מתלבשות השבוע: אן הת'אווי בתפקיד רובין הוד

הכוכבת משחקת בין הגברי לנשי ואנחנו אוהבים את זה, וגם: קלייר דיינס דודתית וקירה נייטלי מושלמת בשחור | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 23 ינואר 2014

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

אן הת'אווי, פרימיירת הסרט Song One בפסטיבל סאנדנס

למרות שאנחנו ממש, אבל ממש אוהבים אותה בשמלות ערב נוצצות, אנחנו מחבבים אותה אפילו יותר כשהיא הולכת על מראות אנדרוגניים. באווירה קולית של פסטיבל סאנדנס הת'אווי הפציעה בחליפה בירוק נועז, מגפיים בוייב אופנועני והתספורת הנערית המפורסמת. זרמנו גם עם הקונספט של הנוצות, שהזכירו לנו את רובין הוד.

צילום: גטי אימג'ס

הלן מירן, טקס פרסי גילדת המפיקים
שמלה של אלי סאאב

אנו משתחווים לאלילה הזו שממרומי גילה (68) מצליחה לספק מראה יותר מצוחצח ומוצלח מכל הצעירות גם יחד. השמלה אמנם בצבע ניוד שיכול "להעלים" אותה, אבל הקריסטלים המנצנצים עושים את העבודה והופכים את המראה למיליון דולר.

צילום: גטי אימג'ס

מרי אליזבת' ווינסטד, אירוע "נשים בטלוויזיה" של ELLE
שמלה של אוסמן

מינימליסטי, עדין ושקט, האאוטפיט של ווינסטד עושה לנו נעים בעיניים ובלב. פרינט עץ בונסאי מקסים, גזרה א-סימטרית מיוחדת, שילוב של סנדלים עם רצועות דקיקות וקלאץ' קטן ומוצלח.

צילום: גטי אימג'ס

דיאן קרוגר, פסטיבל סאנדנס

עצרו הכל, מצאנו את המעיל המושלם. קרוגר הפאשניסטה שידכה אותו לחולצה לבנה הורסת של קלואה וחצאית פלייר מבית שאנל, וטאץ' אנדרוגני עם מגפונים שחורים ובלורית מתנפנפת.

צילום: גטי אימג'ס

קירה נייטלי, פרימיירת הסרט Jack Ryan: Shadow Recruit
שמלה של פרואנזה שולר

נייטלי מוכיחה כמה פשוט, נקי וחף ממאמץ יכול לתת את מירב הנקודות, בשמלה מדויקת של פרואנזה שולר ונעליים מושלמות של שאנל עם דיטיילס שגונבים את ההצגה.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קייט בוסוורת', גאלת Heaven
שמלה של כריסטיאן דיור

האם זו תחפושת של יצור תת מימי? התשובה היא, לצערנו, לא. הצבע והנצנצים, האורך, המחשוף המוזר, הכתפייה השחורה שנראית כמו טעות – יש כאן יותר מדי דברים שקורים בו זמנית ורובם ככולם לא חיוביים.

צילום: גטי אימג'ס

מים ביאליק, טקס פרסי ה-SAG
שמלה של Rachel Livingston

כוכבת המפץ הגדול הלכה על שמלה תמוהה עמוסה בתחרה ומזכירה תחפושת, הגזרה של בד המשי מתחת ארוכה מדי ולא מחמיאה. באופן כללי זה לא נראה כמו מראה נוח או נעים לשהות במסגרתו.

צילום: גטי אימג'ס

קלייר דיינס, טקס פרסי גילדת המפיקים
שמלה של כריסטיאן דיור

עם שמלה שחלקה העליון בגוון של בוסוורת', קלייר דיינס נראית דודתית ביותר. המחשוף מציץ ומוזר, בד סאטן בשילוב החלק התחתון שאולי מונח באופן מוצלח אבל ארוך להפליא. האיפור מוגזם, העגילים לא משהו והלוק מבגר אותה בכמה שנים טובות.

צילום: גטי אימג'ס

אנה דלו רוסו, תצוגת האופנה של מייסון מרטין מרג'יאלה

מצד אחד, זו אנה דלו רוסו, מותר לה הכל. מצד שני – כומתת כריש של חיל התותחנים, חלק תחתון שנראה כמו מצעים משנות השבעים, סוודר שצדו ביערות, המטבע הענק בעולם שנמצא בחפירות ארכיאולוגיות מונח על הצוואר. נראה לנו שזה קצת, אבל קצת, טו מאץ'.

צילום: גטי אימג'ס

אימוגן פוטס, הקרנת הסרט " That Awkward Moment"
שמלה של לואי ויטון

האיט גירל היפיפייה הלכה על לוק הישר מהמסלול של לואי ויטון של אביב 2014. אבל, יקירתנו, יש לוקים שצריכים להישאר בחלל התצוגה בלבד. השמלה, כשלעצמה היא מעניינת ובסטיילינג הנכון יכולה הייתה להיראות נפלא. אבל בשילוב עם הספק טייטס ספק גרביונים זה נראה רע מאוד. מעבר לעובדה שזה, ובכן, מראה לא יפה יש כאן גם תעתוע מבחינת פרופורציות. לא חבל?

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

נעמי קמפבל Vs כרמן קאס
שמלה של מייקל קורס

והפעם בדו קרב, שתי דוגמניות לוהטות בשמלה כסופה עם פרינט ג'ירפה מקסים. כרמן קאס לבשה זאת לראשונה לפני כחודש במסיבת קוקטייל של המעצב. היא הלכה על טוטאל לוק כסוף עם סנדלים ותיק, גם הם מבית קורס. נעמי קמפבל לבשה השבוע את אותה שמלה לטקס פרסי הטלוויזיה, בגרסת המקסי. קמפבל למעשה לא הוסיפה דבר והלכה על לוק נקי. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

נעמי קמפבל וכרמן קאס | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה