוח בתוך השמלה התקופתית הזו, שלא כל כך מתכתבת עם הסטייל הכל-אמריקאי שלה. אבל אולי זו בעצם מחווה וניסיון לחבירה מחדש למשפחת בקהאם האנגלית, אותה היא כבר לא רואה מאז הפרידה מברוקלין. אם כן, זה קצת נואש וקצת חמוד.

אלי גולדינג, פרמיירת "התינוק של ברידיג'ט ג'ונס", לונדון
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את אלי גולדינג אנחנו בעיקר מכירים מהשירים הדביקים והמדבקים שלה ופחות בגלל החוש האופנתי שלה. השמלה שלבשה השבוע מוכיחה בדיוק את הסיבה לכך. גולדינג עשתה בחירה מצערת בשמלה נוראית מבית מרקזה, שנראית כמו הגרסה כרותת הראש לשמלת הברבור של ביורק. היא לא מחמיאה, לא מגניבה והאמת? די מפדחת.

דייזי לואו, מסיבת עיתונאים ל"רוקדים עם כוכבים", לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כשסלב מגיע על תקן משתתף ב"רוקדים עם כוכבים" אפשר להבין כי מדובר בישורת התהילה האחרונה שלו. לפי המצב של דייזי לואו והשמלה האדומה והמחרידה הזו, אתם יכולים להיפרד ממנה כבר עכשיו. אין פה שום דבר טוב. האדום חזק מדי, הבדים זולים והמראה הכללי הוא של החברה הלא מוצלחת של סאטין מ"מולן רוז'".

נעמי ווטס, פרמיירת "The Bleeder", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של אלי סאאב, נעליים ותיק של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שפרגנו כל כך יפה לנעמי ווטס ברשימה הטובה השבוע, מגיעה המפלה הגדולה בדמות שמלה ממש לא טובה מבית אלי סאאב. המעצב הלבנוני, שבדרך כלל מוציא מהאטלייה שלו שמלות חלומיות שכל אחת רוצה ללבוש, כאילו זרק לווטס אבטיפוס לשמלה שלא הייתה אמורה לצאת לאוויר העולם. הגזרה הענקית והאפליקציות הציוריות גורמות לה להיראות כמו אוהל קרקס מדראנו, כזה שגם אם יגיע לארץ נוותר עליו.

דקוטה פנינג, פרמיירת "Brimstone", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האם יש לנו מוסר כפול במדור המתלבשות? יכול מאוד להיות שכן. כי אם כל כך אהבנו את שמלת הפאייטים הוורודה של סוקי ווטרהאוס, איך זה שכל כך שנאנו את שמלת הפאייטים הזו של דקוטה פנינג, אתם בטח שואלים. ובכן, על אף מספר אלמנטים משותפים, השמלה הנ"ל פשוט עוברת את הגבול הדק שבין קול (ווטרהאוס) לטו מאצ' (פנינג). הכחול ההולגרמי והזרחני נראה כמו משהו רעיל שאסור לגעת בו, קשקשי הפאייטים נראים כמו תחפושת של בת הים והקוקו הגבוה גורמים לה להיראות כמו מישהי שממש לא היה לה כוח לצאת. אבל מה לעשות שאת כוכבת קולנוע שצריכה ללכת לפרמיירות חשובות ומתוקשרות? קצת התאמצות, זה כל מה שביקשנו.

קו המשווה:
היידי קלום
Vs. וויני הארלו
שמלה של
Jitrois

היידי מול וויני: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם winnieharlow)

היידי מול וויני: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם winnieharlow)

הרי לפניכם שתי דוגמניות חשובות ומשמעותיות בתעשיית האופנה. האחת, סופרמודל בעלת קריירה ארוכת שנים שהשפיעה ועיצבה דור שלם של מעצבי אופנה. השנייה, דוגמנית צעירה שהצליחה לעשות את הבלתי ייאומן ואשכרה שינתה את פני התעשייה ודרך חשיבתה וקבלת האחר. כנראה ש-Great minds think alike, כיוון ששתיהן לבשו את אותה השמלה בתקופה האחרונה. הייתה זו הארלו שלבשה את השמלה קודם לכן, כבר לפני מספר חודשים, בעוד שקלום גילתה אותה רק בשבוע שעבר. שתיהן נראות מעולה וכמובן, מצדיקות את המקצוע, ועדיין, יש רק מנצחת אחת בקרב האופנתי הזה.

השאירו תגובה

 

  • השמלה של סוקי מחרידה! הכי לא ראוייה להכנס לרשימת המתלבשות הטובות !ואילו נעומי ווסט אמורה להיות ברשימת המתלבשות הטובות.. זה שהצילום פחות יפה ומקצועי משאר המצולמות לא אומר שהיא מתלבשת גרועה..
    אשמח אם במדור פחות יכנעו לטרנדים ויותר ידרגו את הסגנון והשילוב של כלל ההופעה (סוקי יקרה.. תעשי קוקו דחוף! והצבע של השמלה פשוט לא מחמיא לך)

    מאת: קלאסית |‏ 11 בספטמבר 2016 | 01:09