מתלבשות השבוע: מירנדה קר מוותרת על התחתונים

וגם: חאליסי חזרה והיא לוהטת בטירוף, אלכסה צ'אנג מאכזבת וסנדרה בולוק קולית ומיוחדת | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 16 ינואר 2014

צילום: גטי אימג'ס

 

המתלבשות הטובות

מישל דוקרי, מסיבת גלובוס הזהבבחסות אאודי
שמלה של אלטוזארה
האאוטפיט הזה לוקח את טרנד המשבצות, שעוד רגע יוצא מכל החורים, ומעניק לו צבעוניות וייחודיות. שילוב הצבעים מושלם והסטיילינג, אוי הסטיילינג: אלמנט הוצאת הגוונים מהשמלה והעברתם לנעליים ולתיק היה יכול להיות כשלון שמתאמץ יותר מדי, אבל עבר בהצלחה יתרה.

צילום: גטי אימג'ס

אמיליה קלארק, אפטר פארטי של HBO בערב גלובוס הזהב
שמלה של פרונזה שולר
חאליסי, התגעגענו. אמיליה, שבדרך כלל לא כוס התה שלנו על השטיח האדום, היממה בשמלה בטקסטורת שחור לבן. מחשוף הלב, השסע הסקסי והסמי פפלום באזור המותן עד האגן יצרו גזרה מחמיאה במראה מושלם עבור נסיכת הדרקונים.

צילום: גטי אימג'ס

סנדרה בולוק, אירוע של האקדמיה הבריטית לקולנוע
שמלה של ברברי פרורסום
החצאית מטריפה, החולצה קולית בטירוף, השרשרת היא הבחירה הנכונה והפריזורה מרושלת בכוונה. רק התיק קצת ביאס, היינו הולכים על קלאץ' שחור קטן. בסך הכל מדובר בטוטאל לוק מקסים ונונשלנטי.

צילום: גטי אימג'ס

בריט מרלינג, אירוע של האקדמיה הבריטית לקולנוע
טוטאל לוק של מולברי
ורדרדה מכף רגל ועד ראש, לא האמנו שאי פעם נראה מישהי בטוטאל לוק ורוד ונתרגש מזה בטירוף. המראה נע בין ורוד בייבי לעתיק, כשהאקססוריז והשמלה אפילו תואמים לאיפור.

צילום: גטי אימג'ס

קירנן שיפקה, השקת חנות של טורי בורץ'
טוניקה ומכנסיים של טורי בורץ'
היא רק 14 שנים על פני האדמה, וכבר יש לה חוש סטייל ושפשוף בעולם האופנה כאילו היא כבר שנים במגרש. קירנן בחרה בלוק מיוחד של טוניקה ומכנסיים עם עיטורים בוייב של חופשה בריביירה הצרפתית, עם הפריזורה והתיק המתאימים.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אלכסה צ'אנג, אפטר פארטי של ורנר בראדרס ו- Instyle בערב גלובוס הזהב
שמלת וינטג' של בלנסיאגה
לאלכסה יש נטייה ללכת על מראות עם ניחוח נפטלין, ואיך שהוא תמיד נראית בשיא הסטייל ובאווירה וינטג'ית קולית ונטולת מאמץ. הפעם נראה שהיא הלכה על שמלה סבתאית, לא מחמיאה בצבע ובגזרה, המבגרת אותה בעשרים שנה לפחות.

צילום: גטי אימג'ס

מירנדה קר, אפטר פארטי של ורנר בראדרס ו-Instyle בערב גלובוס הזהב
שמלה של אמיליו פוצ'י
אז מה בעצם מתרחש כאן? יש יותר עור ופחות בד, עם שסע שמשתלט על השמלה כולה. ואם תשומת הלב שלכם יכולה לצאת רגע מאזור האגן של מירנדה, קבלו את הרעש והצלצולים במעלה האאוטפיט עם שרשרת מאסיבית ועגילים בומבסטיים.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז, פרימיירה של "אמריקן איידול"
שמלה של טום פורד
כמו ליידי בי הבוטילישס, ג'ניפר לופז הכניסה את חמוקיה לשמלה צמודה וחונקת של טום פורד. זה לא נראה סקסי כמצופה, והבחירה בנעליים ובפריזורה כל כך חסרות מעוף קצת מבאסים. אם כבר עור צמוד ואדג'י, אז שווה ללכת עד הסוף.

צילום: גטי אימג'ס

ברניס בז'ו, טקס גלובוס הזהב
שמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי
ברניס לקחה לוק דרמטי מכיוון התפאורה התיאטרלית, ולבשה סט של הצגה בתור שמלה. הכל פשוט מוגזם וכבד מדי – הכתפיים, הפרחים, הצבע, השובל. זה נראה שהשמלה לובשת אותה, יותר מאשר שהיא לובשת את השמלה.

צילום: גטי אימג'ס

ג'מימה קירק, אפטר פארטי של HBO בערב גלובוס הזהב

ללכת על שמלת וינטג' משנות השלושים לטקס גלובוס הזהב ולאפטר פארטי שאחריו זו בחירה לא ברורה מאליה, ואם מדובר בבחורה בעלת סגנון בוהו מובהק זה אפילו לגיטימי ביותר. אבל גם וינטג' צריך לדעת לבחור. השמלה הזו פשוט לא יפה, לא מחמיאה – ומה בעצם מתרחש באזור המותניים?

צילום: גטי אימג'ס

מריון קוטיאר Vs אאורה גארידו
שמלה של כריסטיאן דיור

מריון קוטיאר הייתה הראשונה ללבוש את שמלת המולטי קולור בפסטיבל קאן בחודש מאי השנה. מריון כבשה את השטיח בשמלה עם מוד מודרני והוסיפה לשיק הסיקסטיז גם תסרוקת שלא תבייש את מד מן. השחקנית הספרדיה אאורה גארידו לבשה השבוע את אותה שמלה בדיוק בטקס פרסים בספרד, עם נעליים לבנות, קלאץ' לבן ושיער חלק ומשוח לאחור. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מריון קוטיאר Vs אאורה גארידו. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה