מתלבשות השבוע: ריהאנה בטוטאל לוק לבן ולעניין

וגם: ג'סיקה צ'סטיין בשמלה ורודה ומושלמת, ג'ניפר לופז חזרה לבלוק וניקי מינאג' חושפת, כרגיל, הרבה יותר מדי | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ריהאנה, תצוגת אופנה של אדם סלמן
שמלה של אדם סלמן
ריהאנה אוהבת לקחת סיכונים, וללכת על טוטאל לוק לבן בשמלה שמזכירה כותונת ילדותית זה בהחלט צעד אמיץ. שמלה מכופתרת מתוקה, אביבית, עדכנית משודכת לנעלי עקב עם קשירות, התוספת הסקסית שעושה את רירי למה שהיא. היינו מורידים את שרשרת הפנינים, אבל חוץ ממנה, בהחלט אהבנו את הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה צ'סטיין, פסטיבל הסרטים האמריקאיין בצרפת
שמלה של אוסקר דה לה רנטה
נשימתנו נעתקה. השמלה הזו היא יצירת אמנות של ממש וצבע הפוקסיה פשוט מושלם על עורה החיוור של ג'סיקה ושיער הנחושת שלה. היא הלכה על נעלי עקב עם ניטים, בחירה לא קונבנציונלית, אספה את שיערה והוסיפה שפתון אדום לוהט.

צילום: גטי אימג'ס

קייט בוסוורת', תצוגת אופנה של בוס
טוטאל לוק של בוס
קייט בחרה בשמלה בעלת צבע שמיימי, מרגיע ונעים. שמלת הסאטן לא מייצרת הרבה רעש – נקייה, נשית, מונחת היטב. סנדלים בשחור ולבן ותיק שחור שודכו לשמלה, ושפתון בצבע קורל החמיא לפניה המקסימות של קייט.

צילום: גטי אימג'ס

קירה נייטלי, פסטיבל הסרטים של טורונטו
שמלה של שאנל
מתוכשטת עם טול בתחתית, השמלה הזו פשוט מקסימה ומצליחה להיות מיוחדת ועם זאת פשוטה ולא מתאמצת. הלוק מקבל מתיקות נשית בנעלי פיפ טואו שורוד עתיק וטאץ' אלגנטי זוהר באיפור מעושן ועמוק.

צילום: גטי אימג'ס

פליסיטי ג'ונס, מסיבה של אינסטייל בפסטיבל הסרטים של טורונטו
שמלה של ארמני פריווה
שמלה מרתקת במיוחד מבית ארמני, בגזרה פעמונית ונשית. החלק העליון מורכב מאבנים באדום וכסף, ומתחת סטרפלס שחור מציץ. שמלה זוהרת ומלאת סטייל.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ג'ניפר לופז, אירוע "פאשן רוקס"
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה
עגילי חישוק עצומים, שיער מתוח לאחור, מחשוף היסטרי ושסע מוגזם במיוחד. הכי ג'יי לו שיכול להיות: טראש אבל מלא גלאם, עם פיגורה רותחת שצועקת "תסתכלו עלי".

צילום: גטי אימג'ס

ריטה אורה, אירוע "פאשן רוקס"
שמלה של סטפן רולאן
השמלה הזו היא ניסיון נועז, אבל הביצוע קלוקל. השמלה המיוחדת הזו נראית כמו תחפושת על ריטה אורה, והדבר הכי קשה לצפייה בלוק הזה הוא למעשה השיער שלה – מה מתרחש על הראש שלה? האם היא על השטיח האדום או באמצע הספונג'ה של שישי בצהריים?

צילום: גטי אימג'ס

אלי גולדינג, טקס איש השנה של GQ
שמלה של Ermanno Scervino
בד התחרה שהוא כמעט תלת מימד הוא לא בחירה נכונה לשמלה כה ארוכה וחונקת. המראה הופך לכלתי, ובמקרה הרע לילדה שליפפה נייר טואלט על כולה.

צילום: גטי אימג'ס

קתרין דנב, פסטיבל הסרטים בונציה
שמלה של ז'אן פול גוטייה
מי ידע שקתרין דנב עברה הסבה מקצועית והפכה לשחקנית פוטבול? לא אנחנו, אבל השמלה של ז'אן פול גוטייה מדברת בעד עצמה. הצבע המהפנט של השמלה מהווה את נקודת האור היחידה של האאוטפיט הזה – כתפיות הענק הללו ובעיקר האינסרט הוילוני הזה במרכז השמלה לא משרתים את הפיגורה והמראה הבלתי נשכח של דנב.

צילום: גטי אימג'ס

ניקי מינאג', אירוע "פאשן רוקס"
שמלה של סאן לורן
ניקי, את חייבת להחליט – רגליים או חזה. לא לימדו אותך שמותר לחשוף טפח, אבל רק אם מכסים טפחיים? ובכל אופן, השמלה הזו קצרה הרבה יותר מדי.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה
רומר וויליס Vs קרינה סמירנוף

רומר וויליס לבשה שמלת מחוך לבנה בתחרות מיס USA בחודש יוני האחרון. היא ציוותה זוג נעלי עקב הומוריסטיות במיוחד עם ציורי לבבות עליהן. קרינה סמינוף לבשה את אותה שמלה בדיוק ביולי בפרימיירת הסרט "שומרי הגלקסיה". היא הלכה על פיפ טואו בצבע ניוד וקלאץ מנצנץ במיוחד. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מי לבשה את זה טוב יותר? רומר וויליס או קרינה סמירנוף | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה