מאחרונת האיטגירלס עד מלכת ספרד: כולן עפות על שמלת המיני של זארה

בלונדון זה כבר נהיה משחק: להצליח לתעד כמה שיותר נשים לובשות את שמלת המיני המכופתרת עם הדפס הטאי-דאי והקשירה במותניים, שאיכשהו עוד לא אזלה מהמלאי ועולה 199 שקלים. קצת קשה להסביר הפעם את סוד הקסם שהפך דווקא את השמלה הזאת ללהיט מטורף - לפחות עד שרואים אותה חושפת את הרגליים השזופות של המלכה לטיסיה

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2022

צילום: zara, האתר הרשמי

צילום: zara, האתר הרשמי

"אני שמחה שלא קניתי את השמלה הזאת מזארה" – מכריזה כותרת הסרטון הוויראלי של הטיקטוקרית הבריטית שרה גלדהיל, שעלה לפני כשבועיים וצבר בינתיים 772 אלף צפיות. בהחלט אפשר להזדהות עם ההרגשה הזאת לאור מה שמתועד שם: גלדהיל הספיקה לצלם באירועי מירוצי הסוסים ביורק לא פחות מ-11 נשים שונות, לובשות את אותה שמלת מיני עם פרינט טאי-דאי עדין, בעיקר בוורוד אבל גם בירוק וכחול, שזמינה כרגע באתר הרשת תמורת 199 שקלים.

אז הפופולריות המסיבית בקרב נשות העם באמת הצליחה להרתיע אותנו (כי אנחנו הרי צרכניות מיוחדות בעלות טעם אקסקלוסיבי מאוד בכל הנוגע לחנות הבוטיק הקטנה והיוקרתית "זארה"), ואז הגיעה לטיסיה. מלכת ספרד ידועה בחיבתה לאימפריות האופנה של ארצה, ואחרי שרק לפני שלושה ימים התעלפנו כאן על השמלה חושפת הכתפיים ממנגו, עכשיו היא משווה, מעלה וחושפת רגליים שזופות וזוהרות באותה שמלה ויראלית של זארה.

לטיסיה נמצאת בימים אלה בחופשת משפחתית פוטוגנית מאוד בפלמה דה מיורקה, ולפני יומיים תועדה מבלה שם עם חמותה, המלכה סופיה, ושתי בנותיה, הנסיכות סופיה ולאונור – שלושתן לובשות שמלות פרינט בגזרת מיני של זארה ונעלי אספדריל תואמות. 

בינתיים, עם ובלי קשר לקמפיין המלכותי הזה, השמלה המדוברת רק ממשיכה להתפוצץ ברשתות, בדומה לקודמתה בתפקיד, הידועה בתור "השמלה הוורודה של זארה". ובכן, השמלה הוורודה של זארה 2.0 כבר מככבת באינסטגרם ובסרטוני שופינג בטיקטוק, וגורפת ביקורות שמצליחות להסביר את סוד הקסם: היא נוחה ומחמיאה לכולן, סקסית וקלאסית בו זמנית, עובדת מעולה גם כלוק יומיומי, גם כשמלת ערב קלילה ואפילו ככזאת שאפשר לזרוק פתוחה מעל בגד הים בחופשה. "זה כבר נהיה משחק", כתבה גולשת אחת, "אני שולחת לאחותי תמונה בכל פעם שאני רואה מישהי לובשת את השמלה הזאת בלונדון". והפלא האמיתי? איכשהו, היא עדיין לא סולד אאוט.

 

 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@werka_wos)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by خريد (@turkish.online.mona)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eva ~ Lifestyle Blogger (@eva_noodles)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARIA (@maria.origlio)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Helena (@hellenn_gold)

@skgledhill @zara's big Day out at #YorkRaces #fyp #zaradress #zarahaul 10 Things I Hate About You – Leah Kate

השאירו תגובה