יותר לוהטת מהמלאכיות של ויקטוריה: טיילור סוויפט בלוק מושלם

הזמרת הופיעה בתצוגת הלנז'רי של השנה והוכיחה שהיא נראית הכי טוב עם שמלה מדהימה, וגם: ג'ניפר לורנס מאכזבת וג'וליאן מור מנצנצת | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 14 נובמבר 2013

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

טיילור סוויפט, השטיח הורוד של ויקטוריה סיקרט
שמלה של זוהיר מוראד
אנחנו יודעים מה אתם הולכים להגיד: עוד פעם שמלת מיני עם פאייטים? שוב היא הלכה על זוהיר מוראד? ובכן, כן, ויש סיבה לכך. היא נראית פשוט מדהים – סקסית, מתוקה וזוהרת עם רגליים שלא נגמרות. סוויפט עושה בית ספר לכל המלאכיות של ויקטוריה.

צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין, אירוע של המועצה הבריטית לאופנה ו- Stylebop
שמלה של מרי קטרנצו
כשאחותך הקטנה היא קארה דלווין השובבה, יש לך שתי אופציות: להצטרף ללוק הלוק הנערה שקארה אימצה כבר בחום, או ללכת על מראה קצת פחות בשוליים שגם יתאים לבייבי פייס. השמלה של מרי קטרנצו היא סוכריה של ממש, בעיקר עם הכיסים. השיא של הלוק הוא הנעליים המתוקות.

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאן מור, אירוע של ווג וה-CFDA
שמלה של טום פורד
אדום על ג'ינג'ית? תנו לנו עוד, בבקשה! הסתנוורנו מהנצנצת על השמלה של ג'וליאן, שרחוקה שנות אור מלהפוך לצ'יפית. צווארון אצילי וגבוה, שרוולים ארוכים, משובצת ובשיבוץ פאייטים. שיער אסוף היה הבחירה הנכונה בלוק הנוכחי.

צילום: גטי אימג'ס

נעמי האריס, פרימיירה לסרט "מנדלה"
שמלה של ויונט
הצבע המושלם חבר לבד המושלם לכדי שמלה אחת העוטפת את האריס, שמונחת, ניחשתם נכון, באופן מושלם על הפיגורה שלה ומחמיאה לגוון עורה. הסטיילינג פשוט נפלא, על טהרת הכסף והאפור.

צילום: גטי אימג'ס

אוון רייצ'ל ווד, אירוע של ווג וה-CFDA
שמלה של TOME
השמלה שנעה בין גווני הבורגונדי והיין מדגישה את הצללית הגבעולית של האימא הטרייה, והוסיפה תכשיטי זהב, קלאץ' זהב ואיך לא, נעליים בצבע זהב. זה אולי נשמע כמו מנת יתר של נצנצת, אבל נראה נפלא כטוטאל לוק.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אליזבת אולסן, הקרנת הסרט "Oldboy"
שמלה וז'קט של אלטוזארה
אנחנו מבינים לאן היא חותרת עם הלוק, אבל זה פשוט נראה מתאמץ מדי. השמלה עם החוטים, השילוב של בד המשי בשמלה ובז'קט והנעליים הלא קשורות – מה זה הסלט הזה, אולסן ג'וניור?

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לורנס, פרימיירת The Hunger Games: Catching Fire בבריטניה
שמלה של כריסטיאן דיור
עם תספורת קצוצה ובשמלה של בית האופנה אותו היא מפרסמת, ג'ניפר לורנס אולי זהרה בעת הפרימיירה לסרטה החדש, אבל לא בגלל לוק מהפנט. לורנס בחרה בשמלה עם גזרה לא מחמיאה בעליל, שנאספת מעט מתחת למותן ובתוספת פאנל אבנים צבעוניות בתחתית השמלה. המראה הזה עושה לפיגורה הלוהטת של לורנס רק רע.

צילום: גטי אימג'ס

דייזי לואו, הערב התרמה של ה-British Heart Foundation
שמלה של מיו מיו
האם זהו נשף סיום חטיבת הביניים של דייזי לואו, ואם לא, מדוע הכריחו אותה ללבוש את השמלה הזועקת הזו? דייזי לואו לא נראית מרוצה מהעניין כלל וכלל, ולא פלא – השמלה נראית כמו תחפושת עליה, מצועצעת, מתקתקה ולא מחמיאה באזור החזה. אקססוריז או תכשיטים אחרים אולי היו מצליחים לעשות משהו חיובי עם הלוק הזה.

צילום: גטי אימג'ס

ניקול שלזינגר, מסיבת שנה ל"סושי סמבה" בלונדון
אוברול של ג'וליאן מקדונלד
לובשת חליפת "אשת החתול" עם רשת בצדדים וללא תחתונים כלל, ניקול שלזינגר היא ללא ספק אחת הפרחות הכי חטובות שראינו לאחרונה. אין מה להוסיף מעבר לכך.

צילום: גטי אימג'ס

קלי רולנד, טקס פרסי Britannia
שמלה של Rani Zakhem
הצבע מקסים, כל השאר – ממש לא. מחשוף האימים הזה מטריד את מנוחתנו, הפפלום ההפוך נראה כמו טעות בתפירה ויש פשוט יותר מדי, מהכל.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

אנה וינטור Vs דיאן קרוגר
שמלה של שאנל

לפני כשבועיים התרגשנו לראות את דיאן קרוגר, באירוע "הז'קט השחור הקטן" של שאנל, עם שמלה מאותו בית אופנה. השמלה הפרחונית בגזרת הסטרפלס מונחת עליה באופן מושלם. קרוגר הוסיפה סנדלים עם רצועות דקות והשאירה את של החגורה האדומה של השמלה. כשבוע לאחר מכן עורכת האופנה האלמותית אנה וינטור לבשה שאנל, ולא פראדה (לא יכולנו לוותר על ההלצה) לאירוע של MOMA, והשמלה קיבלה ורסיה שמרנית יותר, כיאה לגברת. המחשוף סגור, הכתפיים מכוסות והגזרה הפעמונית הפכה לעפרונית. וינטור נעלה סנדלים של מנולו בלאניק. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מי לבשה את זה טוב יותר? אנה וינטור ודיאן קרוגר | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה