מתפרפרת: טיילור סוויפט מקדימה את פורים

טיילור בשמלה שרק הכנפיים חסרות לה, אמה סטון יפה בשחור, לופיטה ניינגו מוזהבת כפסלון אוסקר ומריון קוטיאר נפרדת מהשיק הפרזיאי לטובת אמנות קונספטואלית. מה לבשו השבוע כוכבות הוליווד?

מאת  | ‏ 26 פברואר 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע. טיילור, לופיטה ואמה (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע. טיילור, לופיטה ואמה (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אמה סטון, פרסי הקולנוע העצמאי, סנטה מוניקה
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יום לפני טקס האוסקר המתוקשר, התקיים בסנטה מוניקה טקס פרסי הקולנוע העצמאי. האירוע, המתרחש בשעות הצהרים השמשיות הוא הרבה יותר נינוח וקול מהאוסקר הארכאי. הכוכבים מרשים לעצמם להיות יותר נועזים בבחירות האופנתיות שלהם, מבלי להיגרר עם שמלות ארוכות שובל או טוקסידואים חונקים. אמה סטון, לדוגמא, הצליחה להיראות בו זמנית אלגנטית וחסרת מאמץ עם שמלה מרשימה של מוניק לולייה, נעלי עקב מחודדות ושיער מעט פרוע. ככה נראית כוכבת אמיתית.

ראשידה ג'ונס, מסיבת האוסקר של ואניטי פייר, אל.איי
שמלה של אנדרו
GN

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יקירת המדור, ראשידה ג'ונס, אולי לא השתתפה באוסקר, אבל היא בהחלט באה לחגוג באפטר פארטי. לכבוד המסיבה הנחשקת של מגזין ואניטי פייר הגיעה בשמלה אביבית שיושבת עליה באופן מושלם. גזרת השמלה היא בתפר שבין נסיכה אנגלייה לכוכבת מסרט מדע בדיוני, וזה יותר יפה ומוצלח ממה שזה נשמע.

לופיטה ניינגו, מסיבת האוסקר של ואניטי פייר, אל.איי
שמלה של קלווין קליין קולקשן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שפשטה את שמלת הפנינים המפוארת שלבשה לטקס האוסקר, לופיטה ניינגו החליפה עבור האפטר פארטי לשמלה אחרת מבית היוצר של פרנססיקו קוסטה לקלווין קליין. בלי קשקושים מיותרים, לופיטה נראית כמו פסלון אוסקר שכל אחד היה רוצה לזכות בו.

מגי ג'ילנהול, טקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE הבריטי, לונדון
שמלה של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בין ים שמלות הנשף החגיגיות שראינו השבוע, היה מרענן להיתקל בתמונתה של מגי ג'ילנהול בטקס פרסי הסטייל של מגזין אל. השחקנית האמריקאית ואחות של, היממה אותנו בשמלת מידי בצבע סלמון בוהק עם חיתוכים גיאומטריים מחמיאים להפליא. הא-סימטריות שבאזור הכתפיים יוצרת איזון מעולה לשיער הפיקסי הקצרצר שלה, וצבע הנעליים מושלם על רקע השמלה. אנחנו היינו מאבזרים בזוג עגילים דרמטי או צמיד גדול, אבל נוותר לה הפעם.

נעמי ווטס, מסיבת האוסקר של ואניטי פייר, אל.איי
חליפה של ג'ורג'יו ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

משהו טוב עובר על נעמי ווטס האוסטרלית, וחבל שהיא לא מעבירה חלק מזה לחברתה הטובה ניקול קידמן. גם היא הגיעה לאפטר פארטי של ואנטי פייר, אליו החליפה את שמלת הארמני באאוטפיט אחר של המעצב האיטלקי, הפעם חליפה לבנה ומחויטת עם מחשוף עמוק במיוחד. החליפה חתוכה באופן מושלם, והאבזור המינימלי של החגורה השחורה סביב המותן יחד עם הרצועות הדקות של הסנדלים יוצר לוק מרענן בסוף פברואר.

המתלבשות הרעות:

טיילור סוויפט, טקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE הבריטי, לונדון
שמלה של ג'וליאן מקדונלד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

טוב, אז ככה. המדור קצת מבולבל לגבי השמלה הזו שבחרה טיילור סוויפט לעטות על עצמה בטקס פרסי הסטייל של אל. הרבה סטייל אין פה, אבל איכשהו זה קצת יפה וקצת מכוער בו זמנית. תחרה על בד צבעוני זה תמיד מתכון לאסון אופנתי, ראו ערך סרטי מערבונים. שילוב הירוק והשחור לא עושה לנו את זה, אבל הגזרה המיוחדת של השמלה מוצלחת ביותר. כיוון שהאסוציאציה הראשונה שלנו כשראינו את השמלה הייתה שטיילור נראית כמו פרפר, הוחלט כי היא תיכנס לרשימת המתלבשות הרעות עד שיוכח אחרת.

מיילי סיירוס, מסיבת האוסקר של אלטון ג'ון, אל.איי
אאוטפיט של
סקיאפרלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מיילי נראית יותר מדי מרוצה מעצמה בתמונה הזו, ואנחנו שואלים איך זה ייתכן אם היא לובשת את הכיעור הלא ברור הזה? התשובה כנראה, טמונה בכך שמיילי יוצאת עם פטריק שוורצנגר היפה כל כך.  לכן היא מרשה לעצמה להמשיך ולהתעלם מעולם האופנה, כמו שעשתה עד עכשיו, ואם למישהו יש בעיה עם זה, שיפנה אותה לחותן העתידי, ארנולד.

ג'נוארי ג'ונס, טקס פרסי מעצבי התלבושות, בוורלי הילס
אוברול של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הידד, אנני היתומה המתולתלת מצאה את אמה האובדת! ג'נוארי ג'ונס, בטי דרייפר בשבילכם, נראית כמו הגרסה הבוגרת של כוכבת המיוזקל האייטזי, כולל האאוטפיט האדום והתלתלים. האוברול יכול היה לעבוד אם היה בצבע אחר כמו שחור או לבן, אבל לא באדום המנדרינה הבוהק הזה. אבל מה שהכי הרס אותנו זה הפריזורה הבעייתית של ג'ונס. התלתלים נראים כמו של בובה מהמאה ה-19, ולא מתאימים לצורת פניה היפהפיות. אנחנו היינו ממליצים להישאר עם מעצב השיער של מד מן.

מריון קוטיאר, מסיבת האוסקר של ואניטי פייר, אל.איי
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יהי שלום הסטייל של מריון קוטיאר. אם אי פעם תהיתם האם פריזאיות יכולות לאבד מתישהו את הטעם האופנתי שלהן, הנה התשובה. בשנה האחרונה קוטיאר מציגה על השטיח האדום סטייל תמוה ובעייתי שגורם לנו להתגעגע למריון שלפני כמה שנים, כשעוד הייתה רכש טרי מצרפת. כיום הלוקים שלה אמנותיים וקונספטואליים מדי, ונראים כמו פרויקט גמר במכללת עיצוב. פארדון מריון, אבל זה אחד הגרועים שלך.

ג'ורדן דאן, טקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE הבריטי, לונדון
שמלה של טום פורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם לומר את האמת, קצת קשה לצפות בתמונה הזו של ג'ורדן דאן. הדוגמנית הבריטית נראית רזה להחריד על השטיח האדום, והשמלה מלאת החיתוכים הזו מדגישה את זה יותר מדי. ג'ורדן, אם את לא רוצה לאכול (וחבל, כי זה כיף), לפחות תבחרי בשמלה עם קצת יותר בד. היינו מתחילים למשל, בכזו שלא חתוכה מקדימה באורך מיני מיקרוסקופי. כי גם כשמדובר בטום פורד צריך לדעת לשים גבולות.

קו המשווה:

ג'ניפר לופז Vs. לוסיאנה דובל
שמלה של אלי סאאב קוטור

ג'ניפר לופז מול לוסיאנה דובל (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר לופז מול לוסיאנה דובל (צילום: גטי אימג'ס)

אם יש משהו שהוא ביג נו-נו באירוע מתוקשר (אחת כמה וכמה כשמדובר בטקס האוסקר) הוא להגיע באותה שמלה כמו מישהי אחרת שנוכחת שם. להפתעתה של ג'יי לו, התקרית המביכה קרתה לה ממש השבוע, כשאשתו של השחקן הוותיק רוברט דובאל לבשה את אותה השמלה בדיוק, רק בגוון צבע שונה. השחקנית הארגנטינאית, לוסיאנה דובל, הגיעה לעודד את בעלה שהיה מועמד על פרס שחקן המשנה, וכיאה למעמד, לבשה שמלה יפהפייה של אלי סאאב בגוון פודרה, אותה לבשה לופז בגוון שמפניה. מחשוף השמלה עמוק במיוחד והיה חושפני על לופז, הרבה יותר מאשר על דובאל, שקטנה ממידותיה של ג'יי לו. אז מי לבשה את השמלה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • גניפר לופז

    מאת: אורח |‏ 27 בפברואר 2016 | 17:58
  • אמא שלכם מכוער טיילור נראת כמן תמיד – זה שאתם מדור פטתי ועלוב ולא כמו מדורים אחרים בעולם שמבינים אופנה אני יבחר להתעלם מהכנסתה שלה למדור המתלבשות הרעות …

    מאת: אורח |‏ 27 בפברואר 2015 | 15:42
  • בטח שג'ניפר!! יותר יפה וניראת פצצה בכל בגד

    מאת: אורח |‏ 27 בפברואר 2015 | 12:19
  • אומרים "היה שלום" לא "יהי שלום", למרות שכולנו מקווים שהשלום יגיע, כשנפרדים ממשהו אומרים לו "היה". אל תשמשו בביטויים שאתם לא יודעים איית, בברכה.

    מאת: אורח |‏ 26 בפברואר 2015 | 23:46