על הכתפיים: ג'סיקה בייל מציגה לוק מלכותי

וגם: דרו בארימור מקימה מאהל, אלכסה צ'אנג חוגגת 30 שנות סטייל ושרה ג'סיקה פרקר מנסה להיות קארי ברדשואו - ומפשלת | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2013

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ג'סיקה בייל, אירוע מחווה לטילדה סווינסון ב-MOMA
שמלה של שאנל
ג'סיקה בייל הצליחה, כמו תמיד, לסובב את הראשים כולם עם מעט מאוד מאמץ. שמלת סטרפלס לבנה עם כיסים, נוטפת שיק, קיבלה טוויסט ובלינג בלינג בעזרת וואחד אקססורי – שרשרת מאסיבית, או ליתר דיוק קישוט כתפיים מאסיבי. התכשיט המהמם נפל על כתפיה החשופות של הגברת בייל טימברלייק, שלא חששה להוסיף עוד נצנצנת באגף הנעליים עם צמד עקבי מטאל מבית לובוטן. שיער פזור ועפרון כחול-ירקרק הוסיפו ללוק הרענן.

צילום: גטי אימג'ס

אלכסה צ'אנג, אירוע מחווה לטילדה סווינסון ב-MOMA
שמלה של שאנל
אלכסה חגגה השבוע 30 שנות סטייל סופר קולי והצליחה לשחק אותה גם הפעם, כמו תמיד, בלוק מעורר קנאה שנראה כאילו נרקח תוך חצי דקה – ואנחנו מתכוונים לכך במובן הטוב ביותר. שמלת מעיל טוויד עם כפתורים מתוכשטים, נעלי עקב מפוספסות בצבעי אפור לבן ותיק קווילט שחור הרכיבו את המראה המקסים, פלוס נשיקת שפתיים בגוון אדום לוהט. מזל טוב, גורג'ס.

צילום: גטי אימג'ס

סלמה האייק, טקס פרסי LACMA
שמלה של גוצ'י
באירוע בו גוצ'י הוא נותן החסות הראשי, ברור למדי שנמצא צי של שמלות שנושאות את תווית בית האופנה. בין הפאשניסטות מצאנו את סלמה האייק במה שנראה כמו הלוק המוצלח ביותר שלה בתקופה האחרונה, בשמלת ניוד מנצנצת וסופר מחמיא לקימוריה. קלאץ' כסף ואיפור טבעי הוסיפו ללוק הנסיכותי.

צילום: גטי אימג'ס

קרלי קלוס, אירוע מחווה לטילדה סווינסון ב-MOMA
נמרה סקסית, הגרסה הסולידית. הדוגמנית השברירית בחרה ב-LBD קלאסית, לה שידכה קלאץ' דקיק, עקבים מנומרים שנגמרים בדיוק במקום הנכון – מתחת לקרסול, שפתיים אדמדמות והתסרוקת שהמדור מאוד, אבל מאוד מחבב.

צילום: גטי אימג'ס

אוון רייצ'ל ווד, טקס פרסי LACMA
שמלה של גוצ'י
כך נראית אמא שילדה ממש לא מזמן? אחד הלוקים המתוקתקים שמצאנו לאחרונה, מורכב משמלת מקסי שחורה עם ניטים זהובים, בלורית גלית ונשית ומניקור שחור. המראה מזגזג בין אדג'יות לאלגנטיות טהורה.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

דרו בארימור, טקס פרסי LACMA
שמלה של ויויאן ווסטווד
זה נכון שדרו בארימור מאוד מצליחה בגזרת הבוהו שיק. אבל מילת המפתח כאן היא אכן גזרה – ובשמלה הזו היא מעט לוקה בחסר. כל מה שדרו הייתה צריכה לעשות, למעשה, הוא להוסיף חגורה ובכך למנוע מהאוהל ב' הזה להתמקם באמצע האירוע. פייר? קצת מביך.

צילום: גטי אימג'ס

שרה ג'סיקה פרקר, אירוע של AOL
שמלה של גילס, ז'קט של סן לורן
אין ספק ששג"פ שאבה המון השראה מימיה ב"סקס והעיר הגדולה", אבל לא תמיד האקלקטיות של קארי ברדשואו מצליחה לעבוד בחיים האמיתיים. הז'קט ודאי נראה מעולה כשלעצמו, בנוגע לשמלה אנחנו לא כל כך סגורים, אבל מה שבטוח הוא שהשילוב בין השניים לגרביונים האטומים, נעלי הזמש הירוקות והתיק הכחולות גרמו לאוברדוז של מראות וצבעים.

רוזי הנטינגטון וויטלי, טקס פרסי LACMA
שמלה של גוצ'י
רוזי ההורסת בדרך כלל נראית מושלמת גם עם שק תפוחי אדמה בתור אאוטפיט, אבל הפעם הייתה זו שמלה של גוצ'י שגרמה לנפילה. מחשוף עמוק ונצנצים בצורת פרפר הפכו את השמלה למעניינת, אבל הגזרה הבעייתית משהו השאירה את גופה הענוג של וויטלי לחסר צורה. זה נראה יותר כמו כותונת לילה רחבה ופחות כמו שמלה רשמית.

צילום: גטי אימג'ס

קייט בלאנשט, פסטיבל הסרטים בניו יורק
שמלה של ארמני
קייט, או בשמה השני – דני דין, הצליחה להעלים את השמלה שלה כבמטה קסם. כל שהייתה צריכה לעשות היה לבחור בצבע הגוף שלה שמוחק את האאוטפיט הוינטג'י והמהמם הזה כליל. חבל שאתם לא מצליחים לראות אותו. מדהים כמה שגוון יכול להשפיע על מראה שלם.

צילום: גטי אימג'ס

אליזבת' אולסן, גאלה בגוגנהיים
שמלה של כריסטיאן דיור
אנחנו מצטערים, דיור, אין לנו דרך אחרת להגיד את זה: השמלה הזו בעייתית. אולי גם האחות לבית אולסן חשבה כך, והחליטה להניח את השיער שלה במטרה להסתיר את החלק העליון המבולגן, שמורכב בעיקר משאריות של קישוטי סוכות. הנעליים חסרות מעוף ולא מצילות את הלוק הזה כלל וכלל.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

רוזי הנטינגטון וויטלי Vs קירסטן דאנסט
שמלה של איזבל מארה ל-H&M
שתי בלונדיניות לוהטות נצפו באותו שבוע, בלוס אנג'לס, לובשות את אותה שמלה בדיוק וחכו לזה – שתיהן היו בדרכם לביקור אצל הרופא! במרפאה ודאי חשבו שהם רואים כפול. רוזי לבשה את השמלה לראשונה, עם מגפונים מעוטרי פרנזים – אף הם מהקולקציה של מארה ותיק מנוחש. דאנסט לבשה את השמלה יום לאחר מכן, עם נעליים שחורות שטוחות, תיק "דלי" בצבע שחור וציפורניים צבועות באדום. אז מי לבשה את זה יותר טוב?

השאירו תגובה