אימא של טאו טאו: קים קרדשיאן הריונית ופרוותית

הקרדישיאנית הפסיקה ללבוש צמוד אבל אלו לא בדיוק חדשות טובות, טיילור סוויפט כובשת את הרחוב באלגנטיות וניקי מינאז' במחווה למועדון הפוסיקט | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 4 ינואר 2013

צילום: יח"צ

המתלבשות הטובות

טיילור סוויפט,
מעיל ותיק של ברברי

לעיתים ממש רחוקות אנחנו מחבבים את החורף: יש בו הרבה אפשרויות משחק עם פריטים, הפוני מסתדר לנו טוב על המצח (אם אין גשם) ועם מעיל טוב באמת אפשר לסובב את כל הראשים ברחוב. טיילור סוויפט, מלכת האצילות המעודנת, מראה לנו איך עושים את זה עם מעיל מושלם, תיק מנצח ונעליים מקסימות עם חרטום זהוב.

הכי אצילית ברחוב. טיילור סוויפט | צילום: יח"צ

ליאן ריימס, פרק סיום העונה של X Factor

FF לא בטוח עד כמה הוא חסיד של מוזיקת קאנטרי, אבל דבר אחד בטוח: הם יכולים ללמד את כולנו מה עושים עם פרנזים. ליאן ריימס, שהגיעה מעולם הקאנטרי, מגלה לנו כמה שיק נונשלנטי גלום בשמלה שחורה קטנה, שרשרת פרנזים נופלת וזוג מגפיים אלגנטיות, עם קריצה למערב הפרוע.

קאוגירל אלגנטית. ליאן ריימס | צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה צ'סטיין
מעיל של ברברי

זוכרים את הלוק החורפי של סוויפט? ג'סיקה צ'סטיין לוקחת אותו, ומעלה בשתי מעלות. צ'סטיין מפשילה שרוולים ומציגה שעון הורס, היא מצרפת משקפי שמש נשיים, תיק סגלגל ונעלי עקב להשלמת ההופעה האלגנטית.

סקס והעיר הסגולה. ג'סיקה צ'סטיין | צילום: יח"צ

הלן מירן, טקס הענקת כוכב על שמה בהוליווד
שמלה ומעיל של אסקדה

הלן מירן הנהדרת מוכיחה לנו שממש לא צריך להחליף את המלתחה לצבעים עייפים ברגע שחוצים את גיל שישים. העובדה שנשים בגיל זה הופכות לסבתות, לא אומרת שהן צריכות "להכנס לדמות". מירן בחרה בצבע כחול מהפנט על שמלה קטנה ומעיל דק של אסקדה, גוון שמדגיש את עיניה ומוציא מכולה אור וחיוניות. היא ציוותה נעלי ניוד והוסיפה, בחוכמה, קלאץ' קרוקודיל בגוון ירקרק. הלן יקירה, FF מצדיע לך. 

צבעונית ומלאת חיים. הלן מירן | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קרלי ריי ג'פסן, הופעה ערב השנה האזרחית החדשה בטיימס סקוור

קרלי קטנה וחמודה, לרגל השנה החדשה כולנו תקווה כי תיישמי את הכלל: פחות זה יותר. חצאית אדומה גבוהה, גדולה וארוכה מדי משודכת לחולצת בטן של הניינטיז וכפפות תחרה שלקחה מתחפושת. היא נראית כמו ילדונת שמדדה את הבגדים של אחותה הגדולה והקולית.

כמו ילדה שמדדה את הבגדים של אחותה הגדולה. קרלי ריי ג'פסן | צילום: גטי אימג'ס

קים קרדשיאן, ערב השנה האזרחית החדשה בלוס אנג'לס

היי חמודה, איזה כיף לשמוע שאת בהריון. מה חבל שעם העובר לא מגיע גם חוש סטייל. זה נחמד שהחלטת לוותר על הבגדים הצמודים וללכת על אאוטפיטים יותר מרווחים, לטובת הבטן והציבור כולו, אבל זה לא אומר שאת צריכה להתחפש עכשיו לאימא של טאו טאו. אנחנו מציעים לך לטלפן להריונית של הממלכה הבריטית ולבקש מקייט טיפים לאופנת הריון. מי יודע, אולי התינוק הזה הוא מה שיציל את הסטייל שלך.

דובי פנדה נצפו בחוף המערבי של ארה"ב. קים קרדשיאן | צילום מסך

ניקי מינאז', מסיבת ה"כריסמס אקסטרווגנזה" בניו יורק

אין ספק שאם את מארגנת האירוע, את חייבת לדפוק הופעה שלא ישכחו בהתאם להיותך למסמר הערב. אבל לפעמים אולי כדי ללכת על אופציה קצת סולידית ולא לפדח את עצמך. מינאז' החליטה לעטות תלבושת עם כתפיות שמתכתבות עם משקפי הענק שלה, ומחשוף במחווה למועדון הפוסיקט. דוגמא מובהקת לאצילות ואלגנטיות של מארחת מסיבה.

קלאס. ניקי מינאז' | צילום: ספלאש

דמי לובאטו, פרק סיום העונה של X Factor
שמלה של טופשופ

והנה עוד כוכבת פופ שהחליטה להתחפש, אם כי באופן יותר מתון. לובאטו כנראה ביקרה במחסן תלבושות ומצאה אאוטפיט של אחת מרקדניות הרקע בקליפ שכוח אל מהאייטיז, שידכה להם עגילי חישוק עצומים ובלי שום קשר כלל וכלל – נעלי עקב שחורות ומעיקות. השמלה הזו יכולה הייתה להראות טוב אם הייתה יותר ארוכה, ועם האקססוריז המתאימים.

נסיון כושל. דמי לובאטו | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ג'סיקה אלבה Vs ג'ני גארת'
שמלת פפלום ורודה

בדו קרב השבועי עומדות שתי בחורות בשמלת פפלום ורדרדה ושפתון תואם. מי מהן עשתה זו טוב יותר? ג'ני גארת', קלי בשבילכם, התייצבה לפני כחודש בטקס בחירת גבר השנה של מגזין GQ. היא לבשה שמלת פפלום בצבע רובי מעניין עם רוכסן זהב ושילבה אותה עם פיפ טואו זהובות. ג'סיקה אלבה, שנצפתה בטקס הקראת המועמדים לאוסקר לפני כשבועיים, לבשה שמלת פפלום בצבע ורוד זוהר של כריסטיאן דיור, עם נעלי ניוד וגישה אלגנטית ונינוחה. התחרות מאוד קשה, מה דעתכם?

מי עשתה את זה טוב יותר? מימין: ג'ני גארת וג'סיקה אלבה | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה