מיהן המתלבשות הטובות והרעות של 2013?

הפרובוקטיביות של מיילי סיירוס והיידי קלום, האלגנטיות של טיילור סוויפט והטעם הרע של רירי | סוגרים שנה בסטייל על השטיח האדום

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2013

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

דיאן קרוגר: המתלבשת הטובה ביותר של FF

הגרמנייה היפיפייה היא ללא ספק המתלבשת הטובה ביותר השנה, ובאופן עקבי מצליחה להפתיע אותנו באאוטפיטים מעניינים שלא מפסיקים לרגש. בין אם מדובר בלוק קלאסי מבית שאנל או ולנטינו או מראה אדג'י ומיוחד בעיצוב פראבל גורונג או ג'ונתן סונדרס, דיאן נראית מוקפדת, מדויקת ולגמרי פאשן פורוורד.

צילום: גטי אימג'ס

קרי וושינגטון

בחודש ספטמבר השנה מגזין פיפל הכתיר את קרי וושינגטון כמתלבשת הטובה בעולם, ולא בכדי. בראיון למגזין פיפל היא מסבירה שהסוד הגדול הוא במינון, "אני לא מתלבשת כמו נזירה אבל גם לא מנסה להראות כאילו אני בתחרות שחייה. הלוק שלי הוא משהו בין לבין". שלא תטעו, נקודת האמצע שהיא מצאה עבור הסטייל שלה לא הופך אותה לממוצעת או בינונית בשום צורה, כל אאוטפיט שהיא עוטה על עצמה נראה כמו מיליון דולר. בין אם זו שמלת מיני קוקטית או מקסי ארוך ואלגנטי, קרי תמיד נראית נפלא.

צילום: גטי אימג'ס

טיילור סוויפט

הצבנו את טיילור סוויפט על תקן הפרינססה של הרשימה, הרי מישהי צריכה לעשות את העבודה הצחורה. סוויפט מעוררת הקנאה מצליחה לשלב בין מתיקות על לסקס אפיל היסטרי, נגיעות של הוליווד הישנה בגזרות נשיות וטרנדים של השנה הנוכחית עם פאייטים וסקאלת צבעים נכונים לעונה. נסיכה אמיתית.

צילום: גטי אימג'ס

קייט בלאנשט

הכוכבת שחרכה את המסך ב"יסמין הכחולה" עשתה לנו את השנה גם מחוץ לאולם, על השטיח האדום. בלאנשט השכילה לייצר לעצמה לוק אלגנטי עם נגיעות ייחודיות רק לה, לא מפחדת מצבעים ובעיקר מגזרות פחות יומיומיות, אבל עדיין מחמיאות לגופה.

צילום: גטי אימג'ס

נטלי פורטמן

הנציגה שלנו בגולה הציגה השנה לוקים מלאי סטייל ואלגנטיות עוצרת נשימה. פורטמן החליטה על מראה בוגר יותר, אבל לא מבוגר, עם שמלות נשיות, ארוכות בגזרות מחמיאות וטאץ' של טרנדיות בצבעים ובטקסטורות. דוגמא מצוינת לטיפול נכון במגמות עכשוויות מבלי להפוך לקורבן אופנה.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

מיילי סיירוס: המתלבשת הרעה ביותר של FF

מפתיע, זה לא. הבחורה שעשתה שמות בתרבות המערבית ככלל לא חסה על עולם האופנה השנה. אז מה היה לנו? בגדי גוף מלייטקס, שמלות עור צמודות וחושפניות, חזייה על חולצה מכופתרת וחזיות על השטיח האדום באופן כללי. סיירוס אוהבת לעורר פרובוקציות, זה לא סוד, אבל אנחנו כבר עייפנו מהבחורה ומחכים שתתאפס על עצמה, למרות שהיא מספקת עבורנו אחלה חומר מדי שבוע לצד הרע של מדור "המתלבשות".

צילום: גטי אימג'ס

היידי קלום

היא נראית מדהים לגילה, אין ספק. אבל נדמה לנו שהיא מנסה לקבל תשומת לב בכל דרך אפשרית, וכמו חברתה הצעירה בפסקה מעל, היא לא בוחלת במחשופים עמוקים, בלינג בלינג מוגזם וקישוטים פרחיים. המונח "לא לגילה" כבר לא תקף כאן, בחורות לא צריכות להתלבש כך בשום שלב בחיים.

צילום: גטי אימג'ס

לנה דנהאם

היא מצחיקה בטירוף, היא מוכשרת, היא מודעת לעצמה בקטע אירוני וגם ברצינות, אבל היא ממש לא יודעת להתלבש. דווקא יש לה כמה פריטים מאוד מוצלחים בארון, אבל הם לחלוטין לא מתאימים לנתוני גופה. האם יש סטייליסט בקהל שמוכן להרים את הכפפה?

צילום: גטי אימג'ס

קייטי פרי

קייטי אוהבת להחזיר טרנדים מהעבר ולנסות אאוטפיטים שונים ומשונים, לפעמים זה עובד לה אבל בדרך כלל לא. ניתן לה את קרדיט על הניסיונות, אבל על כל הלוקים הכעורים מהשנה האחרונה פשוט לא ניתן לסלוח. סוודר ענק ברוח חג המולד? לא תודה. שמלה מנומרת ומנצנצת עם צווארון גולף? זה נשמע פחות גרוע מאיך שזה נראה. שמלת קטיפה עם חגורה של זינה הנסיכה הלוחמת וחזייה מציצה? הפעם לגמרי הגזמת.

צילום: גטי אימג'ס

ריהאנה

ארצנו הקטנטונת נמצאת במערכת יחסים מורכבת עם הזמרת הפרובוקטיבית לאור הדייט הבעייתי שהתקיים לפני מספר חודשים בפארק הירקון. אז אמנם היא הפרזנטורית החדשה של בלמיין, השיקה קולקציה מספר שתיים בריבר איילנד ונחשבת אייקון סטייל, אבל קשה להתעלם מהפאדיחות האופנתיות שהיו לה בשנה האחרונה. קפיצה קטנה לשבוע האופנה בספטמבר יזכיר לנו לוק בעייתי במיוחד, והמראה שבאמת ניסינו לשכוח אבל התקשנו להסיר מהזיכרון: אוברול מנומר כעור באופן מחריד.

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה