הזוהר הדרומי: את חייבת פריט מנצנץ לעונה הקרובה

אתם יכולים לקרוא להם "נטיפי בלינג", אבל אין צורך כי הם יבואו לבד. מדובר בטרנד הלוהט לעונה הקרובה, והוא מבטיח להפוך כל לוק למסיבת דיסקו מטריפה

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2018
 

A post shared by Topshop (@topshop) on

עונת הפרום ונשפי הסיום אולי מאחורינו אבל נדמה שהטרנד הזה היה הולם אותה במיוחד. אמנם עדיין אין לו שם מוגדר והוא מתאפיין בפלואידיות רבה, אבל כשרואים אותו האימפקט ברור ומידי, ומי שהתאהבה כבר מעידה על התמכרות קשה.

"נטיפי בלינג" היא אולי ההגדרה שהכי עושה חסד עם המגמה, שמציגה קישוטים ואלמנטים תלויים מעוטרים בקריסטלים או אבנים, והופכת כל פריט למסיבת דיסקו מטריפה. המגמה הזו באה לידי ביטוי בצורה הכי חזקה בגזרת הנעליים, עם עוד ועוד דגמים שמחליפים את הפרנזים המוכרים במעין חוטים מנצנצים שקשה להוריד מהם את העיניים.

 

A post shared by AREA (@area) on

דגם מדובר במיוחד הוא ה"מארה" – נעל הסלינג-בק הטרנדית של המותג הלא פחות טרנדי Attico. נעלי הקטיפה האלה מייצגות נאמנה את טרנד המסיבות הבלינגי, שמציג פייט ראוי לאווירת המינימליזם הסתווית.

ואז הגיעה ביונסה, ובסדרת הסרטונים שהעלתה בימים האחרונים לחשבון האינסטגרם שלה הציתה שוב את הדיבור סביבו. למי שצפה בסרטונים היפים, המתעדים רגעים מאחורי הקלעים של הצילומים שלה לווג, היה קשה להתעלם מהד פיס אחד שערורייתי במיוחד. הוא אמנם לא כבש את שער "ווג" ופינה כלאחר כבוד את חזית הבמה לזר הפרחים המפורסם, אבל עם חשיפתו של הסרטון קיבל תכשיט הראש מנה לא מבוטלת של עניין ציבורי.

 

A post shared by Romy Spector (@de_rococo) on

כובע חוטי הקריסטל עם הווייב הקליאופטרי של המעצבת והתכשיטנית לין באן הוא כל מה שהטרנד הזה יכול היה לבקש לעצמו. הוא מייצג בצורה אקסטרימית את הביטויים האחרים והמעודנים שהטרנד הזה קיבל לאחרונה וכנראה יעודד את הרשתות המהירות, שעדיין קצת רדומות בתרגומים שלו, לתת את הפרשנות שלהן לתאוות ההמונים.

בינתיים נמליץ להשאיר את הבלינג המוגזם לשורת החשודות המיידיות (רירי? קימי? השלימו אתן את החסר) ולפלרטט עם הטרנד הזה בעדינות ברמת הנעל ואפילו ברמה הצפויה אך ההורסת של עגילי גדילים. כי בכל זאת, ביונסה יש רק אחת.

אחת ויחידה (צילום: אינסטגרם, lynnban)

אחת ויחידה (צילום: אינסטגרם, lynnban)

 

 

A post shared by @katcollings on

 

 

A post shared by AREA (@area) on

 

 

A post shared by Gianvito Rossi (@gianvitorossi) on

 

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

 

A post shared by Giorgia Tordini (@giorgiatordini) on

 

 

A post shared by Stephanie Broek (@stephaniebroek) on

 

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

 

A post shared by JULIE SARINANA (@sincerelyjules) on

 

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

 

 

A post shared by STUDMUFFIN NYC (@studmuffinnyc) on

 

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

השאירו תגובה