חתולה שחורה: ריהאנה באוברול קטיפה חושפני

וגם: ג'ניפר לורנס עם שמלה בטעם וניל, אליסון וויליאמס לובשת את הצבע המושלם ומה מתרחש באיזור המחשוף של אליזבת' בנקס? | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2013

צילום: גטי אימג'ס, ספלאש


המתלבשות הטובות

ג'ניפר לורנס, פרימיירת הסרט "משחקי הרעב 2"
שמלה של דיור
בניגוד למצופה, צבע הוניל מאוד הולם את ג'ניפר לורנס ויש סיכוי שזהו הלוק האהוב עלינו בכל מסע הקידום של "משחקי הרעב 2". יש בשמלה הזו משהו מאוד נעים ונוח, אך עם זאת מיוחד – עם המעטפת המתלפפת סביב הגוף והתכשיט בשסע השמלה. אווירה של הוליווד הישנה פוגשת את לורנס המודרנית עם תספורת הפיקסי.

ג'ניפר לורנס | צילום: גטי אימג'ס

אמה סטון, אירוע צילומים לקראת הסרט The Amazing Spider-Man 2
חליפה של בנד אוף אאוטסיידרס
לוק הקז'ואל המושלם לסתיו, מכף רגל ועד ראש. זה מעניין, שיקי ונע בין הגברי לנשי באפס מאמץ. המראה מורכב מחליפה אפורה, חולצת ג'ינס קלילה ומכופתרת, עקבים בצבע אדום, משקפי שמש ושרשרת קטנה עם תליון בצורת בית. לוקחים את כל האאוטפיט הזה בשקית טו גו, תודה.

אמה סטון | צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה אלבה, גאלת Baby2Baby
שמלה של רים אקרה
לשמלה הזו יש מודעות עצמית. מדובר בלוק שבקלות יכול היה להשתייך לקטגוריית הסכריניות המתקתקה עד כדי כאב שיניים, אבל הצבע הורוד הזה כל כך זועק שהוא לא תופס את עצמו ברצינות יתרה. הגוון אמיץ והולם את צבע עורה של אלבה. תסרוקת מבולגנת וזוג עגילים הצהרתיים השלימו את הלוק הנשי.

ג'סיקה אלבה | צילום: גטי אימג'ס

אליסון וויליאמס, אירוע של CNN
שמלה של L’Wren Scott
זה נשמע מוזר, אבל מתחשק לנו למרוח את הבד והצבע של השמלה הזו על הציפורניים שלנו. אליסון וויליאמס נראית אלגנטית, יפה, בלי יותר מאמץ עם גזרה נשית, דוגמה בסגנון טוויד עדין וקלאסי, וכתפיות ש"כמעט נופלות" מכתפייה.

אליסון וויליאמס | צילום: גטי אימג'ס

נעמי האריס, פרימיירת הסרט "מנדלה"
שמלה של ולנטינו
במבט ראשון לא ממש חיבבנו את הלוק, אבל אז זה היכה בנו: נעמי האריס מצאה את השמלה המושלמת ביותר עבורה – אלגנטיות ושבטיות מתערבבים זה בזה, סקסי ובוהמייני כאחד. פרינט וצבע שמדברים בשפה של הסרט בשילוב עם שקיפות שחורה ונשית.

נעמי האריס | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ריהאנה, מחוץ למלון בניו יורק
אוברול של ריהאנה לריבר איילנד
מה יכול להתאים יותר ממגפיים סטייל "אישה יפה" לפני המייקאובר לאוברול גולף מקטיפה קצרצר ופרחי? תהינו מי המעצב שאחראי על הפריט הזה, בשם כל היהלומים, ואז נזכרנו שמדובר בריהאנה עצמה שיצרה את האוברול הזה, בקולקציה שלה לריבר איילנד. עכשיו הכל ברור.

ריהאנה | צילום: ספלאש

אליזבת' בנקס, פרימיירת הסרט "משחקי הרעב 2"
שמלה של ורסאצ'ה
השמלה מאוד מתאימה לתמה של הסרט ("התלקחות"), עם כתום עז שתופס את העין ואלמנט כסוף שמייצר תנועתיות בשמלה. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל משהו אחד ויחיד הרס את הלוק כולו: המחשוף, או יותר נכון – הרווח שבין החזה לשמלה. החזייה קטנה מדי, השמלה גדולה – מה קורה כאן בעצם? זה נראה רע מאוד.

אליזבת' בנקס | צילום: גטי אימג'ס

קייט בוסוורת', מסיבת עיתונאים לסרט Homefront
שמלה של אלכסנדר מקווין
המדור בדרך כלל מאוד מחבב את הסגנון של קייט בוסוורת', אבל השמלה הזו נראית כמו כותונת משוגעים שפוגשת חגורת בטיחות במטוס. מה פשר הכיסים? מה מתרחש בגזרת החגורות? היא נראית שברירית מדי, כולנו תקווה שאם היא תיפול יפתח סוג של מצנח מהאאוטפיט.

קייט בוסוורת' | צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין, נשף Sugarplum
שמלה של אמיליה וויקסטד
ואם בחטיבת הצנחנים עסקינן, פופי דלווין מגלה שעם קצת רצון ומעט תעוזה, אפשר להפוך מצנח שלם לשמלה. לא רק הגזרה עושה שמות בפיגורה של פופי, גם הפרינט והבד מצליחים לטשטש כל זכר לדקיקות. ובדיוק כשחשבנו שהכל נגמר – הגענו לאגף הנעליים. את רצינית בנוגע למאצ'י מאץ' הזה?

פופי דלווין | צילום: גטי אימג'ס

פיקסי לוט, גאלת Global Gift בלונדון
שמלה של מוסקינו צ'יפ אנד שיק
או שמא עלינו לומר – צ'יפ אנד ההפך הגמור משיק. השמלה אמנם מתוקה, יש שיאמרו מתוקה מדי, אבל הבעיה הגדולה היא בגזרת הסטיילינג. יש לנו תחושה שחזרנו במנהרת הזמן לשנת 2000, מביטים בפריס הילטון וואנאבי. השיער, האיפור, העגילים והתיק מפילים את המראה מטה, למחוזות הטראשי.

פיקסי לוט | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

נעמי קמפבל Vs פז וגה
שמלה של רוברטו קוואלי

פז וגה הייתה ראשונה ללבוש את השמלה בחודש מאי האחרון במסגרת פסטיבל קאן. מתחת לשמלה המנצנצת והחושפנית מבצבץ, בלשון המעטה, חלק תחתון מחוכי שמזכיר בגד ים מהפיפטיז ומציג את זוג רגליה לראווה. וגה הוסיפה קלאץ' קופסאתי, תסרוקת גלית נוטה הצידה ועגילי פנינה מנצנצים. נעמי קמפבל לבשה את אותה שמלה השבוע לטקס פרסי "גבר השנה" של GQ. השמלה של קמפבל קיבלה תפנית מעט יותר צנועה, עם שכבה נוספת מתחת לשמלה. היא הוסיפה שרשרת דקיקה וטבעות גדולות. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

נעמי קמפבל ופז וגה. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה