קורטני קרדשיאן: זו שמלה או ציור גוף?

וגם: ניקול קידמן מרעידה את השטיח האדום בקאן, בלה חדיד מציגה פסי שיזוף לתפארת, אל פאנינג מצאה את השמלה הלבנה המושלמת, ריהאנה לא מוצאת בגדים במידה שלה וסלין דיון במחווה לטיטניק. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 25 מאי 2017

בלה חדיד, קורטני קרדשיאן וריהאנה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Getty Images, Splash News)

בלה חדיד, קורטני קרדשיאן וריהאנה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Getty Images, Splash News)

המתלבשות הטובות:

ניקול קידמן, פרמיירת "How To Talk To Girls At Parties", פסטיבל קאן
שמלה של רודארטה

צילום:  Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

ניקול קידמן הפכה בשבוע האחרון למלכה הבלתי מעוררת של פסטיבל קאן, עם אינספור סרטים שהגיעה לקדם. אבל אאוטפיט אחד תפס את תשומת לבנו יותר מכל – שמלת פאייטים ושכבות טול מבית רודארטה, שאולי נראית קצת כמו גוצ'י, אבל עושה את זה עם הרבה יותר חן וסטייל. הצבעוניות הכסופה והקרירה נראית מדהים על גוון עורה הבהיר של קידמן, בעוד שאורך המידי מקליל מעט את השואו הפומפוזי של השמלה והופך אותה לעוצרת נשימה אמיתית.  

בלה חדיד, גאלת Fashion for Relief, פסטיבל קאן
שמלת קוטור של רוברטו קוואלי

צילום:  Antony Jones/Getty Images

צילום: Antony Jones/Getty Images

גם בלה חדיד חגגה בקאן על טהרת הכסף, אבל בקטע יותר ניינטיזי מינימליסטי. לגאלה שארגנה נעמי קמפבל הגיעה חדיד בשמלת סטרפלס נוצצת של קוואלי שנראית כאילו כל פאייט בה הורכב באופן אינדיבידואלי על גופה המושלם. כדי לא למשוך תשומת לב מהשמלה עצמה, חדיד, בחוכמה רבה, הלכה על לוק נקי ולא מתוכשט, ורק אספה את השיער עם שני שוונצים כאילו השנה 1998. אנחנו בעיקר אהבנו את פסי השיזוף – הבחורה אוהבת להשתזף על יאכטות ולא מתנצלת על כך.

שרלוט גינסבורג, פרמיירת "The Meyerowitz Stories" פסטיבל קאן
שמלה של סאן לורן

צילום:  Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

אם יש מישהי שהיינו שמחים להיות בגלגול הבא, זו שרלוט גינסבורג. סמל הקוליות הפריזאית הגיעה השבוע לקאן יחד עם בן זוגה, הבמאי איוואן אטאל, לבכורת הסרט החדש של נוח באומבך בשמלה א-סימטרית מבית סאן לורן. על כל בחורה אחרת זה היה גובל במראה "שושלת" מוגזם, אבל עליה זה נראה כאילו היא פשוט זרקה את זה על עצמה ויצאה מהמלון. יש מצב שזה בדיוק מה שקרה.

דיאן קרוגר, חגיגות 70 שנה לפסטיבל קאן
שמלה של דיור

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

בניגוד ללוק הפאנק-רוק של גינסבורג, דיאן קרוגר הלכה בקאן על מראה נסיכותי מן המניין, כזה שאפשר להשיג רק בזכות שמלותיה האגדיות של מריה גרציה קיורי לדיור. הצבע האפור הלא שגרתי, שכבות הבד במראה עלי כותרת, השיער האסוף ברישול ושרשרת היהלומים בשילוב צ'וקר קטיפה שחור – קרוגר נראית כמו מתוך סרט תקופתי וזה יפה כל כך.

אל פאנינג, מסיבת עיתונאים לכבוד הסרט "The Beguiled", פסטיבל קאן
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: Antony Jones/Getty Images

צילום: Antony Jones/Getty Images

אל פאנינג המלאכית הגיעה למסיבת העיתונאים של סרטה החדש The Beguiled בלוק שהוא כליל השלמות מבחינתנו, דווקא בגלל שהוא מתכתב באופן מובהק עם עלילת הסרט (תקופת מלחמת האזרחים בדרום ארה"ב), אבל עדיין מצליח להיראות סופר מודרני ומתאים לגילה. השרוולים התפוחים, המחשוף העמוק והמעוגל וכיווצי הגומי במעלה המותן – כל האלמנטים שאפשר לרצות בשמלה נמצאים פה. אז מתי תגיע הגרסה העממית שלה לאחת מרשתות האופנה המהירות? שואלים בשביל חברה. 

המתלבשות הרעות:

סלין דיון, טקס פרסי המוזיקה של מגזין בילבורד, לאס ווגאס
שמלה של סטפן רולאן

צילום: David Becker/Getty Images

צילום: David Becker/Getty Images

קשה אולי להאמין, אבל עברו כבר עשרים שנה מאז ש"טיטניק" עלה למסכי קולנוע וסחף אותנו במלודרמה מוגזמת ופסקול עוד יותר מוגזם. סלין דיון, שנראית קורנת במיוחד, החליטה לחגוג את המאורע בטקס פרסי המוזיקה של מגזין בילבורד עם חידוש לשיר האלמותי My Heart Will Go On כשהיא לובשת משהו שמאוד היה נחוץ בטיטניק – מצופי ענק שאפשר לראות ממרחקים. תחשבו מה היה קורה לרוז וג'ק לו היו נשענים על סלין ולא על פיסת העץ שמצאו בלב ים. (אנחנו, אגב, עדיין מאמינים שהיה שם מקום לג'ק. רוז סתם הייתה כלבה לא מתחשבת).

אירינה שייק, פרמיירת "Hikari", פסטיבל קאן
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

צילום: Neilson Barnard/Getty Images

אירינה שייק ילדה בן בכור רק לפני חודש וחצי וכבר מתהלכת על השטיח האדום כאילו מעולם לא עברה יועצת הנקה. כיוון שאנחנו לא פה כדי לדבר על תחושת הכזב שהיא יוצרת אצל נשים שאך זה עתה ילדו ומרגישות שהן צריכות לחזור תוך דקה לגזרה (מה שנכון), נעבור לדון במה שאנחנו טובים בו – בחירתה הנוראית בשמלה. הצבע הצהוב בשילוב החרוזים הקטנטנים, יחד עם השסע הגדול והמחשוף המוזר גורמים לה להיראות כמו רקדנית אקזוטית במופע בווגאס, ופחות כמו סופרמודל עם בן זוג כוכב קולנוע. אם היא תמשיך ככה, הבייבי הולך להיות מאוד מובך בעתיד.    

סלמה הייק, ארוחת צהריים לכבוד נשים בקולנוע, פסטיבל קאן
חליפה, תיק ומשקפי שמש של גוצ'י, נעליים של סטלה מקרטני

צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Kering

צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Kering

מזמן לא השתעשענו עם הפינה הסמי-קבועה של סלמה הייק ברשימת המתלבשות הרעות, אבל הנה, סוף סוף יש סיבה למסיבה. גברת "טעם רע" הגיעה לארוחת צהריים חגיגית במסגרת פסטיבל קאן במה שאפשר רק לכנות כלוק הכי משוגע שראינו לאחרונה. הייק נראית כאילו חזרה הרגע ממסיבת פיג'מות אצל פריס הילטון בשנת 2002 היישר לטיול מאורגן לדרום צרפת. רק מקל הסלפי חסר להשלמת הלוק.  

ריהאנה, גאלת 69 שנים למכללת Parsons, ניו יורק
חליפה של מת'יו אדמס דולן

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for The New School

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for The New School

למרות שיש מצב שמדובר בלוק הכי "אלגנטי" ולבוש של גברת רירי, היא עדיין נראית מפוזרת כמו תמיד. הבנו, זה אוונגרד, זה שובר מוסכמות, אבל בסופו של יום – זה נראה כאילו היא מדגימה שינוי קיצוני שעשתה במשקל עם חליפה שהייתה לובשת כשהייתה 200 קילו.

קורטני קרדשיאן, בדרך למסיבה, אנטיב
שמלת וינטג' של ז'אן פול גוטייה

צילום: Splash News

צילום: Splash News

בזמן שכוכבות הקולנוע הגדולות בעולם היו עסוקות בפרמיירות ומסיבות עיתונאים במסגרת פסטיבל קאן, קורטני קרדשיאן עשתה טרולינג לריביירה הצרפתית עם שלל תמונות פפראצי שלה בין יאכטות ומסיבות יוקרתיות. הרי אין לה באמת מה לקדם (חוץ מאת עצמה), ולכן היא זמינה ליח"צ אישי היכן שכל העולם מתרכז כרגע. אבל למרות שהיינו שמחים להתעלם ממנה, זה קצת קשה כשהיא יוצאת לבלות עם שמלה, ספק ציור גוף. היא אולי חשבה שזה הופך אותה למתוחכמת אם יש עליה הדפס דמוי ציור רנסאנסי, אבל זה בעיקר הופך אותה לדבר הכי לא מודע אופנתית. ייקח לנו זמן להוציא את המראה הזה מהראש.

קו המשווה:
קנדל ג'נר
VS.פריאנקה צ'ופרה
שמלה של ראלף & רוסו

קנדל מול פריאנקה: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Getty Images)

קנדל מול פריאנקה: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Getty Images)

זה לא נעים כשאת מגלה שמישהי מעתיקה ממך את האאוטפיט, אבל זה עוד יותר לא נעים כשהיא עושה את זה טוב יותר. זה המקרה עם פריאנקה צ'ופרה ושמלת ראלף & רוסו שלבשה לטקס האוסקר האחרון, אותה העתיקה קנדל ג'נר במסיבת שופארד בשבוע שעבר בקאן. בעוד שצ'ופרה הלכה על גרסת המקסי דמוית דמקה בהירה, ג'נר בחרה בווריאציה קצת יותר קצרה וכסופה, ועדיין, אי אפשר להתבלבל כי מדובר באותו סטרפלס ארכיטקטוני מאתגר וגזרה חובקת גוף. צר לנו להגיד זאת פריאנקה, אבל נכנסת בלי כוונה לדו קרב קשה במיוחד.

 

השאירו תגובה

 

  • מה אני בשוק ששמתם את אירינה שייק במתלבשות הרעותואת שרלוט גינסבורג וניקול קידמן בטובות

    מאת: אנונ |‏ 21 ביוני 2017 | 07:10