מלכת הכיתה: אוליביה ווילד הכי קולית שיש

וגם: אווה לנגוריה טראשית, לילי קולינס גותית ומריה שראפובה בעטיפה של ממתק | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2013


המתלבשות הטובות

אוליביה ווילד, פרימיירת הסרט Drinking Buddies
חצאית של רוברט רודריגז
עם שם כזה לסרט, אין פלא שקוד הלבוש היה של דייט לא מחייב. ווילד ההורסת בטי שירט עליה מתנוססת דמותו של ברוס ספרינגסטין, דה בוס, שנתנה את הוייב הקולי של האאוטפיט. הקונטרה האלגנטית נמצאה בחצאית א-סימטרית של רוברט רודריגז, אזיק זהב, נעלי ג'ימי צ'ו וקלאץ' מעטפה. איפור מעושן ושיער עשוי-לא עשוי השלימו את הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

אמי רוסום, סידורים בלוס אנג'לס
שמלה של בננה ריפבליק, תיק של ג'ראר דראל
אתם לא רוצים לדעת איך אנחנו נראים ביום סידורים רגיל בתל אביב – מה שבטוח, לא כך. השמלה בעלת גוון סופר מחמיא לרוסום החיוורת, נעלי הכלוב והתיק השחור נתנו אדג'יות לפרינט הרגוע.

צילום: יח"צ חו"ל

איזבל לוקאס, מסיבת של InStyle
למרות שזה נראה כמו מתכון לנפילה אופנתית, השידוך בין האקססוריז הכבדים לאאוטפיט הרך של לוקאס נראים פשוט מעולה. שמלה המורכבת מתחרה ושיפון נופלת בעדינות על השחקנית הצנומה, כובע קולי, סנדלים בצבע שחור ותיק ערב שחור נותנים טאץ' בועט אך לא מוגזם.

צילום: גטי אימג'ס

בריטני סנואו, מסיבת של InStyle
שמלה של Lela Rose
תיק כתום זוהר לוקחים רק כתוספת לאאוטפיט ממש, אבל ממש שקט. שמלת פפלום עם פסים דקים בצבע ניוד, למשל, היא אופציה מציונת לשדך לה פריט כה זועק, ואף להוסיף שפתון בגוון התיק כדי לתבל את הלוק. אהבנו גם את הסנדלים.

צילום: גטי אימג'ס

לילי קולינס, פרימיירה של The Mortal Instruments: City of Bones
טופ של פייפר לונדון, חצאית של הלסטון הריטאג'
הדרמה קווין הקטנה הלכה עד הסוף בלוק הגותי עם טופ קטנטן וחצאית א-ר-ו-כ-ה, שרשרת שנראית כמו משהו ששומר על האופניים שלנו – אבל בחינניות – ושעון וינטג'. לא פשוט לשחק אותה בלוק כזה מבלי להראות בתחפושת, ועל אף האיפור הכבד ותחושת האופל הכללית לילי נראית פרשית, פאשניסטית ואלגנטית.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ונסה הדג'נס, אירוע של WWE וערוץ E
שמלה של טמפרלי לונדון
ונסה עשתה בשכל כשהעלתה את שיערה כלפי מעלה, נותנת לשמלה הזהובה והדומיננטית לקחת את הבמה. אבל התסרוקת הקלועה, שנראתה כאילו נקנתה כטוטאל לוק עם האאוטפיט, נראית כמו בלאגן אחד גדול ועשתה לנו כואב בעיניים עם כל הזהב והשחור הזה. אולי עם נעליים פחות כבדות ותסרוקת פחות הצהרתית השמלה הגרנדיוזית הייתה יכולה לעבור בשלום.

צילום: גטי אימג'ס

מריה שראפובה, השקת ליין האקססוריז Sugarpova
שמלה של דיוויד קומה
הטניסאית/אשת עסקים ממולחת השיקה את ליין האקססוריז שלה בעטיפה של ממתק, ליטרלי. שמלה של דיוויד קומה עם פאנלים דמוי עור שהזכירו לנו וילון אמבטיה בשנות השבעים יותר מאשר שמלה. כמו כן, הבגד התחתון צריך להתאים יותר לצבע העור.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ולי בואן, מסיבת קוקטייל במלון שרתון
שמלה של קת'רין דין
הגוון שיצא לנו מכל החורים בחודשי החורף עושה דרכו חזרה לאישונינו. כן, למרות שהימים החמים טרם תמו צפינו בג'ולי בואן בשמלה בצבע בורגונדי מעור. חם, לעזאזל! אנחנו בחודש אוגוסט. כנראה שבואן גם היא לא הייתה סגורה על העונה, והראייה לכך היא שילוב התחרה האוורירית משהו בחלק העליון של השמלה – תוספת לא הכרחית ולא מחמיאה במיוחד. שלא לדבר על האיקס המטריד במרכז השמלה – האם היא מסומנת כמטרה? הנעליים של מוניק לולייה, עם זאת, הן שיחוק היסטרי.

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליה סטילס, הקרנת הסרט Closed Circuit
אנחנו לא בטוחים מה יותר גרוע – השמלה או האקססוריז: החגורה הכעורה ונעלי הפיפ טואו הפכו את השמלה המגוחכת למחזה של חוסר טעם מובהק. כלומר, היינו יכולים לחיות עם השמלה הנוצתית והבעייתית הזו, אבל האביזרים המשלימים הכריעו את הכף – מדובר באאוטפיט חסר תקנה.

צילום: גטי אימג'ס

אווה לנגוריה, טקס פרטי הטלוויזיה הלטינית במיאמי
שמלה של אמיליו פוצ'י
יש לנו תחושה של דז'ה וו. כלומר, לא נראה לנו שהיא לבשה את השמלה הזו בעבר, אבל התחושה הכללית הצי'יפית הרגישה לנו הו כה מוכרת. שמלת פאייטים צמודה וקצרצרה עם גב חשוף, למרות שהמחשוף סגור והשרוולים ארוכים הלוק שנוצר הוא פרובקטיבי מדי. פניה הנאות של אווה נראות מכוסות בוץ קוסמטי ובגדול זה פשוט מרגיש שהיא מתאמצת יותר מדי.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה
ונסה הדג'נס Vs קרולינה קורקובה
שמלה של דיאן פון פיסטנברג
אי שם בשנת 2011, בטקס פרסי האופנה האמריקאי, לבשה הדוגמנית קרולינה קורקובה את השמלה המהממת הזו מבית היוצר של דיאן פון פיסטנברג. הגוון הירוק המהפנט, הפאייטים והברדס המדליק מייצרים טוויסט מסובב ראשים בשטיח האדום, לא פלא שונסה הדג'נס בחרה ללבוש את הפריט בטקס פרסי קולנוע ומוזיקה בנאפולי, איטליה. שלא כמו קורקובה, שהעבירה את מרבית הזמן עם הברדס על ראשה, ונסה הניחה אותו על גבה והוסיפה קלאץ' קובייתי זהוב, מניקור באותו גוון וסנדלים, אף הן, בצבע זהב. קורקובה הלכה על סנדלי לובוטן באדום ושחור בווייב סבנטיז חזק. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: לירו |‏ 27 באוגוסט 2013 | 20:44
  •  

    מאת: ליאור |‏ 25 באוגוסט 2013 | 12:32
  • כולן חוץ מבריטני סנואו מזעזעות. 

    מאת: שירה |‏ 23 באוגוסט 2013 | 13:50
  • המתלבשות הטובות, הפעם, באמת טובות וכנ"ל לגבי הרעות.
    אני מאוהבת בשיק הגותי של לילי קולינס, זה פשוט משהו מיוחד שלא רואים הרבה בהוליווד של ימינו.
    שמישהו יגיד לונסה הדג'נס לשכור סטייליסט בבקשה. היא נראית כל כך רע שזה כבר מביך, גם בשמלה המדהימה של דיאן פון פיסטנברג ! מה פשר הסרט הקטן שם בצד? אז כן, קרולינה קורקובה המהממת לוקחת.

    מאת: ענבר |‏ 23 באוגוסט 2013 | 12:04
  •  ובקו המשווה סורי אבל זה רע על שתיהן. על קורקובה הקפוצ'ון הזה נראה מטופש ועל ונסה האדג'נס (כמעט כתבתי סלינה גומז) זה סתם כעור…

    מאת: הילה |‏ 22 באוגוסט 2013 | 20:39