להעמיס: המוצרים הכי שווים מליין האיפור החדש של אסוס

אחרי ציפייה מטורפת, אתר השופינג הבריטי השיק בשבוע שעבר את קולקציית האיפור הראשונה שלו. בתפריט: פלטות מגוונות, היילייטרים בהשראת קים קרדשיאן ואייליינרים מנצנצים. הקטע הכי טוב? כל המוצרים עולים בין 28 ל-67 שקלים בלבד. תשתוללו

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2017

ברוכה הבאה. השפתונים החדשים של אסוס (צילום: asos_faceandbody)

ברוכים הבאים. השפתונים החדשים של אסוס (צילום: asos_faceandbody)

אם גם אתם שמתם לב שאסוס משקיעים יותר ויותר בקטגוריית הביוטי שלהם באתר, אתם בהחלט צודקים. הם שינו את שמה ל-Face+Body, החלו למכור את המוצרים המבוקשים של The Ordinary, השיקו ביוטי בוקס משלהם ופצחו בקידום מסיבי של מוצרי האיפור והטיפוח בשלל הרשתות החברתיות.

לא מפתיע, אם כך, שהצעד הטבעי הבא היה להשיק קו מוצרי איפור משלהם שיימכר לצד המותגים הקיימים, ממש כפי שנהגו עד כה בקטגוריות הבגדים והאקססוריז. וכיאה לאתר השופינג המצליח בעולם, הם עשו את כל המהלך באופן מהיר למדי, ולאחר שהכריזו על ההשקה בספטמבר האחרון, בשבוע שעבר המוצרים עלו סוף סוף לאתר.   

הביוטריות באקסטזה (צילום: ASOS)

הביוטריות באקסטזה (צילום: ASOS)

אז מה יש שם? בינתיים, הושקו כ-40 מוצרים שמכסים את כל הפנים – מוצרי שפתיים, מוצרים לגבות, פלטות לעיניים, פודרה, ברונזר, סומק ומסקרה – הכל במרקמים וגימורים שונים, כך שמדובר בהשקה די נרחבת.

אסוס גם דאגו לענות על כל הטרנדים הנוכחיים בעולם האיפור. כך תוכלו למצוא בקולקציה ליפסטיק נוזלי, אייליינרים צבעוניים מנצנצים והיילייטרים שמגיעים בצורת סטיק קרמי, שהפכו לפופולריים במיוחד עם השקת הקולקציות של קים קרדשיאן וריהאנה.

היילייטר סטיק בהשראת קים קיי (צילום: ASOS)

היילייטר סטיק בהשראת קים קיי (צילום: ASOS)

המחירים, כיאה לאסוס, לא גבוהים, ונעים בין 28 שקלים לעיפרון שפתיים ועד ל-67 שקלים עבור פלטה שמכילה שש צלליות. האריזות אינן מהודרות (בכל זאת, מדובר בקו זול מאוד), אבל בהחלט נראות טוב ממה שניתן להתרשם מהתמונות. הן ורדרדות ומגיעות עם ציורים מינימליסטיים של עיניים ושפתיים. לא משהו שתתביישו להציג על שידת האיפור.

אבל מה לגבי האיכות? אסוס אומרים שהקולקציה מכוונת לנשים (וגברים) בשנות העשרים לחייהן, מה שאוטומטית מנמיך מעט את הציפיות, כי על עור בן עשרים הכל נראה טוב.

הכל עושה חשק (צילום: ASOS)

הכל עושה חשק (צילום: ASOS)

יחד עם זאת, הביקורות שעלו בינתיים ברשת מפרגנות. בתוך שוק שמוצף באופציות איכותיות וזולות, לא מפתיע שאסוס לא העזו לשחרר קולקציה מאכזבת.

על פי הביקורות, המוצרים מצטיינים בפיגמנטציה ובעמידות, ונרשמה התלהבות במיוחד מהסומק, שניתן לבנייה ומתאים לגווני עור שונים, מהאייליינר הנוזלי הזהוב – בשל העמידות והצבע הנועז וכן מההיילייטר בצורת סטיק – בגלל המריחה הקלה והאחידה שלו. אנחנו כבר מעמיסות לסל הקניות.

יאללה להעמיס (צילום: ASOS)

יאללה להעמיס (צילום: ASOS)

יפה לכם (צילום: ASOS)

יפה לכם (צילום: ASOS)


 

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

השאירו תגובה

 

  • אסוס מהממים, אבל היה מתבקש לנסות את המוצרים ולתת חוות דעת ישירה (ולא דרך ביקורות ברשת) בשביל ערך מוסף כלשהו בכתבה

    מאת: Zoe |‏ 8 באוקטובר 2017 | 13:41