מתלבשות השבוע: בגיל 46, קיילי מינוג ממשיכה לזהור

מינוג בלוק מעורר קנאה, אנה פריס יפה בלבן וכריסטינה הנדריקס שוב מפשלת | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 24 יולי 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

קיילי מינוג, צילומים ל"The Voice"
שמלה של בלומרין
בת 46, נראית עשרים שנה צעירה יותר. קיילי מינוג בחרה בשמלה נוצצת והורסת במיוחד שמחמיאה למימדי הפטיט שלה. התלבושת היא צעירה אבל לא באופן מביך, משום שהיא מייצרת מראה סקסי וטרנדי מבלי להתאמץ כלל. כל מה שצריך הוא שמלה בגזרה מוצלחת, שפתון אדום וסנדלים שנסגרים בקרסוליים.

צילום: גטי אימג'ס

רייצ'ל מקאדמס, פרמיירת A Most Wanted Man
שמלה של זוהיר מוראד
השמלה הזו היא גרסת הטקסטיל לטווס. ממש כמו החיה, הצבעוניות והפרינט של השמלה מסובבי ראשים ומעוררים עניין, אבל לא באופן מוגזם. רייצ'ל עשתה נכון כשהלכה על שיער אסוף ונעליים בצבע אפור, ובאגף האיפור החליטה על עיניים מעושנות, להמשך יצירת אפקט הדרמה.

צילום: גטי אימג'ס

אנה פריס, פרמיירת Guardians Of The Galaxy
שמלה של Paule Ka
השמלה הזו טומנת בחובה טרנדים של הקיץ, במינון מדוד ומוצלח. שמלת סטרפלס לבנה עם אפקט אוריגמי בחלק העליון ומחשוף מתוכשט. סנדלים בעלי רצועה דקה הם הבחירה הנכונה ללוק הזה, כמו גם השיער האסוף.

צילום: גטי אימג'ס

מגי ג'ילנהול, הקרנת The Honourable Woman
שמלה של רולנד מורה
אלגנטית ושיקית בשמלה נהדרת של רולנד מורה. אהבנו בשמלה הכל, מהכתפיות ועד הפרינט. אמנם מדובר באורך מעט בעייתי, לא ברור אם להאריך או לקצר קצת, אבל בכל אופן הלוק הכללי מקסים ורענן.

צילום: גטי אימג'ס

שרה היילנד, גאלה של Dizzy Feet Foundation
שמלה של אמיליו פוצ'י
לוק פשוט, מתוק, לא מתאמץ ובכל זאת נוצץ. אהבנו את הגזרה שלא "תפורה" על הגוף ומצליחה לשמור על הצללית הדקיקה של שרה, והגוונים של הלוק הנעים בין כסף, אפור וכחלחל שומרים על מראה נקי ולא צעקני.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קאשה, פרמיירת Planes: Fire & Rescue
שמלה שחורה קטנה מאוד ומחשוף היסטרי, נראה שהפיגורה של קאשה עוד רגע מתפוצצת. גם הנעליים השחורות הללו לא עוזרות במיוחד. במילים אחרות, ממש לא אהבנו.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ואן פרוגט, אירוע של "דאונטון אבי"
שמלה של סטלה מקארטני
הסטיילינג נפלא, השמלה הרבה פחות. אין ספק שמדובר בפריט אמנותי, התפירה הייחודית, השילוב בין קרושה ופרנזים, אבל בסופו של יום אין דרך יפה לומר זאת: השמלה הזו לא נמצאת כאן כדי ללבוש אותה. הפרנזים שהולכים בדרך פתלתלה ומוזרה והגזרה שמזכירה שק תפוחי אדמה הופכים את השמלה הזו לבלתי לבישה.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לאב יואיט, מסיבה של CBS, CW ושואוטיים
אוברול של Sass & Bide
הנה מישהי שלא ראינו הרבה זמן בשכונה. ג'ניפר בחרה באוברול לא רע, והגזרה שלה אחרי לידה יכולה בהחלט להתאים לאאוטפיט הזה. הבעיה הגדולה היא שהחלק התחתון סופר רחב באגן ולא מחמיא בעליל, אלא אם כן את דוגמנית דקיקה. זה כנראה אחד האוברולים הכי לא מחמיאים שיצא לנו לראות בחודשים האחרונים.

צילום: גטי אימג'ס

כריסטינה הנדריקס, פרמיירת Magic In The Moonlight
טופ וחצאית של דולצ'ה וגבאנה
כריסטינה כנראה לא מקשיבה לנו, או שהיא עושה זאת בכוונה. פעם אחר פעם, היא בוחרת במראות שלא מחמיאים לגופה. החולצה השחורה הזו מושלמת, אבל כשהיא סגורה וחונקת היא לא עושה חסד עם חזה גדול. כך גם חצאית העפרון הגבוהה. ומעל הכל, עגילי השנדליר המרשרשים הללו. היא כל כך יפה וסקסית, כואב לנו לראות אותה מתאמצת ונופלת כל פעם מחדש.

צילום: גטי אימג'ס

פיקסי לוט, מסיבה של מגזין Attitude
אוברול של Love Moschino
לרגע חשבנו שמדובר בכוכבת פופ נוסח ג'סיקה סימפסון או בריטני, בסביבות שנת 2001. האוברול לא רע בכלל ליום בים, הפלטפורמיות הפופיות אמנם די מגניבות אבל ממש מוגזמות בטוטאל לוק והתיק לגמרי לא קשור.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

לופיטה ניונגו VS ארין אנדרוז
שמלה של לנוון
לופיטה הגיעה לטקס פרסי גות'האם לסרטים עצמאיים בדצמבר 2013 בשמלה לבנה והורסת מבית לנוון. היא הלכה על נעלי עקב כתומות ואיפור עדין. השדרנית ארין אנדרוז לבשה את אותה שמלה בדיוק לטקס ה-Espy לפני כשבועיים. היא בחרה בנעלי עקב עם רצועות דקות בגוון ניוד, קלאץ' לבן ושיער אסוף. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

לופיטה VS ארין. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה