לא תאמינו מה קייט מידלטון מורחת על הפנים

הקוסמטיקאית האישית של הנסיכה חשפה בראיון כי מידלטון משלבת באופן קבוע מסיכה לפנים המורכבת מסוכר, חומרים נגד יובש ונוטלה (כן, כן, השוקולד). יחד עם זאת, דרמטולוגים אחרים טוענים זה יכול לעבוד כחלק משגרת יופי, אבל לא לכולם זה מתאים והשמן של השוקולד עלול לסגור נקבוביות. אנחנו בכל זאת עדיין נקנה לנו צנצנת לניסוי

מאת  | ‏ 19 פברואר 2017
קייט מידלטון. לא אוכלת נוטלה אבל כן מורחת את זה על הפנים (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מידלטון. לא אוכלת נוטלה אבל כן מורחת את זה על הפנים (צילום: גטי אימג'ס)

לסלבס יש סודות יופי. אתרי ביוטי שלמים מוקדשים לחקר הסודות הללו, ואפשר למצוא שם סודות שונים ומשונים, כשהשורה התחתונה היא שנשים יסכימו לעשות כמעט הכל, מטיפולים בקוויאר (אנג׳לינה ג׳ולי) ועד חשיפת הווגינה לשמש (שיילין וודלי), כדי שעור הפנים שלהן יהיה זוהר יותר. עכשיו, בעזרת הקוסמטיקאית הפרטית שלה, נחשף סוד עורה של קייט מידלטון, והוא, בדיוק כמותה, אהוב על העם: שוקולד נוטלה.

הקוסמטיקאית הצמודה של קייט, דברה מיטשל, סיפרה בראיון בטלוויזיה שקייט משתמשת במסיכות שנרקחות במטבח המלכותי, אחת מהן, מוצלחת במיוחד, משלבת נוטלה, סוכר ושפתון נגד יובש. טיפול היופי הזה זול מאוד יחסית לכל מסכה או תכשיר בשוק, והשומן שבשוקולד הוא זה שמעניק לחות אינטנסיבית לעור.

פייר, זוהרת ביותר (צילום: גטי אימג'ס)

פייר, זוהרת ביותר (צילום: גטי אימג'ס)

יחד עם זאת, דרמטולוגים שנדרשים כעת לסוגיה לא ממליצים. ״אולי זה עובד עבורה כחלק קטן משגרת יופי מלאה״, אומר רופא העור גארי גולדנברג המנהל את האגף לדרמטולוגיה בבית החולים הר סיני בניו יורק. ״השימוש בסוכר כאמצעי לפילינג עדין הוא בסדר, אבל הנקבוביות יכולות להיסתם מחלק מהמרכיבים מבוססי השמן שבנוטלה״.

ד״ר גולדנברג מזכיר כי נקבוביות סתומות יכולות להוביל להתפרצויות אקנה ופריחות. ״למרות שאגוזי לוז ידועים כמקור מצויין לויטמין E ולאנטי-מחמצנים, לא הייתי ממליץ על שימוש בנוטלה ובמריחתה על עור הפנים. במקום זה אפשר להשתמש בשמן אגוזי לוז, ואת הנוטלה פשוט לאכול״.

המומחים מזהירים כי זה לא מתאים לכולם (צילום: מתוך ווג)

המומחים מזהירים כי זה לא מתאים לכולם (צילום: מתוך ווג)

על פי מיטשל, שהראתה בטלוויזיה הבריטית את השימוש במסיכה הביתית על דוגמנית, צריך למרוח את התערובת על העור, לחכות שתתייבש ואז ליהנות מעור מבריק ורך לשבוע שלם. יש להניח שגם פה יתחיל אפקט קיייט, וכדאי לרוץ למכולת הקרובה כדי להתאבזר בנוטלה מבעוד מועד.

מיטשל זוכה למעמד גורו בבריטניה, ומייעצת לכמה וכמה מבנות משפחת המלוכה, כמו גם לויקטוריה בקהאם, קיילי מינו וגווינת פאלטרו, והמוצר הפופולרי ביותר שלה הוא מסיכת עוקץ הדבורים המפורסמת, מחירה מעל 600 דולר ליחידה. מיטשל, כמו הלקוחה הזוהרת ביותר שלה, מעניקה גם לציבור את הידע שלה ולא רק לבעלי יכולות, וחשפה בתוכנית עוד טיפ שלדבריה כל הלקוחות המפורסמים שלה מיישמים בבית: לעור מושלם בכפות הרגליים היא ממליצה לגרוב גרביים מלאים בממרח של בננות ואבוקדו. בתיאבון.

מתים לראות אותה עם המסיכה עליה (צילום: גטי אימג'ס)

מתים לראות אותה עם המסיכה עליה (צילום: גטי אימג'ס)

גם קרן שמש עושה לה עור זוהר (צילום: גטי אימג'ס)

גם קרן שמש עושה לה עור זוהר (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה