מתלבשות השבוע: מילה קוניס מהפנטת, האלי ברי מאכזבת

וגם: ג'נוארי ג'ונס במחווה מופרכת ל"מד מן", נעמי ווטס מינימליסטית וג'סיקה צ'סטיין במכנסיים מתעתעות | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 9 מרץ 2013

ג'נוארי ג'ונס, מילה קוניס ואנה דלו רוסו | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

מילה קוניס, פרימיירת הסרט "אוז"
שמלה של אלכסנדר מקווין
אחת השמלות המרתקות שראינו, משלבת הומור, חינניות והמון גלאם. מצד אחד, יש במראה הזה משהו זמכיר מחסן תלבושות באולפני הוליווד הישנה, ומאידך השמלה דווקא מאוד "לבישה" ולא מסובכת או מסורבלת. הלוק היה יכול להיות מושלם עם תסרוקת אסופה ומוקפדת, אך בכל זאת יש משהו מתוק ונסיכותי בשיער הארוך הנופל על כתפיה.

מילה קוניס | צילום: גטי אימג'ס

מישל וויליאמס, פרימיירת הסרט "אוז"
שמלה של ברברי
וויליאמס מדגמנת קומבינציה מושלמת בי כחול וירוק, בשמלה עם מחשוף לבבי וחגורה המדגישה את גזרתה הפטיט. אנחנו מתקשות להסיר את המבט מהגוונים הטווסיים משהו, אקססוריז שחורים נותנים את הריספקט לשמלה.

מישל וויליאמס | צילום: גטי אימג'ס

איימי רוסום, פרימיירת הסרט "אוז"
שמלה של אוסקר דה לה רנטה
תזכירו לנו מתי האביב מגיע באופן רשמי? כי איימי רוסום עושה לנו טיזינג לא רע בכלל לעונה הכי פרחונית בשנה. השמלה הנהדרת הזו צוותה לנעליים בגווני ירוק ותכלת המתאימים לצבעוניות השמלה.

איימי רוסום | צילום: גטי אימג'ס

נעמי ווטס, תצוגה של לואי ויטון בשבוע האופנה בפריס
שמלה של לואי ויטון
נעמי ווטס הלכה על לוק פשוט, מינימליסטי וסולידי עם שמלה לבנה ומרובעת ומעיל תואם, לשני אלו ציוותה תיק מרענן בגוון מנטה. הדעות חלוקות בנוגע לנעליים, שלא לגמרי עושות את העבודה.

נעמי ווטס | צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה אלבה, תצוגה של סטלה מקרטני בשבוע האופנה בפריס
דוגמא מוצלחת לשילוב שנטחן עד דק לאחרונה, שחור ולבן. אלבה לא מפחדת מחליפות, וזו שבחרה מחמיאה לקימוריה. נצנצים בשולי החליפה מייצרים הילה של זוהר סביבה.

ג'סיקה אלבה | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אנה דלו רוסו, תצוגה של שאנל בשבוע האופנה בפריס
ברור לכל שחלק מהתפקיד במשחק של דלו רוסו ושותפותיה בשבועות האופנה הוא לייצר עניין בכל לוק שהן עוטות על עצמן ולרתק אותנו. אבל באאוטפיט הזה, שנלקח מארונה של ילדה בת שש, יש משהו פחות אמנותי ופאשניסטי ונוטה יותר לכיוון המופרך. אגב, בקונסטלציה אחרת השמלה הייתה יכולה להיות מתוקה ומתאימה להפליא, לאחת הכוכבות הטינאייג'ריות למשל – מינוס הסרט המטופש על השיער.

אנה דלו רוסו | צילום: גטי אימג'ס

ניקול ריצ'י, תצוגה של סטלה מקרטני בשבוע האופנה בפריס
האחרונה שחשבנו שתיפול בפח הטרנדים היא ניקול ריצ'י. שילוב השחור והלבן היה, מסיבה לא ברורה, הלהיט הגדול של שבוע האופנה בפריס. יש כאלו שיישמו את הטרנד במתינות, כג'סיקה אלבה לעיל, אבל ניקול ריצ'י הפתיעה אותנו כשהלכה על שמלת שחור לבן, ועוד מפוספסת. בהחלט פיספוס.

ניקול ריצ'י | צילום: גטי אימג'ס

האלי ברי, פרימיירת הסרט "The Call"
עגילי גדולים, תספורת קוצנית ושמלה צמודה עם כתפיים חשופות – כן, אנחנו בצד הרע של שנות התשעים. ממש קיווינו שברי תתחיל מגמה של שיפור אחרי השמלה המרתקת שלבשה לטקס האוסקר, ובכן – לא. אגב, העובדה שיש לה גוף הורס לא נותנת לה חנינה.

האלי ברי | צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה צ'סטיין, תצוגה של ז'יבנשי בשבוע האופנה בפריס
יאמר לזכות יקירת המדור ג'סיקה צ'סטיין שיש לה אומץ. האם מדובר בהלבשה תחתונה מעל המכנסיים, או פאצ'ים לא מחמיאים במיוחד? המכנסיים הלא ברורים ושילובם עם חולצת המשי, הסנדלים והמעיל מכניסים את כל הלוק לסימן שאלה אחד גדול.

ג'סיקה צ'סטיין | צילום: גטי אימג'ס

ג'נוארי ג'ונס, תצוגה של מיו מיו בשבוע האופנה בפריס
טוטאל לוק של מיו מיו
התקשרו מהסט של מד מן, הם רוצים את כל המלתחה של בת דמותך חזרה. אז אמנם יש לנו חיבה מובהקת לסיקסטיז, אבל יש גבול לכל תעלול. והגבול הזה נמתח באזור התסרוקת של ג'ונס – המתיקות של האאוטפיט הופך את המחווה האופנתית לקצת פתאט.

ג'נוארי ג'ונס | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

קלואי קרדשיאן Vs ג'וליאן יו
שמלה של קאופמן פרנקו
בחודש יוני האחרון ג'וליאן יו הופיעה בפרימיירת הסרט "רוק אוף אייג'ס" והציגה את גזרתה הלוהטת בשמלה ניאונית, עם תסרוקת שנותנת את הכבוד לאאוטפיט ועגילים המשתלשלים באלגנטיות מאוזניה. הק' השלישית לבית קרדשיאן, הלא היא קלואי, הלכה על אותה שמלה בדיוק בנשף הצדקה של אלטון ג'ון שנערך אחרי האוסקר האחרון. שיערה הפזור הסתיר את הפאנל השקוף בחלק העליון של השמלה, עגילים גדולים וטבעות השלימו את הלוק. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

קלואי קרדשיאן וג'וליאן יו. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה