מה מסתתר מאחורי הוילון? קייטי פרי במראה רע במיוחד

וגם: רירי בתפקיד דיילת, קייט בלאנשט מנצנצת וסנדרה בולוק הורסת | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 30 ינואר 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

סנדרה בולוק, טקס פרסי גילדת הבמאים האמריקאי
שמלה של רולנד מורה
בולוק נראית כאן כמו מיליון דולר, למרות שמדובר בסך הכל בשמלת סטרפלס צינור ארוכה ופשוטה. הקפל בבד באזור המחשוף, מעין טביעת אצבע של המעצב, מוסיף לשמלה שמונחת על בולוק בול, שפתון הבורגונדי, הלק הכהה והתסרוקת הסמי מרושלת מייצרים יחדיו לוק אסתטי ומושלם.

סנדרה בולוק | צילום: גטי אימג'ס

קייט בלאנשט, טקס פרסי ה-AACTA בסידני
שמלה של ז'יבנשי
שמלת נצנצים בגווני מהגוני וזהב עם עור שסוגר עליה בקצוות ובמותניים, מחשוף היסטרי אבל לא פרובוקטיבי (כנראה שבמידת חזייה יותר גדולה זה יכול היה לקבל טון אחר). המראה קיבל טאץ' זוהר נוסף עם עגילי כסף וסנדלי זהב. אדג'ית, אלגנטית וסופר נשית.

קייט בלאנשט | צילום: גטי אימג'ס

טיילור סוויפט, מסיבת קדם גראמי
שמלה של זוהיר מוראד
הנסיכה הבלונדה ממשיכה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב: לסובב ראשים עם שמלות קטנות ומנצנצות. הפעם היא הלכה על מראה רקדנית על קרח, אבל בקטע טוב, צירפה לשמלה המתוקה נעליים סקסיות, עגילים גדולים ושפתון ורדרד.

טיילור סוויפט | צילום: גטי אימג'ס

דלתא גודרם, טקס פרסי ה-AACTA בסידני
שמלה של מייקל קוסטלו
צבע מגנטה מושלם, קאט אאוט וגזרה שמדגישה את הקימורים. השמלה מחבקת אותה ומתאימה לה כמו כפפה. אולי תסרוקת אסופה הייתה נכונה יותר ללוק, אבל כך או כך היא נראית מדהים.

דלתא גודרם | צילום: גטי אימג'ס

ג'נה דאוון טאטום, אירוע של ELLE לנשים בטלוויזיה
שמלה של זאק פוזן
איזו שמלה הורסת! הצבע, הפרינט, ויותר מכל – הגזרה המטריפה, עשו לנו את זה ובגדול. כן, סנדלים בצבע ניוד היו הבחירה הנכונה והקלאץ' המנצנץ זורם ולא מסנוור אותנו בעיניים.

ג'נה דוואן טאטום | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קייטי פרי, אירוע "הגראמי מצדיע לביטלס"
שמלה של דולצ'ה וגבאנה
מישהי לקחה יותר מדי ברצינות את הסצנה ב"צלילי המוזיקה" בה ג'ולי אנדרוז תופרת את בגדי הילדים מוילונות. אנחנו מאוד מחבבים סטים של שמלה וסכמיה, אבל משהו בגודל, צבע, פרינט וגזרה נראה כמו טקסטיל ביתי ופחות כמו בד שראוי ללבוש.

קייטי פרי | צילום: גטי אימג'ס

ריהאנה, השקת קולקציית "ויוה גלאם" למאק
טוטאל לוק של לנוון
במחווה למייק אפ נוזלי וזוהר, ריהאנה הלכה על לוק שאולי נעים כמו המשי העוטף אותה מכף רגל ועד צוואר אבל לא בהכרח נעים לעין. השילוב בין הבלייזר, החולצה, החצאית והצעיף בעלי אותו וייב הרגישו מחד כמו אאוטפיט שלם וחד גוני מבחינת הנצנצת ומאידך היסטריה של צבעים ופריטים שגורמים לכאב ראש, בעיקר בחלק העליון של הלוק. במילים אחרות, מדובר בצד הפחות מוצלח של "ויוה גלאם".

ריהאנה | צילום: גטי אימג'ס

סקיילר גריי, טקס פרסי הגראמי
שמלה של מייקל קוסטלו
הרעיון הכללי של השמלה מוצא חן בעינינו עד מאוד, העור, הסילואטה, הקאט אאוט. אבל למה, הו למה ללכת הצבע המחריד הזה שפשוט מטשטש את הקיום של גריי? בגדול, אין לנו בעיה עם ניוד, אבל אם כבר הולכים על גוון מאתגר שכזה, למה לא להכניס טאץ' של צבע בגזרת האקססוריז או האיפור?

סקיילר גריי | צילום: גטי אימג'ס

קארי וושינגטון, טקס פרסי גילדת הבמאים האמריקאי
שמלה של אוסקר דה לה רנטה
יש סיבה לכך שנשים בהריון לא צריכות ללבוש שמלות כאלו, אפילו "אוהל" לא מספיק מגדיר את הזוועה שכאן. היא לגמרי יכולה להתלבש יפה בהריון, השמלה הזו הופכת אותה לפרתית, מהפרינט דרך הגזרה ועד לכתפיות העצומות. זה לא מחמיא בשום צורה.

קארי וושינגטון | צילום: גטי אימג'ס

פולה פאטון, מסיבת קדם גראמי

לתחרה אדומה יש יחסי ציבור רעים ביותר, ושמלות כמו זו של פאטון רק מוסיפות אש למדורה. שמלת מיני כעורה, צמודה, קצרה וחשופה להחריד בשילוב עם שיפון אדום המשתרך עד לנעליה. זה זה כבר הרבה מעבר לטראש.

פולה פאטון | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

לינדזי לוהאן Vs ללה אנתוני
שמלה של בלמיין
שמלת הנחש הירקרקה נלבשה לראשונה באוקטובר ב-2012, לאירוע ה-BET. ללה אנתוני הבינה שעם שמלת הגולף הזו רצוי להרים את השיער כלפי מעלה, עם טבעת בומבסטית ונעלי עקב שפיציות. לינדזי לוהאן לבשה את השמלה החודש לאירוע פרסי הסוהו, בשיער אסוף ומגפוני לובוטן. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מי לבשה את זה טוב יותר? ללה אנתוני ולינדזי לוהאן

השאירו תגובה