מייד אין איזראל: קלי אוסבורן לובשת דורית בר אור

קלי אוסבורן עושה כבוד לישראל, היידי קלום שוב מפשלת ומל בי בשמלה צמודה מדי | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 7 אוגוסט 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

שריל קול, אודישנים של אקס פקטור
טופ וחצאית של 3.1 פיליפ לים
בגוונים של לבן ומנטה, שריל קול הייתה חזיון זוהר ונהדר בפשטותו. הסט המורכב מחולצת פפלום וחצאית מיני תואמת מחמיא לפיגורה של קול.

צילום: גטי אימג'ס

קלי אוסבורן, טקס פרסי שחקני הוליווד הצעירים
שמלה של דורית בר אור
קלי אוסבורן לובשת שמלה הורסת של המעצבת הישראלית המוכשרת, ועושה זאת על הצד הטוב ביותר. המראות הגיאומטריים הנוצרים מהמראות המשולשות מסנוורים מרוב שהם מוצלחים. אוסבורן הייתה חייבת לתת ללוק את הטאץ' הייחודי לה והלכה על שפתון סגול המתאים לפריזורה.

צילום: גטי אימג'ס

זואי קאזאן, פרמיירת הסרט What If
טוטאל לוק של מיו מיו
צעיר, מלא חיים עם אדג'יות מסוימת. זואי קאזאן (תשננו את השם הזה, למי שטרם הכיר) הלכה על לוק שחור ומנצנץ, משמע: חולצה עם צווארון מתוכשט, חצאית עור מבריקה ונעליים מחודדות עם טאץ' מטאלי. את כל האאוטפיט הזה לארון שלנו, בבקשה.

צילום: גטי אימג'ס

מונטנה קוקס, תצוגה של דיוויד ג'ונס
שמלה של דיוויד ג'ונס
הדוגמנית ההורסת לבושה מקסים במינימום מאמץ: שמלת תחרה אדומה מצוינת, מכסה אך מגלה, משודכת לנעליים בצבע ניוד. שיער אסוף הוא התשובה הנכונה לאאוטפיט הזה.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר מוריסון, פסטיבל קומיק קון
טופ וחצאית של paule ka
קרופ טופ נקשר עם צווארון כחול וחצאית מידי שחורה, מדובר בסט מוצלח למדי – לא ילדותי, אלגנטי אך עם זאת מייצר תחושה של פאן בעיקר בזכות הקשירה. אנחנו היינו מוסיפים טאץ' של צבע, בנוסף לצווארון הכחול.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

היידי קלום, America’s Got Talent
שמלה של ורסצ'ה
שמלה מיושנת, לא מחמיאה וגם לא כל כך יפה, אם נודה על האמת. הגזרה לא מוצלחת, בד הסאטן נראה רע והא-סימטריות של החיתוכים נראים מאוד מוזר באזור המחשוף. אנחנו עדיין מחכים לרגע בו היידי תעבור לחלק העליון של מדור המתלבשות, לצד של הטובים, אבל כל עוד היא בשמלות כאלו וסטיילינג שכזה, היום הזה רחוק.

צילום: גטי אימג'ס

סופיה בוש, Artist Lounge בלולפלוזה
שמלה של Reformation
יש חוק לא כתוב בעולם האופנה, שכל טרנד מקבל את התקופה בה צוחקים עליו ואז הוא מתקבק לאופנה. חולצות בטן, גזרה גבוהה, גזרה נמוכה, אוברולים – כל פריט יוצא מהאופנה וחוזר חלילה. הפאוץ', לעומת זאת, הוא פריט מיוחד שגם כשהוא יחזור לאופנה, לא עלינו, הוא יראה חסר סטייל. ואם כבר לעשות את המעשה וללכת עם פאוץ', בשום פנים ואופן לא לחבר אותו לאולסטאר, צמידים ילדותיים וז'קט ג'ינס – אלא אם אתם הולכים למסיבת "הרגעים הכי גרועים של שנות התשעים". השמלה, אגב, חביבה.

צילום: גטי אימג'ס

מל בי, America’s Got Talent
שמלה של ברברה בוי
היי סקרי ספייס, אנחנו קצת מפחדים ממך אבל חייבים לומר שהלוק הזה פשוט זוועה. יותר מדי חשוף, פחות מדי בד. שמלת סטרפלס מדנים סופר צמודה וקטנה, זה נראה רע כמו שזה נשמע. העגילים הגדולים והשיער המשוך לאחור – מישהו צעק "פרחה" בקהל? זה לא אנחנו.

צילום: גטי אימג'ס

אמילי ברינגטון, פרמיירת The Inbetweeners 2
חצאית של טמפרלי לונדון
הכוונה טובה, הביצוע צולע. הבעיה מתחילה ונגמרת בחצאית הזו, שיכולה הייתה להיראות נפלא בבד אחר, נופל וקליל ולא כבד ומלא קמטים. כמו כן, הטופ השחור הוא לא הבחירה הכי מוצלחת לשדך לחצאית הזו, למעשה, כל אחד משלושת הצבעים הנהדרים עליה היה עובד יותר טוב.

צילום: גטי אימג'ס

האנה טוינטון, פרמיירת The Inbetweeners 2
שמלה של פראבל גורונג
והרי הסיפור האמיתי מאחורי הבחירה של המדור בהאנה למתלבשות הגרועות: ראינו אותה עם השמלה, חשבנו שהיא נהדרת, הכנסנו אותה למתלבשות הטובות. אך מבט נוסף ומעמיק גילה לנו את הטעויות שבשמלה. הצבע הורס, הגזרה מחמיאה לה, אבל המחשוף נראה גדול עליה בשתי מידות לפחות ועבודת התפירה בתחתית השמלה מזעזעת. זה אולי נשמע כמו קטנוניות, אך למעשה אלו הפרטים הקטנים שהופכים שמלה מ"וואו", לפריט שלא תפור היטב.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ג'יימי צ'אנג Vs קריסטל ריד
שמלה של Three Floor
קריסטל ריד לבשה את השמלה בחודש מאי למסיבה של מגזין ניילון. עם נעלי עקב מחודדות בצבע שחור ושיער אסוף. לפני כשבועיים, ג'יימי צ'אנג לבשה את אותה שמלה בדיוק להשקת חנות הדגל של Birchbox. היא נעלה סנדלים עם רצועות דקות והוסיפה לק אדום, למראה צעיר ושובב. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

קו המשווה. ג'יימי צ'אנג (מימין) וקריסטל ריד | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  • אם השמלה של קלי לא הייתה של מעצב ישראלי היא הייתה עפה למתלבשות הרעות ונקטלת לגמרי!

    מאת: גילי |‏ 10 באוגוסט 2014 | 11:45
  •  

    מאת: כמה אני מתרגשת |‏ 10 באוגוסט 2014 | 06:19
  •  מונטה קוקס לבושה מהמם!

    http://www.ofriraban.com

    מאת: עפרי |‏ 9 באוגוסט 2014 | 16:09
  •  השמלה יותר קיצית ויותר לאחרי צהריים,שעם נעליים סגורות זה פשוט חונק את המראה,לעומת זאת,גיימי עשתה יפה עם הנעליים הפתוחות למחצה,והלק האדום ששובר ומאוד מחמיא את המראה,ובמיוחד עם שער כמו שלה..גיימי לוקחת ובגדול

    מאת: שירה |‏ 9 באוגוסט 2014 | 12:32
  •  

    מאת: דורית בר אור עלק |‏ 9 באוגוסט 2014 | 09:22