מתלבשות השבוע: אלישיה קיז במחווה למיסטר טי

קיז בחרה בלוק שנדמה כי נלקח מהסט של "צוות לעניין", ג'סיקה אלבה לבושה היטב לסתיו הקרוב ואמה ווסטון בלוק מלוטש | האאוטפיטים הטובים והרעים של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 3 אוקטובר 2013

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ג'סיקה אלבה, טקס ה-ALMA
חולצה וחצאית של חואן קרלוס אובנדו
תלבושת הורסת לערב סתיו קריר, מורכבת מחולצה לבנה עם קשירות סרטים בשרוולים וחצאית מקסי מטאלית. השילוב הראוי בין טופ קז'ואלי ופריט מנצנץ שתופס את העין מייצר לוק חסר מאמץ וסופר שיקי.

צילום: גטי אימג'ס

מישל דוקרי, תצוגת אופנה של מיו מיו
יש לנו BFF חדשה, רק שהיא לא ממש יודעת מזה. כוכבת "דאונטון אבי" ופאשניסטה חביבה עלינו לובשת שמלת עור שחורה – ה-LBD של העונה הקרובה, עם צווארון מנצנץ וטאץ' של ורוד על השפתיים.

צילום: גטי אימג'ס

אמה ווטסון, פרימיירת הסרט "Gravity"
שמלה של ג'יי מנדל
אנחנו בדרך כלל לא משתגעים אחרי שילוב מתכות ונצנוצים למיניהם, אבל אמה ווטסון פשוט עושה את זה טוב. שמלה לבנה חושפת כתפיים ופאנל כסוף מסתתר בין הקפלים שבתחתית, קלאץ' מעוטר אבנים מנצנצות ונעליים מטאליות מסנוורות. שיער אסוף ואיפור מינימליסטי סוגרים את הלוק באלגנטיות.

צילום: גטי אימג'ס

נטליה וודניאובה, תצוגת אופנה של דיור
טוטאל לוק דיור
כמה גלאם בהופעה פשוטה אחת. אוברול בצבע כחול נייבי שמתרחב לקראת הסוף, הולך בכיוון הטרנד שהולך לשלוט בעונות קרובות, סנדלים כסופות, קלאץ' לבן ומינימליזם מוקפד.

צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין, תצוגת אופנה של שאנל
האחות הגדולה של קארה השובבה שבתה את ליבנו עם סט ז'קט וחצאית טוויד קולי להפליא. הצבעים נעימים לעין, הז'קט נופל בנינוחות והכיסים הם תוספת הכרחית. חולצה בגוון קרם ונעליים בהירות השלימו את הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אלישיה קיז, פתיחת מסעדה בניו יורק
שמלה של Cushnie et Ochs
שנות השמונים כאן, ויש לנו את מיסטר טי כגושפנקא. השיער שמנסה להיות קול, אבל לא לגמרי מצליח. הנעליים שלא מוסיפות כלום והשמלה חושפנית וכה כעורה. בנוסף, המחשוף מרחיב את כתפיה וגורם לה להראות כמו: 1) שחיינית, 2) מתאבקת, 3)מיסטר טי מ"צוות לעניין" או 4) כל התשובות נכונות.

צילום: גטי אימג'ס

אלישיה קיז Vs מיסטר טי

אנה דל רוסו, מסיבה לקראת צאת הסרט Mademoiselle C
שמלה של אנתוני וקרלו
עורכת האופנה שאוהבת לקחת סיכונים הלכה על פריט שהוא יותר שסע גדול ופחות שמלה. אמנם מדובר במסיבה ואפשר ללכת על לוק שהוא פחות פורמלי, אבל נראה לנו שדל רוסו קצת הגיעה לקצה. מגפי גלדיאטור שנראים כאילו עושים הרבה רעש עם כל צעד שלה, דאגו לסובב את יתר הראשים שטרם הביטו במחזה המטריד.

צילום: גטי אימג'ס

קייט אפטון, מסיבה לקראת צאת הסרט Mademoiselle C
צריך לעבוד ממש קשה כדי להרוס את הפיגורה ההורסת של קייט אפטון. שמלת תחרה שחורה אחת הצליחה לעשות את זה. נראה כאילו יש לה פוטנציאל, אם מסירים את הבד השחור שמעטר את רגליה ואזור המחשוף, ונראה כאילו נתפר רגע לפני שיצאה מהבית. אנחנו אמנם אוהבים לראות אותה פחות חושפנית, אבל היא נראית מבוגרת בחמש עשרה שנה עם הלוק הזה.

צילום: גטי אימג'ס

היילי סטיינפלד, מסיבה של Teen Vogue
שמלה של אמפוריו ארמאני, חולצה של MAJE
סוויט סיקסטין הוא לא תמיד כל כך מתוק, רוח מרד הנעורים נושבת והורסת את הפוני ולפעמים גם את חוש הסטייל. השמלה מוצלחת לטעמנו, אבל החולצה הכרוכה סביב המותניים היא תקלה די רצינית. בין אם מדובר בקאמבק נוסף מהניינטיז או רצון עז של סטיינפלד לקפוץ לטיול השנתי של השכבה שלה אחרי המסיבה – ה"אקססורי" הזה די מביך.

צילום: גטי אימג'ס

אדריאן ביילון, טקס ה-ALMA
שמלה של זאק פוזן
אנחנו עיוורים מעודף נצנצת שמסנוורים אותנו בטירוף. בשמלת זהב ועם הררי מייק על הפרצוף הזמרת מזכירה לנו מתמודדת בתחרות יופי במזרח התיכון רבתי. מדובר בלוק רע עד כדי רע מאוד.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ליה סיידו Vs שרלוט רונסון
שמלה של ולנטינו
ליה סיידו לבשה את שמלת המיני הלבנה בעלת עיטורי האבנים בכחול ובכסף בפסטיבל קאן שהתקיים בחודש מאי האחרון. הצרפתייה היפיפייה צירפה למראה זוג סנדלי ג'ימי צ'ו בצבע כסף. שרלוט רונסון הלכה אף היא על השמלה המקסימה לפני כשבועיים, בגאלה מיוחדת שהתקיימה במוזיאון לאמנות מודרנית. רונסון החליטה לנעול נעלי עקב בצבע שחור וקלאץ' בהיר של דיאן פון פירסטנברג. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מימין לשמאל: ליה סיידו ושרלוט רונסון | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה