שקוף שזה שקוף: ביונסה מאכזבת בלוק טראשי

וגם: ריהאנה פותחת את השנה ברע, מישל אובמה עוצרת נשימה ומיילי סיירוס מסרבת להירגע | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 2 ינואר 2014

צילום: גטי אימג'ס, ספלאש


המתלבשות הטובות

קייט מידלטון, חג המולד בכנסייה
מעיל-שמלה של אלכסנדר מקווין
האימא הטרייה החליטה לקרוץ לסקוטלנד החביבה, עם מעיל-שמלה משובץ ומקסים (שלבשה כבר בשנה שעברה). הכובע והכפפות תואמים לגווני הכחול והירוק, המגפיים מוסיפים טאץ' מעט סקסי.

צילום: גטי אימג'ס

מישל אובמה, טקס במרכז קנדי
שמלה של מרקזה
במילה אחת: וואו. האישה הראשונה החביבה עלינו הלכה עד הסוף עם לוק הנסיכה, בשמלה הורסת המשלבת אלגנטיות על זמנית ונשיות שמשתפלת, פשוטו כמשמעו, על כתפיה ומטה עד סוף יצירת המופת. הגזרה רומנטית, מיוחדת ומחמיאה והצבע הולם את גוון עורה ומאיר את האולם.

צילום: גטי אימג'ס

אדל, הזמרת מקבלת אות כבוד מלכותי
שמלה של סטלה מקרטני
הזמרת המקסימה עשתה לנו טוב על הלב כאשר לבשה לאירוע המכובד שמלת סאטן מחמיאה ביותר ומתאימה למעמד, בגוונים חורפיים ועמוקים. היא ציוותה למראה טול של פיליפ טרייסי כמתבקש מהמאורע, נעלי עקב, אספה את השיער לתסרוקת כוורת והוסיפה טאץ' מלכותי על קצות האצבעות, עם מניקור של כתר.

צילום: גטי אימג'ס

רוז ביירן, אירוע ה"בוקסינג דיי" באוסטרליה
שמלה של דיון לי
זו לא עוד שמלת מיני סקסית וקז'ואלית, על אף שהיא נחשבת לחלק מהז'אנר. מה שהופך אותה לשונה הוא הגזרה המחמיאה עם הטוויסט המעניין באזור המחשוף, והפרינט הייחודי שמזכיר לנו אדוות מים. כל כך פשוט, ועם זאת כל כך שונה בנוף. מקסים.

צילום: גטי אימג'ס

לילי אלדריג', הקרנת הסרט " אוגוסט: מחוז אוסייג'"
שמלה של ולנטינו
הדוגמנית היפיפייה יודעת שהיא לא צריכה להתאמץ יותר מדי כדי להראות כמו מיליון דולר, והלכה עם מראה מתוחכם ועדין בשמלת מיני לבנה ומעוטרת, נעלי עקב אדומות והורסות ושפתון אדום שהולך יופי עם הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ביונסה, השקת האלבום החדש שלה
שמלה ומגפיים של טום פורד
אי אפשר היה לפספס את המלכה האמיתית של המסיבה הזו, הלוא היא קווין בי, וכדי שאיש לא ישכח זאת היא הלכה על שמסובב הכי הרבה ראשים ברגע נתון. נע בין הסקסי לטראשי, ויותר לכיוון האחרון, האאוטפיט כלל מאצ'י מאץ' של שמלה ומגפיים בטקסטורה המזכירה זכוכית שבורה, ובעיקר שקופה. מגפי הפיפ טואו שמגיעים עד הירך לא הצילו את הלוק הבעייתי, מצטערים ביונסה. אבל היי, לפחות יש לך גוף לוהט.

צילום: גטי אימג'ס

קלי רולנד, סיום אקס פקטור
שמלה של בלמיין
בוגרת נוספת של דסטניז צ'יילד בחרה להציג לראווה את הגוף שלה בדרך צ'יפית, מה חבל. המאורסת הטריה הלכה על – נשימה עמוקה – שמלה המורכבת ממחוך עור המעוטר בנצנצים ופאייטים מחובר לחלק תחתון מזמש עם שסע היסטרי, נעלי עקב והמון, אבל המון, תכשיטים. אם היא חיפשה לוק של דיווה משנות התשעים, היא הצליחה ללא עוררין.

צילום: גטי אימג'ס

ריהאנה, מסיבת סוף השנה במועדון בניו יורק

כבר בתחילת הערב ריהאנה הצליחה להראות כאילו היא כבר סיימה אותו, ובמילים אחרות ולא מעודנות: שבורה. מה זה המישמש השוקי הזה? פרווה אפורה, נעלי עקב מתוכשטות, צבע כסף בכמויות, מחוך, הרים של תכשיטים וכמובן, איך אפשר לצאת בלי זה – טול על הפנים. קצת הגזמנו, לא?

צילום: ספלאש

קייטי פרי, מופע של בריטני ספירס בלאס וגאס

0 הוא גם הציון שהיא מקבלת במבחן הסטייל. אז מה בעצם הולך פה? טי שירט ספורטיבית מלאת פאייטים בורוד בהיר, מראה בלרינה במסווה של שיעור ספורט עם הטוטו מתחת, גרביוני רשת בצבע לבן, גרביים עד הברך ותיק גב ורוד. מסריח כאן מעודף מאמץ.

צילום: גטי אימג'ס

מיילי סיירוס, הפרימיירה של Beacher's Madhouse
שמלת-מחוך וינטג' של איסי מיאקי, חולצת וינטג' של קלווין קליין
המתלבשת שכבר מרגישה בבית בצד הרע של המדור מספקת לנו גם השבוע מראה לתהות לגביו. ספק חולצה-ספק גופיית נוער מצוותת לפריט שהוא שעטנז בין חצאית, שמלה ומחוך מבית איסי מיאקי, לא רע בכלל אבל בקונטקסט הנוכחי נראה מזעזע. הנעליים המשובצות קוליות לגמרי, אבל אנחנו לא יכולים להסתכל עליהן מרוב לחץ, החזה שלה מאיים לבצבץ מלמטה בכל רגע.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

אנה פאריס Vs דבי ריאן
שמלה של Giulietta
השחקנית הצעירה לבשה את השמלה התכולה בחודש יוני האחרון לפרימיירת הסרט The Way, Way Back, והלכה על האקססוריז הכי פחות קונבנציונלים עבור האאוטפיט – קלאץ' אדום וסנדלים בגוון של השמלה עם פלטפורמות שקופות. אנה פאריס, לעומת זאת, הלכה על סטיילינג שלא מביט לצדדים, ואולי קצת ברור מאליו. למסיבה של מגזין "פיפל" בחודש אוקטובר היא לבשה את השמלה בליווי נעלי עקב וקלאץ', שניהם בצבע שחור. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מי לבשה את זה טוב יותר? מימין לשמאל: אנה פאריס ודבי ריאן | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה