מפוספסות: כוכבות הוליווד בשמלות פסים, מי הצליחה ומי פישלה?

וגם: אמה ווטסון קלאסית, רייצ'ל זו לובשת שחור בפעם האלף אבל שוב קולעת בול וכריסטינה הנדריקס נראית כמו עגבניה | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 27 מרץ 2014

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

ג'נוארי ג'ונס, גאלת Rebel With A Cause Gala
שמלה של טופשופ
כמה פשוט, ככה מוצלח. השמלה הקז'ואלית עם הפסים המאונכים בצידיה מקבלת חיזוק עם קלאץ' מתכתי, סנדלים של ג'ימי צ'ו ושפתון אדום. מה צריך יותר מזה?

צילום: גטי אימג'ס

רייצ'ל זו, השקת הספר החדש שלה
שמלה של ולנטינו
הבחירה הברורה מאליה, שחור, הפעם בגרסה מוצלחת במיוחד. שילוב נהדר בין תחרה, עור וקטיפה בגזרת פפלום נופלת ולא "מוגזמת", אלא בעיקר מחמיאה. עם לק בורגונדי, תכשיטי כסף וקלאץ' מעור אורחת הכבוד שיחקה אותה לגמרי.

צילום: גטי אימג'ס

אמה ווטסון, פרימיירת הסרט "המבול"
שמלה של אוסקר דה לה רנטה
הכוכבת הצעירה מחליפה סגנונות במסע קידום הסרט הנוכחי שלה, ואנחנו אוהבים את זה. אחרי לוק אדג'י בשבוע שעבר, הפעם ווטסון הולכת על הקלאסי והאלגנטי. נכון, זה מעט מבגר אותה, אבל היא עדיין נראית שיקית להפליא. שפתון כתום וטרנדי עם שיער אסוף, ללא ספק בחירות נכונות.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה פארה, PaleyFest
שמלה של רוקסנדה איליניץ
הסילואטה המפוסלת שמהווה את החתימה של המעצבת נראית כאן באפור ובכתום, בגזרה שמאד מחמיאה לפארה. הכוכבת נראית כאילו נשלפה מארכיון סרטים של שנות הארבעים, עם איפור ושיער מוקפדים. פשוט נפלאה.

צילום: גטי אימג'ס

אנה צ'לומסקי, השקת העונה השלישית של Veep
שמלה של BCBG
השמלה מקסימה ואביבית להפליא, עם צבעים נהדרים שמחמיאים לשיערה הבהיר. היא שילבה את השמלה הפרחונית בחוכמה עם עגילים וקלאץ' אדג'יים וגיאומטריים בזהב.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אמה סטון, מסע יחסי ציבור ל- The Amazing Spider Man 2
שמלה של קלואה
בבוקר יום א', הזברה קמה, לבשה את הפיג'מה ויצאה לצילומים בסידני אשר באוסטרליה. משהו בתחזרה עם הפסים פשוט לא יושב טוב, גם הקומבניזון לא עושה חסד עם הלוק. השמלה רחבה וחסרת צורה, וגם האיפור והשיער היו יכולים לקבל קצת חיזוק. הפלוס הגדול והיחיד בלוק הזה: נעלי עקב בצבע צהוב.

צילום: גטי אימג'ס

רוסריו דוסון, הקרנת Cesar Chavez
אוברול של דיאן פון פיסטנברג
חסר צורה ומאד לא מחמיא, האוברול הזה הוא צרה צרורה. הגזרה לא מוצלחת, הגוון ממש לא עושה חסד עם דוסון היפיפייה וגם החלטתה ללכת על צלליות כתומות שגויה ונראית כמו טעות.

צילום: גטי אימג'ס

שיילין וודלי, פרימיירת "מפוצלים"
שמלה של אלי סאאב
המדור לא בטוח האם מדובר בתחפושת להשכרה של אלה יוונית בגרסת הברונזה או מפת שולחן הנופלת ברישול מכוון על הגוף. כך או כך, הסילואטה והצבע לא מוצלחים, והשמלה היא פשוט בחירה לא טובה של הכוכבת הצעירה.

צילום: גטי אימג'ס

כריסטינה הנדריקס, הקרנת The Pirate Fairy
טרנץ' ומכנסיים של מקס מארה
נחמד שהיא לא לובשת שחור אלא דווקא צבע מקסים ומיוחד. עם זאת, המאצ'י מאץ' של הטרנץ' והמכנסיים מזכיר לנו סבתא, מהסוג שלוהט גם בגיל 70, אבל עדיין סבתא. מעבר להתאמה, הגוון לא לגמרי עובד על אדמוניות, שלא כמו ירוק או כחול, הקורל עושה את הפעולה ההפוכה ומייצר מראה זועק מדי.

צילום: גטי אימג'ס

קיילי קווקו, A Night At Sardi’s
שמלה של "פילוסופי"
זה מתחיל ונגמר בגזרה של השמלה. הבד כאילו נופל על הגוף של קיילי, אבל באופן הרע ביותר – ונראה כמו פריט שמישהו זרק על ספסל ברחוב. הקלאץ' והנעליים לא עוזרים למראה להתרומם.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

כריסטינה הנדריקס vs אלן ברקין
שמלה של לורן סקוט
והפעם, ספיישל שמלות של המעצבת המנוחה לורן סקוט. אלן ברקין הייתה הראשונה ללבוש את השמלה לראשונה בשנת 2012 באירוע בהוליווד. היא נעלה נעליים סגולות ואספה את השיער באלגנטיות. כריסטינה הנדריקס לבשה את אותה שמלה בדיוק השבוע ל- PaleyFest, תוך שהיא מתכתבת עם עיטור החגורה על השמלה – נעליים ותיק בצבע זהב היו תוספות הולמות לג'ינג'ית הזוהרת. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

קו המשווה. אלן בירקין וכריסטינה הנדריקס | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  • אמה סטון נראית מדהים למה היא במתלבשות הרעות?

    מאת: אני |‏ 1 באפריל 2014 | 21:13
  •  

    מאת: אורח |‏ 29 במרץ 2014 | 20:11
  • סופר מרשימה וזוהרת. לא ברור על מה ולמה שמתם אותה ברשימת הרעות.

    וג'נוארי ג'ונס, ג'סיקה פארה ורייצ'ל זו התלבשו דיי סתם.

    הגזרה של השמלה של ג'נוארי לא טובה ואת רייצ'ל זו ראינו כבר אלף פעם עם הלוק הזה.

    מאת: הילה |‏ 29 במרץ 2014 | 14:06
  •  

    מאת: קוקוטצ'קה |‏ 29 במרץ 2014 | 09:35