מי לבשה את זה טוב יותר: ג'יג'י חדיד או ג'ניפר לופז?

שתי הכוכבות הגדולות של התקופה בדו קרב אופנתי, וגם: זואי קרביץ עושה כבוד לשם המשפחה, אליסיה ויקנדר ממשיכה להפעים, קלי אוסבורן נראית כמו בובת חרסינה ולילי ג'יימס לא מביישת את המולדת. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 14 ינואר 2016
אליסיה ויקנדר, ג'ניפר לופז ולילי ג'יימס . המתלבשות הטובות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אליסיה ויקנדר, ג'ניפר לופז ולילי ג'יימס . המתלבשות הטובות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ג'ניפר לופז, מסיבת גלובוס הזהב של InStyle, אל.איי
שמלה של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השבוע ג'ניפר לופז הציגה לעולם פרדוקס אופנתי שרק היא הצליחה לפתור אותו, כשהגיעה לאפטר פארטי של גלובוס הזהב עם שמלה יפה יותר מזו שלבשה לטקס עצמו. אז איך היא הרשתה לדבר כזה לקרות? ובכן, זה פשוט. היא לא שמה על אף מבקר אופנה. זה לא באמת מזיז לה שמאות מיליוני עיניים בוחנות חיכו בקוצר רוח לראות מה היא לובשת לשטיח האדום של הטקס החשוב ביותר בהוליווד אחרי האוסקר. מבחינתה זה עוד יום עבודה. המסיבה שאחרי היא היא הפאן האמיתי, ולשם היא באמת השקיעה. תכלס, זה די מרענן.

זואי קרביץ, מסיבת גלובוס הזהב של InStyle, אל.איי
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון, לא מדובר בלוק שהוא כוס התה של כולם, אבל יש משהו בשמלה הזו (אפשר לקרוא לה גם וילון) שהוא פשוט נורא נורא יפה. העדינות המרחפת שלה, משחק השקיפות הפרובוקטיבי והצבע המושלם על גוון עורה של קרביץ הפך את השמלה הזו לקראש החדש שלנו.

סוקי ווטרהאוס, גאלה למען האיטי, אל.איי
שמלה של
Huishan Zhang

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

חביבת המערכת, סוקי ווטרהאוס, היא חיזיון אופנתי. הרי איך אפשר להישאר אדישים לשמלת הקומות הזו, בעלת צבע, טקסטורה וגזרה שמימית, שיחד עם השיער המהונדס, הופכים את ווטרהאוס לכוכבת משנות העשרים. בואו נגיד שליידי מרי מדאונטון אבי וודאי הייתה שמחה להחליף איתה בגדים.

לילי ג'יימס, מסיבת עיתונאים לכבוד המיני סדרה "מלחמה ושלום", אל.איי
טופ וחצאית של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

והנה, רק דיברנו על דאונטון אבי ולילי ג'יימס הגיחה לתמונה. השחקנית הבריטית לא מביישת את המולדת עם לוק קלאסי ולא מתחכם שתמיד עובד, ולכן ראוי לציון. כתף אחת, צבעוניות מונוכרומטית, מותן מודגשת ונעלי עקב טובות – כל אלו מרכיבים אאוטפיט מנצח ויפה נורא.

אליסיה ויקנדר, מסיבת תה לכבוד פרסי הבאפט"א
שמלה של אלטזורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אנחנו מודים באשמה – אנחנו מאוהבים באליסיה ויקנדר. אבל אל תתנו לחיבה היתרה הזו להטעות אתכם. היא באמת מחזיקה בסטייל מופלא, שמוכיח את עצמו בכל שטיח אדום. השבוע היא הפעימה עם שמלה לבנה של לואי ויטון בטקס גלובוס הזהב, אבל רק יומיים לפני כן הגיעה למסיבה בשמלת המקסימה הזו. איכשהו, ויקנדר מצליחה להתעלות על הפרינט המעט בעייתי, ובמקום להיראות כמו סוכריית מקל סבא, היא נראית כמו הבחורה הכי מרעננת בסביבה.

המתלבשות הרעות:

ג'ולייט לואיס, גאלת Art of Elysium, אל.איי
שמלה של ויויאן ווסטווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קשה להתעלם מהשמלה הזו של ג'ולייט לואיס, אחת מהכוכבות הגדולות של הניינטיז, שבמקום לרכב על הגל המינימליסטי בהשראת אותו עשור שהיא הייתה בראשו, בחרה ללכת על השמלה הכי מוגזמת ומופרכת שראינו בתקופה האחרונה. וזה לא משנה שעל התווית חתומה ויויאן ווסטווד. אין תירוץ לשמלה הזו שנראית כאילו המכשפה הטובה מהדרום ב"קוסם מארץ עוץ" נכלאה אל תוך רשת דייגים. פשוט אין.

ברי  לארסון, מסיבת תה לכבוד פרסי הבאפט"א
טופ וחצאית של גבריאל הרסט

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם ברי לארסון זכתה השבוע בגלובוס הזהב, מה שמקדם אותה בצעד נוסף אל פרס האוסקר הנכסף, אבל את פרס המתלבשת הטובה היא ממש לא קטפה השבוע. האאוטפיט התמוה הזה שלבשה לאחד מעשרות האירועים של עונת הפרסים הוא פשוט לא טוב. הרשו לנו להפנות את תשומת לבכם לחלק העליון של הלוק, המכיל את כל הטעויות שאפשר לעשות: ראשית, החולצה הארוכה, שנראית כאילו נקנתה באולד נייבי לפני עשור וכובסה כל כך הרבה פעמים שהפכה כבר לשקופה. שנית, שימו לב לגופיה הלבנה שמתחת, שהמקום היחיד בו היא יכולה להתקיים הוא בארון של תלמידת י"א במגמת מחול. עכשיו, שלבו את כל הרע הזה עם חצאית פסים שנראית כאילו הגיעה מחנות וינטג' של רהיטים, וקיבלתם לוק מאכזב ביותר.

רומר וויליס, מסיבת גלובוס הזהב של InStyle, אל.איי
שמלה של מייקל קוסטלו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם אתם כמונו, התגובה הראשונה שלכם ללוק הזה של רומר וויליס, בתם הבכורה של ברוס וויליס ודמי מור, הוא לנסות לכסות עם האצבע את המחשוף המוגזם הזה. אבל כמה שלא ננסה, מדובר במשימה שנידונה לכישלון. אבל זה לא רק זה. הפרינט החייתי בשילוב הצבע הלבן, הכתפיים המודגשות והקלאץ' השחור הכבד, גורמים לוויליס להיראות כמו גרסה חיוורת של קריס ג'נר. ובואו נגיד שזו לא מחמאה.

וויטני פורט, מסיבת גלובוס הזהב של InStyle, אל.איי
שמלה של מייקל קוסטלו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זוכרים את וויטני פורט? כוכבת "דה הילס" שהייתה זכורה בעיקר בזכות טעמה האופנתי המשובח? ובכן, תשכחו מכל זה, כי לפי איך שפורט נראתה השבוע באפטר פארטי של גלובוס הזהב, כל קשר בינה לבין סטייל כאילו מעולם לא היה. שמלת הרשת השחורה עם בגד הגוף המהונדס שמתחת, נראית כמו משהו שאפילו ליידי גאגא לא הייתה לובשת. וזה אומר הרבה.

קלי אוסבורן, גאלת Art of Elysium, אל.איי
שמלה של ויויאן ווסטווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שעבור קלי אוסבורן הכריסמס המשיך כמה שבועות יותר מדי, אחרת איך אפשר להסביר את השמלה הזו שנראית כאילו עשויה מנייר עטיפת מתנה יוקרתי במיוחד? הטקסטורה המקווצ'צ'ת והגזרה המחוכית, בשילוב האודם הכהה והשיער הסגלגל מקנים לאוסבורן מראה של בובת פורצלן קריפית מהמאה ה-19. היזהרו מסיוטים.

קו המשווה:
ג'יג'י חדיד
Vs. ג'ניפר לופז
אוברול של מייקל קורס

ג'יגי מול ג'יי לו. מיאווווו (צילום: ספלאש)

ג'יגי מול ג'יי לו. מיאווווו (צילום: ספלאש)

היכונו לקרב ענקיות: מפינה אחת של הזירה, הדוגמנית המצליחה ביותר בשנה האחרונה, ג'יג'י חדיד. מהפינה השנייה, אחת הסטאריות הענקיות של העשרים שנים האחרונות, ג'ניפר לופז. ואיכשהו, בפשלה סטייליסטית קשה, שתיהן לבשו את אותו אוברול זהוב ומנצנץ של מייקל קורס, מה שכמובן מוביל אותן להשוואה הבלתי נמנעת של מי לבשה את זה טוב יותר. אנחנו רק נגיד ששתיהן נראות לא פחות ממופלא, ולכן הקרב השבוע הוא כמעט לא פייר. אבל היי, הן הכניסו את עצמן לזה.

השאירו תגובה

 

  • ההבדל בין גיגי לגילו הוא שגילו לובשת את האוברול, ואצל גיגי האוברול לובש אותה.

    מאת: xx |‏ 15 בינואר 2016 | 02:09