מתלבשות השבוע: מסיבת הפיג'מות של שרה ג'סיקה פרקר

וגם: קייט מידלטון אלגנטית בלבן, אמי רוסום מדויקת וריטה אורה עושה לנו בלאגן בעיניים | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 12 יוני 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

קייט מידלטון, ביקור במוזיאון מריטיים
שמלה של Jaeger
הדוכסית התאימה את התלבושת לסיטואציה, ולביקור במוזיאון הימי הלאומי הלכה על שמלה בלבן ונייבי, מראה נאוטיקה, מחווה ליורדי הים. נעליים ותיק בצבע נייבי, תכשיטי כסף – אין ספק שמדובר בבת מלוכה שיודעת את העבודה ושומרת על הלוק קלאסי.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר מוריסון, קוקטייל קבלת פנים בארמון מונקו
שמלה של Georges Hobeika
אחד האאוטפיטים המדוברים השבוע בעולם האופנה. הוא לא אקסטרווגנטי, מופרך או יצירת אומנות, אבל הוא מקסים, יפהפה ונסיכותי להפליא. מוריסון נראית כמו בלרינה מושלמת עם גוון שמלה מדהים, אפליקציות פרחים זוהרות ואקססוריז שמתאימים בול.

צילום: גטי אימג'ס

אוליביה מון, טקס פרסי Guys Choice
טופ וחצאית של ג'יי מנדל
השילוב בין סקסי לאלגנטי עם טופ משי הורס וחצאית עור א-סימטרית, שניהם בגוון אמרלד מטריף. קלאץ' ונעליים בזהב מטאלי עושים רק טוב ללוק המצוחצח הזה.

צילום: גטי אימג'ס

רוז ביירן, טקס פרסי Women In Film
אוברול של מקס מארה
לא היה לנו אומץ לנסות את זה בבית, אבל רוז נראית פשוט נפלא בלוק המנצנץ הזה. האוברול מונח עליה פרפקט, החלק העליון צמוד והמכנסיים מתרחבים באופן טרנדי אבל לא מופרך. קלאץ' קופסאתי, שרשרת גורמט כסופה ואיפור מעושן על טהרת הכסף – על אף החד גוניות אין כאן אובר דוז של כסף.

צילום: גטי אימג'ס

אמי רוסום, פרזנטציית ריזורט של סטלה מקרטני
שמלה של סטלה מקרטני
השמלה של סטלה מקרטני זקוקה לסטיילינג מושלם עבורה, כי היא לא כל כך קלה לביצוע. נכון, מדובר בשמלת מיני לבנה, אבל שימו לב לדיטיילס בתחתית ולפרנזים הכחולים המעטרים אותה. צעד מוגזם או מקושקש מדי יהפוך את הלוק למביך. אמי בחרה בסנדלים בצבע כחול, ליפסטיק ורוד ושיער אסוף, והפכה את הלוק לנקי ומוקפד.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

שרה ג'סיקה פרקר, גאלת AMFAR בניו יורק
שמלה של Schiaparelli
הכתפיות הנופלות, הבד, הצבעים ויותר מכל: הפרינט. לא ברור לנו איך זה קרה, אבל לא קיבלנו הזמנה למסיבת הפיג'מות של שרה ג'סיקה פרקר. והשמלה הזו באמת יכולה להיות כותונת לילה מהממת, וגם לנקות את הרצפה על הדרך.

צילום: גטי אימג'ס

ג'יימי קינג, טקס פרסי Guys Choice
שמלה של אמיליו פוצ'י
כל מה שמסביב לשמלה ממש נפלא, נעליים, תיק, עגילים, טבעת, איפור ושיער. רק השמלה הזו נראית כמו חלום בלהות, ובעיקר המחשוף המחריד. שמלת זמש שחורה שאת עיקר תשומת הלב עשו הקריסטלים המנצנצים שכמו נוזלים כלפי מטה.

צילום: גטי אימג'ס

פראן דרשר, טקס פרסי הטוני
כוכבת נני בעלת הקול שקשה לפספס חזרה לכותרות בחודשים האחרונים, היא מככבת בהצגה סינדרלה בברודווי. השחקנית נמצאת בסביבה כבר לא מעט שנים אבל נראה שבסקשן של השטיח האדום היא לא לגמרי השתפשפה. השמלה הזו אמנם בגזרת בת הים, אבל דרשר נראית איתה יותר כמו דג עצום בצבע אפרסק. גוון השמלה לא מחמיא, הטול מופרך והלוק כולו נראה די פתאטי.

צילום: גטי אימג'ס

ריטה אורה, מסיבה של Take-Two E3
קשה לפספס אותך, גברת. אם ריטה שלנו נחשבה לנועזת אי שם באייטיז עם הכתף החשופה, מה תגידו על ריטה של 2014, לובשת שמלה בה הכל מהכל: שקיפות, נוצות ובלינג בלינג? רק שיהיה ברור, זה שהשיער שלך נראה נפלא, לא מוציא אותך מכל הבלאגן הזה בסטייל.

צילום: גטי אימג'ס

לה לה אנטוני, הקרנת הסרט Think Like a Man Too
טיפ לעתיד: ללכת עם שמלה בעלת קווי מתאר לוהטים, לא הופך אותם באופן רשמי לקווי המתאר של הגוף שלך. אם השמלה מציגה קאפים של חזייה הקטנה בארבע מידות מהמידה המקורית, זה נראה רע ובעיקר מביך.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

מיילי סיירוס Vs ג'וליאנה מרגוליס
שמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי
ג'וליאנה מרגוליס לבשה את השמלה המושלמת הזו לטקס פרסי האמי בשנת 2012. שמלת הסטרפלס הפרחונית והזוהרת לא צריכה הרבה אבזור, וג'וליאנה החליטה להוסיף זוג עגילי סטייטמנט בצורת טיפות. מיילי סיירוס לבשה את השמלה עם פרינט של פרחים מעט יותר מאסיביים לטקס פרסי המוזיקה העולמי לפני כשבועיים. בשיער מסודר ואיפור מדויק מיילי נראתה אלגנטית מתמיד. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מיילי סיירוס Vs ג'וליאנה מרגוליס. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה