האם קיילי ג'נר גנבה את ערכת האיפור?

עולם הביוטי סוער: מאפרת אמריקאית בשם ולדה הגרטי מאשימה את קיילי ג'נר בהעתק של עבודות האיפור שלה ומראה את הדמיון המאד גדול בין התמונות. "לא השגת ממני כבר מספיק השראה?" כתבה הגרטי. קיילי עדיין לא הגיבה אבל כן הסירה את התמונה מהאינסטגרם. יש מצב שהיא פשוט עסוקה מדי בלכבוש את העולם

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2016
קיילי ג'נר. לא בדיוק הפרסום שהיא צריכה כרגע (צילום: אינסטגרם kyliecosmetics)

קיילי ג'נר. לא בדיוק הפרסום שהיא צריכה כרגע (צילום: אינסטגרם kyliecosmetics)

קיילי ג׳נר, הצעירה בבנות קרדשיאן שעושה כעת דרך בטוחה לקראת הפיכתה לאימפריה בתחום הביוטי והאופנה, מוציאה כבר זמן מה קולקציות איפור נחשקות שמעבירות את צעירות העולם על דעתן. כל קולקציה שהיא משחררת הופכת לסולד אאוט תוך דקות, ואז נותר רק לצפות לקולקציה הבאה. הקולקציה האחרונה מבית קיילי היא קולקציית החגים, קולקציה מטאלית ונוזלית מאי פעם, שהטיזר שלה ששוחרר מציג תמונות של שפתיים נוטפות זהב ואצבעות זהובות. כעת יש הצועקים בתעשייה: המלך הוא עירום, התמונות והרעיון גנובים ממאפרת אחרת.

מי שטוענת שהתמונות שעלו הן העתק מוחלט של העבודות שלה היא אמנית איפור בשם ולדה הגרטי, שהעלתה לאחרונה שתי תמונות דומות להפליא לאינסטגרם שלה, במסגרת ליין חדש משלה. הגרטי כועסת מאוד על קיילי גם ככה, ומרגישה שהיא גונבת את קניינה הרוחני כבר זמן רב. ״לא השגת ממני כבר מספיק השראה כבר?״ שאלה את קיילי תחת תמונה של הדימוי שלה של האצבעות הזהובות לצד שפתון בורדו עמוק ולצדו הדימוי המאוד דומה של קיילי.

התמונה המדוברת. אכן דמיון מדהים (צילום: אינסטגרם vladamua)

התמונה המדוברת. אכן דמיון מדהים (צילום: אינסטגרם vladamua)

המעריצים של קיילי התגייסו כדי להגן על הכוכבת מההאשמות הקשות, וכרגע העמוד של ולדה הוא שדה קרב בין מעריצים למאשימים. יש גם כאלה שטוענים שבכל מקרה לא מדובר ברעיונות עד כדי כך מקוריים גרפית ושבהחלט יכול להיות פה צירוף מקרים. ״אם תגללו במורד העמוד שלי תראו לפי התאריכים שהדימויים שלי היוו השראה לצוות שלה. ואתם יודעים טוב מאוד למה אני מתכוונת כשאני אומרת ׳השראה׳. בבקשה תפסיקו להגיד שאני מעתיקה ממנה. זה בדיוק הפוך״. הדגישה. קיילי ג׳נר טרם טרחה להגיב על ההאשמות, פשוט הסירה את התמונה מחשבון האינסטגרם. כנראה שהיא פשוט עסוקה מדי בלהשתלט על העולם.

את הדימוי (הבאמת כמעט זהה) שהופיע בעמוד של ולדה צילמה ג׳ולי קוזמנקו מקים, וכשעלה זכה ל-22 אלף לבבות, הרבה מאוד יחסית לתפוצה של ולדה. אחד מהלייקים האלה יכול היה בקלות להיות שייך למישהו מהצוות של קיילי. את הקמפיין החדש של קיילי צילם מרסלו קנטו, שעובד עם קיילי קוסמטיקס לא מעט. ״אף אחד לא יצר איתי קשר מצד החברה״, מספרת ולדה. ״לתת קרדיט לאמנים זה דבר הכרחי, אבל יש פה משהו יותר עמוק מזה. יש פה גניבה. את הפרנסה שלנו האמנים, וזה קורה ליותר מדי מאיתנו. כולנו מנסים להצליח וזה עסק מאוד תחרותי. אנשים שנמצאים בדרגה שלה צריכים לעבור דרך הצינורות המקובלים כדי לבקש להשתמש ברעיונות שלנו״.

מתוך האינסטגרם של הגטי. מאד דומה לכיוון של קיילי קוסמטיקס, רק שהיה שם קודם (צילום: אינסטגרם vladamua)

מתוך האינסטגרם של הגטי. מאד דומה לכיוון של קיילי קוסמטיקס, רק שהיה שם קודם (צילום: אינסטגרם vladamua)

לא הגיבה, אבל הורידה את התמונה (צילום: אינסטגרם kyliecosmetics)

לא הגיבה, אבל הורידה את התמונה (צילום: אינסטגרם kyliecosmetics)

הרשת כועשת בעקבו הגילוי (צילום: אינסטגרם vladamua)

הרשת גועשת בעקבות הגילוי (צילום: אינסטגרם vladamua)

השאירו תגובה

 

  • זה יכול להיות צירוף מקרים יש מלא אמני איפור באינטרנט שעושים את הסימן של של שפתיים עם אודם נוזל הן לא היחידות חוץ מזה שהרעיונות לא כאלה מקוריים אז הגיוני שעוד אנשים יחשבו עליהם זה נראה כמו סתם קטע כדי לקבל באזז ….

    מאת: דנה |‏ 28 בנובמבר 2016 | 20:34