מוצלח או מגוחך? הלוק הילדותי של שרה ג'סיקה פרקר

וגם: ג'ניפר קונלי מרעננת במנטה, ליה מישל שקופה ואמה ווטסון קולית במיוחד | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 20 מרץ 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ג'ניפר קונלי, פרימיירת הסרט "המבול"
שמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי
זה מרגיש כאילו לא ראינו את ג'ניפר קונלי יובלות על השטיח האדום, והנה היא חוזרת ובגדול במסע יחסי הציבור של סרטה החדש עם כמה מראות מדהימים במיוחד. צדה את מבטינו שמלת המנטה היפיפייה שלבשה לפרימיירה במדריד, מעוטרת עלים ובעלת צווארון אבני רובי. ראוי לציון ההתאמה המוצלחת בין הסנדלים הבהירות לצבע השמלה והשפתון הורוד לאבנים הנוצצות.

צילום: גטי אימג'ס

אמה ווטסון, פרימיירת הסרט "המבול"
חולצה ומכנסיים של ג'יי מנדל
ווטסון נראתה שיקית להפליא, לוקחת את המראה הגברי והופכת אותו לנשי ואלגנטי מאי פעם. חולצה לבנה נופלת משודכת למכנסיים מחמיאות, עם התכשיט הנכון (צמיד מאסיבי על היד) והנעליים המוצלחות עם אלמנט PVC שקוף למעלה. לוק מאד עשוי ומתוקתק, ועם זאת לא מעייף אותנו בשל אובר מאמץ.

צילום: גטי אימג'ס

ג'יימי צ'אנג, השקת Brancott Estate Flight
סט של זארה, ז'קט של BCBG
מתוק ונשי, אדג'י וקול – והכל בעטיפה מינימליסטית ושקטה. איך היא עושה את זה? סט בהיר של טופ וחצאית מבית זארה משודך לז'קט עם ניטים עם פרינט פרחוני מקסים מבית היוצר של BCBG, ושפתון בורדו בולט לייצר ניגודיות לא מזיקה.

צילום: גטי אימג'ס

סופיה בוש, ארוחת ערב של H&M לרגל קולקציית ה-Conscious
שמלה של H&M
הלהיטים של העונה החמה הולכים להיות בגדים מתוכשטים, צבעים בהירים והרבה תחרה. בוש יכולה לסמן "וי" על שלושת אלו, עם שמלה מקסימה במיוחד. האקססוריז נכונים עבור המראה, עם קלאץ' אפור כסוף ונעליים בצבע ניוד. שיער אסוף היה יכול להיות אופציה טובה יותר, אבל ניחא.

צילום: גטי אימג'ס

אליסון וויליאמס, ערב מיוחד של האקדמיה לטלוויזיה וכוכבות הסדרה "בנות"
חולצה ומכנסיים של ברונלו קוצ'ינלי
שמה את השיק בקז'ואל שיק עם לוק שאפשר למשוך איתו מהבוקר עד הערב. בשילוב הז'קט הראוי המראה הזה יכול ללכת איתה למשרד, למשל כמו גם ללוק לערב, ממש כמו כאן – עם נעלי עקב ושפתון משוח. החולצה שקופה ולא פרובוקטיבית, המכנסיים אלגנטיים ונקשרים כמו שצריך. אהבנו.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

שרה ג'סיקה פרקר, השקת קולקציית הנעליים שלה
שמלה של דולצ'ה וגבאנה
נדמה שדמותה של קארי ברדשאו מעולם לא נשמעה לחוקים ותכתיבים אופנתיים, ותמיד עשתה הכל בדרך שלה. לא פעם ראינו ששג"פ מנסה ליישם את עקרונותיה של הדמות גם בחיים האמיתיים, ומתרסקת בשל אובר מאמץ, או פשוט כיעור לשמו. במקרה הנידון פרקר החליטה ללכת על מראה ילדותי מדי שרוצה להיות מגניב מדי והתוצאה המתקבלת היא מוזרה – ניחשתם נכון – מדי. לשם מה הגרביונים והחולצה מתחת, ואם כבר ללכת על המראה המטופש, במה מועיל קוקו בלוף? פייר, התאכזבנו.

צילום: גטי אימג'ס

ליה מישל, הקרנת פרק ה-100 של GLEE
שמלה של Milly
למה אנחנו צריכים לראות את התחתונים שלה? אבל למרות שהיא חושפנית להפליא, מה שבאמת מפריע לנו הוא שהיא משעממת. זה נראה כמו שמלה שראינו כבר אלפי פעמים, והפעם היא מגלה לנו קצת יותר ממה שאנחנו רוצים לראות. הסנדלים של בריאן אטווד, לעומת זאת, עושים לנו את זה בטירוף.

צילום: גטי אימג'ס

זואי קרביץ, פרימיירת הסרט "מפוצלים"
שמלה של בלנסיאגה
שנות השמונים חוזרות ובגדול. אנחנו דווקא ממש מחבבים את עניין הכתפיים החשופות, אבל משהו בלבן ובדיטלייס של השמלה שהופכים אותה לכלתית משהו. כמו כן, הרבה יותר מדי תכשיטים, והנורא מכל: האיפור הבהיר. קשה מאד לכער את הבחורה היפה הזו, ובלוק הזה היא נראית פשוט זוועה.

צילום: גטי אימג'ס

מגי קיו, פרימיירת הסרט "מפוצלים"
שמלה של אנתוני וקרלו
נראית כמו האחות הגדולה והמרשעת של זואי קרביץ, מגי קיו הגיעה לאותה פרימיירה במראה הידוע "הידד, אני לא לובשת תחתונים" המקובל בשנה האחרונה בקרב סלבריטאיות הוליווד. אנחנו מסכימים שבאופנה לא חייבים למצוא מראות שהם רק יפים או מחמיאים וצעדים נועזים בהחלט מתקבלים מבחינתנו בברכה, אבל השמלה הזו היא מסוג הפריטים שאין שום סיבה ללבוש אותם אלא כדי למשוך תשומת לב. מאחר ויש תשתית טובה של גוף חטוב ואקססוריז לא רעים, עם קצת יותר בד זה היה יכול להיות הורס.

צילום: גטי אימג'ס

אדריאנה לימה, גאלה של BrazilFoundation
שמלה של גבריאלה קדנה
יש לה פנים יפיפיות ופיגורה מעוררת קנאה, אבל השמלה הזו, בחייאת אדריאנה. הצבע, הגזרה, העיטורים הכסופים – זה נראה כמו תלבושת מהסט של "רוקדים עם כוכבים" ברזיל. כמו כן, הפוזה המפתה הזו? היא ממש לא עושה לנו את זה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ליזי קפלן Vs מישל ג'נר
שמלה של Andrew Gn
ליזי קפלן לבשה את השמלה המתוקה הזו לפרימיירה של Masters Of Sex בספטמבר האחרון. השמלה בעלת השכמיה התאימה לסנדלי השחור לבן, בשילוב הקלאץ' השחור וטבעת האמרלד. מישל ג'נר לבשה את השמלה בגרסת המקסי לפני כשבוע, לטקס פרסי השחקנים במדריד. היא הוסיפה קלאץ' ירוק של קרולינה הררה, טבעת סברובסקי ואספה את השיער באלגנטיות. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מימין לשמאל: מישל ג'נר וליזי קפלן. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: תם |‏ 25 במרץ 2014 | 17:32
  •  שמישהו יבוא להציל אותי

    מאת: PIZ |‏ 23 במרץ 2014 | 01:29
  •  אחרת רואים את כל הורידים בכפות הרגליים שלה

    אבל בהחלט כל שאר הלוק לא עובד..

    מאת: נועה |‏ 22 במרץ 2014 | 19:55
  •  לא הייתי לובשת את הדרעק הזה גם אם הייתי מקבלת במתנה, מקסימום נותנת לכלב שלי לישון על זה. גם לא בטוח, זה נרה גם חרא של בד.

    מאת: מימי |‏ 22 במרץ 2014 | 18:42
  •  

    מאת: הדס |‏ 21 במרץ 2014 | 08:18