מתלבשות השבוע: קים קרדשיאן באוברול חושפני במיוחד

קרדשיאן חושפת הרבה יותר מדי, היידי קלום משחקת אותה בשמלת פרנזים מדליקה וריטה אורה היא חברה מכוכב אחר | המתלבשות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

היידי קלום, טקס האמי היצירתי
שמלה של Sean Kelly
הבלתי יאמן התרחש. היידי קלום מצליחה להשתחל לקטגוריה של "הטובות", עם שמלה מיוחדת בגוון מהפנט. הפרנזים עשו את עיקר העבודה, ונראה שהיידי מאוד נהנתה לשחק עם השמלה ואולי גם הוציאה לאדם או שניים את העיניים, ליטרלי, כשהעיפה את הפרנזים ימינה ושמאלה. היא נראית פשוט נפלא.

צילום: גטי אימג'ס

אלכסה צ'אנג, השקת קולקציית הלקים שלה
שמלה של אמיליה וויקסטד
השמלה הזו נהדרת – הגזרה מחמיאה לאלכסה, הצבע נעים, הצווארון הסגור הולם וכל כך מתאים לסגנון שלה. הנעליים במבט ראשון נראות לא קשורות, אבל במבט שני מזכירות נעלי בלט עם טוויסט אדג'י ועל כן מתקבלות בברכה ללוק השקט והצנוע.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה אלבה, פרמיירת "עיר החטאים: עלמה להרוג"
שמלה של זאק פוזן
כמו היידי קלום, גם אלבה בחרה בכחול מהפנט במיוחד שמחמיא לגוון עורה. שמלת הסטרפלס מונחת עליה באופן מושלם, מחבקת את הקימורים בפפלום מוצלח. היא אבזרה עם תכשיטים ואקססוריז כסופים.

צילום: גטי אימג'ס

ג'יימי צ'אנג, פרמיירת "עיר החטאים: עלמה להרוג"
שמלה של פמלה רולנד
גוון שזיף עמוק וממכר נראה מעולה על ג'יימי. הקאט אאוט מוצלח, במראה סקסי אך לא זול. אהבנו גם את הפרנזים של הקלאץ', ועם שיער אסוף גבוה ואיפור דרמטי אך נקי, מדובר בלוק סתווי מוצלח.

צילום: גטי אימג'ס

קלואי גרייס מורץ, פרמיירת If I Stay
שמלה של מיו מיו
הפאשניסטה הצעירה בחרה בשמלה פרחים מנצנצת של מיו מיו בעלת צווארון מלא נוכחות. היא שידכה סנדלים עם רצועות כסף דקות, שיער אסוף ברישול ואיפור מינימליסטי. מרענן, נקי, זוהר וחסר מאמץ.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קים קרדשיאן, אירוע של VIOLET GREY
מה פשר המחשוף של הגברת קרדשיאן, ומה בעצם מתרחש בפיסת הבד הזו שקוראת לעצמה אוברול? המדור משער שיש הסכמה כלל עולמית בנוגע לכך שמדובר באחד האאוטפיטים הזולים, מוגזמים, חושפניים ומביכים במלתחה של קים. יש דברים שצריכים להישאר בחדר השינה של בני הזוג קרדשיאן את ווסט.

צילום: גטי אימג'ס

קורטני קרדשיאן, מסיבה בהמפטונס
אוברול של Made for Pearl
מימדי הזוועה הם עצומים. העובדה שקורטני בהריון היא ממש אבל ממש לא תירוץ כדי ללבוש את האוברול הלבן הנורא הזה. מאיפה להתחיל? המחשוף עמוק מדי, התחרה – ובכן, מדובר באוברול תחרה ולא צריך להכביר במילים בנוגע לכך, האורך בעייתי והאוברול מטאטא את הרצפה.

צילום: גטי אימג'ס

ריטה אורה, צילומים ברשת פוקס
שמלה של DKNY
הפלישה ממאדים, הגרסה של דונה קארן. ריטה אורה בחרה במראה של נייר אלומיניום שפוגש את הספייס גירלז, עם שמלה בקו מותן נמוך מדי ולא מחמיא, וסניקרס כסופות שמתאימות לשמלה כמו חייזר לכוכב מולדתו.

צילום: גטי אימג'ס

כרמן אלקטרה, פרמיירת The Expendables 3
שמלה של מוסקינו
כדי ללבוש שמלה כזו את חייבת להיות בחורה שיקית עם ים של סטייל, כל בחורה אחרת פשוט תראה טראש – על אחת כמה וכמה גברת אלקטרה (בלי להעליב, כרמן). שמלת הדנים הכה ניינטיז היא צ'יפ לגמרי על כרמן, כולל השיער המגוהץ והציפורניים הפרחיות.

צילום: גטי אימג'ס

רוסריו דוסון, פרמיירת "עיר החטאים: עלמה להרוג"
שמלה של Ermanno Scervino
לא נעים לנו להסתכל על החלק העליון של השמלה. מעבר לתחרה והעור שיכולים להיות שילוב מוצלח רק במקרים נדירים, הבעיה היא במידה – צמוד מדי וכמעט מתפוצץ והלוק כולו מזכיר קומבניזון בגרסת הסאדו.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ג'ני מקארת'י Vs שיילין וודלי
שמלה של סטלה מקרטני
שיילין וודלי לבשה את השמלה לפרמיירת "מפוצלים" בחודש מרץ האחרון. לשמלה הכחולה ומעוטרת התחרה היא הוסיפה שרשרת וצמיד זרוע עדינים במיוחד. ג'ני מקארת'י לבשה השבוע את אותה השמלה, לטקס פרסי האמי היצירתי. ג'ני, בשיער פזור, הלכה על עגילי סטייטמנט שקשה לפספס. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

שיילין וודלי וג'ני מקארת'י. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה