לשבור את הקרח: ג'סיקה אלבה בשמלה דוקרנית

טארה ריד מתקמבקת עם השמלה הכי מחרידה שמצאה בארון, ג'סיקה אלבה עם שמלה מיוחדת וקייט הדסון סקסית ומסתורית | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 17 יולי 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

קייט הדסון, פרמיירת Wish I Was Here
שמלה של מייקל קורס
הדסון בחרה במראה סקסי ואלגנטי עם חלק עליון מנצנץ וקאט אאוט רציני. השפתון הכהה והתכשיטים מוסיפים ללוק האפל והמסתורי טאץ' נשי זוהר.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה אלבה, אירוע ה- ESPYS
שמלה של אלי סאאב
נוצץ ומלא תעוזה, שמלת הזהב של אלי סאאב היא לא משהו שרואים כל יום על השטיח האדום. הצבע עובד נהדר על גוון העור שלה, הטקסטורה מחמיאה לסילואטה והלוק כולו סקסי עם טוויסט שפיצי במיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

קלואי גרייס מורץ, מסיבה של Coach
שמלה של כריסטופר קיין
שמלה מתוקה וחיננית עם אסתטיקה של תלת מימד חללי משהו. תיק הפרנזים ההורס הוסיף וייב קול במיוחד, סנדלים עם רצועות שחורות דקות היו תוספת מושלמת.

צילום: גטי אימג'ס

אלי קמפר, פרמיירת Sex Tape
שמלה של HONOR
ללא ספק מדובר באחת השמלות הכי מקסימות שראינו לאחרונה. שמלה פרחונית המתאימה לגוון שיערה ומאירה גם את היום הכי מדכא בשנה. המראה הקיצי עם גזרת פעמון, שקיפות וצווארון הופכים את האאוטפיט הזה למיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ורדנה ברוסטר, אירוע ה- ESPYS
שמלה של דיסקוורד
לוק שהוא בלינג בלינג בלי לעשות הרבה רעש. שמלת עור בצבע ניוד עם חלק תחתון מתוכשט באופן מרהיב, נעליים שקטות בצבע ניוד ושיער אסוף.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ניקולה פלץ, פרמיירת Affluenza
טופ וחצאית של לואי ויטון
הבעיה הגדולה כאן היא לא כאב הראש שהאאוטפיט הזה עושה לנו, אלא חוסר הנוחות בו ניקולה שרויה. היא לא נראית וכנראה גם לא מרגישה "בבית" עם האאוטפיט הזה, האדג'יות והייחוד של הלוק פשוט לא עובד עליה או לפחות לא ספציפית במראה הנידון. היא נראית כמו שילוב בין נערת צופים, ג'יין מ"טרזן" ודוגמנית מהעתיד שקפצה לביקור.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ון אמברוס, פרמיירת Dawn of the Planet of The Apes
חיפושיות או פרחים? לא לגמרי ברור מהו הפרינט על הפיג'מה של ג'ון, אבל השאלה הגדולה כאן מדוע היא לא התלבשה, או יותר נכון הביאה איתה את חדר השינה לשטיח האדום.

צילום: גטי אימג'ס

טארה ריד, מסיבה של NBCUniversal
טארה ריד מתקמבקת, ואם חשבתם שהפעם היא תחזור בוגרת יותר, אלגנטית או שיקית מתמיד – טעיתם, ובגדול. הקאט אאוטים הללו עם שילובי הרשת, מה בעצם קורה שם? הבדים לא מתאימים לא בגוונים ולא בטקסטורות, עם עודף בד שנופל כמו סמרטוט על הירך. פחות הסגנון שלנו, בלשון המעטה.

צילום: גטי אימג'ס

אדריאן לנוקס, פרמיירת Affluenza
השמלה הזו מהפנטת אותנו. לא משום שהיא יפה במיוחד וקשה להסיר ממנה את העיניים, אלא המערבולות הכעורות הללו שמקבלות ביטוי מרכזי באאוטפיט עושות לנו ממש רע. עם המגפיים זה מרגיש לנו כמו מחווה לאוסטין פאוארס, ולמרות החיבה לסרט הקאלט – הלוק הזה לא יעבור בשתיקה.

צילום: גטי אימג'ס

פטרישיה ארקט, פרמיירת Boyhood
מאיפה מתחילים? ובכן, הצבע הורוד הוא השולט כאן, קצת יותר מדי יש לומר. שמלה ורודה ולא מחמיאה בגזרתה זה חטא אחד, אבל הפשע הגדול הוא הגרביונים. אין סיבה הגיונית להתאמת הצבעים. הנעליים האפורות הן בחירה רעה, וכך גם התכשיטים והקלאץ' שנראה כמו תיק ברביות אל מול השמלה הרחבה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

כריסטין מיליוטי Vs זואי דויטש
שמלה של טניה טיילור
זואי דויטש לבשה את השמלה המיוחדת של טניה טיילור לפרמיירה של "דם אמיתי 7" לפני חודש בדיוק. היא הופיעה בשיער פזור, הוסיפה קלאץ' קשיח שקוף עם ארנק פנימי כחול כהה ונעלי עקב עם קשירה בצבע שחור. כריסטין מיליוטי לבשה השבוע את אותה שמלה בדיוק, למסיבת NBCUniversal. כריסטין הלכה על שיער אסוף ונעלי עקב בצבע לבן. מי לבשה את זה טוב יותר?

משמאל לימין: כריסטין מיליוטי Vs זואי דויטש | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה