לא רק למעריצי הסדרה: זארה יצרו את הגרסה השיקית של משחק הדיונון

"משחק הדיונון" היא הסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס אי פעם, וכל מה שקשור אליה מטריף מיליונים ברחבי העולם – לכן סביר להניח שהחליפה הזאת של ענקית האפנה הספרדית תהיה סולד-אאוט בעוד לא הרבה זמן. היא מושלמת כתחפושת לפורים או האלווין, אבל אפשר לחרוש עליה גם בשאר ימות השנה

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Josh Lee (@josh_kicks7)

"משחק הדיונון" הפכה מהר מאוד לסדרה הכי נצפית של נטפליקס אי פעם, עד כדי כך שאפילו מי שלא צפה בה ידע לזהות את הבובה הענקית או את אחד המשתתפים המבועתים בחליפות הטרנינג הירוקות.

מכיוון שמדובר בסדרה כל כך פופולרית ובלבוש שלא קשה לשחזר, אפשר לנחש שבפורים הקרוב נראה לא מעט וריאציות של תחפושות מהסדרה, בין אם מדובר באחד המשתתפים האומללים, אחד ממתפעלי המשחק או הילדה העצומה שמופיעה לנו בסיוטים. ועוד לפני כן, סביר שנראה תחפושות האלווין מעבר לים, ממש בסוף החודש הנוכחי.

אזעקת טרנד (צילום מסך, נטפליקס)

אזעקת טרנד (צילום מסך, נטפליקס)

כבר סיפרנו כאן שהמכירות של נעלי הסליפ-און הלבנות של ואנס עלו באלפי אחוזים בעקבות הסדרה, וכך גם חיפושים בגוגל אחר אוברולים אדומים וגרבי ברך. עכשיו מצאנו את התחפושת האולטימטיבית באתר של זארה – חליפת הטרנינג הירוקה החדשה של ענקית האופנה היא לא רק מושלמת לתחפושת "משחק הדיונון" – היא פשוט יפה בפני עצמה.

חליפות הטרנינג שלטו בארון שלנו במהלך סגרי הקורונה, והפכו לאחד הטרנדים המשמעותיים של השנים האחרונות. מכיוון שהן מזוהות כל כך עם המגפה, כולנו מיהרנו לצאת מהן ולחזור לג'ינס כשחזרנו באופן יחסי לשגרה, אבל האמת היא שקשה לוותר על הנוחות שהן מביאות איתן.

לא רק תחפושת (צילום: זארה)

לא רק תחפושת (צילום: זארה)

אם בשנה שעברה שלטו סווטשירטים ענקיים ומכנסיים תואמים בגוונים ניטרליים, נראה ש"משחק הדיונון" גורם לעולם האופנה לחזור לחליפות הרטרו – אלה ששמורות למורים לספורט שהיו לנו בחטיבה, עם הבדים המעט מבריקים והרוכסן באמצע.

החליפה של זארה עונה על הכל – המכנסיים מעוצבים בגזרה האהובה עם הגומי בתחתית שעפנו עליה בשנה שעברה, הסווטשירט בסגנון רטרו מדויק והגוון הירוק בשילוב הלבן והבז'? מושלם. המחיר הוא 169 שקלים למכנסיים ו-199 שקלים לסווטשירט – סכום לא קטן לשלם על תחפושת לפורים, אבל סביר שתחרשו על החליפה הזאת הרבה לפני והרבה אחרי.

נוחות, סטייל וקריצה (צילום: זארה)

נוחות, סטייל וקריצה (צילום: זארה)

מזכיר גם את מורי הספורט מפעם (צילום: זארה)

מזכיר גם את מורי הספורט מפעם (צילום: זארה)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Celeb Post (@thecelebpost_tcp)

השאירו תגובה